Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista huomasit nuoruuden loppuneen?

Vierailija
29.06.2024 |

Minä huomasin siitä kun yökerhot eivät enää kutsuneet viikonloppuisin.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun heaburger aterian hinta oli 10 e

Vierailija
22/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä matchit vain yh-jätettä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kun tajusin että kossupullo Alkossa maksaa saman kuin yökerhon pääsylippu. Yökerhossa pitäisi ostaa kallita juomia ja kallis taksimatka kotiin. Kutsun ystäväni kylään juomaan kossua ja kuuntelemaan musiikkia tai juon ja kuuntelen yksin. Olen vanha koska en enää halua tavata turhia ihmisiä yökerhoissa ja tuhlata rahaa. Miksi en nuorena hoksannut miten halpa kossupullo on? 

No ehkä yökerhon drinkeissä maksaa muustakin kuin lasissa olevasta nesteestä.

Säälittävä olisi nuori joka istuisi neljän seinän sisällä yksinään kittaamassa viinaa. Jättäisi sitten senkin juomatta, eihän siitä ole mitään hyötyä.

Vierailija
24/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole loppunut vielä!

N30

Ikävä tuottaa pettymys mutta on se loppunut.

Ehkä sinulle - itse elän edelleen ihan samanlaista elämää kuin 19-vuotiaanakin. 🌸

Jokainen voi olla oman elämänsä Peter Pan. Se on kuitenkin vain satua, eikä kukaan ole ikuisesti nuori.

Vierailija
25/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun keksin ostaa koiralle muutakin ruokaa, kuin lihapiirakoita 😉 

Vierailija
26/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo elettyä nuoruutta.

Vierailija
27/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun aloin kelvata naisille kunnolla.

Vierailija
28/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiakaspalvelussa tai minkä tahansa tiskin takana on puolta nuorempia. 

Vierailija
29/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin musiikkia radioista ja ajattelin, että onpa kiva kanava ja hyvää musaa. Sitten tuli välimainos tyyliin radio se ja se, musiikkia aikuiseen makuun. Olin noin 30 ja siinä sitten vähän hätkähdin, että näköjään sitä ei olla enää uuden musiikin kohderyhmää. Minulla oli siinä vaiheessa jo leikki-ikäinen lapsi ja aviopuoliso, mutta ne eivät vielä olleet vieneet nuoren naisen identiteettiäni. 

Vierailija
30/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hain firman sisäisesti parempaa paikkaa ja pomo kertoi minun olevan liian vanha. Olin 35 v.

Vierailija
31/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin etten olekaan kuolematon.

Se on muuten ahdistava tunne, kun joskus illalla sängyssä maatessa tiedostaa, että joskus tulee hetki jolloin sydämeni lyö viimeisen kerran ja vedän viimeisen henkäykseni. Vaikka olen aina tiennyt että jokainen kuolee joskus, tuollaisina yksittäisinä hetkinä elämän rajallisuus ja arvaamattomuus kiteytyy jotenkin pelottavan kouriintuntuvasti. Jännästi tuo tunne kuitenkin menee nopeasti ohi, eikä oman kuoleman ajatteleminen yleensä aiheuta samanlaista tunnetta.

Vierailija
32/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin etten olekaan kuolematon.

Se on muuten ahdistava tunne, kun joskus illalla sängyssä maatessa tiedostaa, että joskus tulee hetki jolloin sydämeni lyö viimeisen kerran ja vedän viimeisen henkäykseni. Vaikka olen aina tiennyt että jokainen kuolee joskus, tuollaisina yksittäisinä hetkinä elämän rajallisuus ja arvaamattomuus kiteytyy jotenkin pelottavan kouriintuntuvasti. Jännästi tuo tunne kuitenkin menee nopeasti ohi, eikä oman kuoleman ajatteleminen yleensä aiheuta samanlaista tunnetta.

Korotan, tämä sama ajatus mutta sen sijaan olet siirrettynä lääkäriltä välittömästi traumapolille ja sieltä osastolle kipujen takia joihin ei auttanut kipupiikit eikä oksynorm piikki. Ei ole varmuutta mikä on vikana ja mikä lääke auttaa. Ja ikää oli ~35. 

Vierailija
33/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain huomasi, että ei ole enää niitä nuoria. Ne, ovat joitain muita kuin minä. 

Vierailija
34/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin että en jaksa "nuorten" radiokanavia, vain jotain vanhuskanavia. Sitten huomasin keskiluokkaistuneeni. En jaksanut enää festareilla majoittua teltassa. Bussissa nuorten jutut oli ihan erilaisia kuin omani.

Vierailija
35/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun omat lapset olivat nuorisoa niin otse jo väistämättä vanha.

Vierailija
36/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset syntyivät ja piti olla 24h/7 järkevä ja vastuullinen aikuinen.

Vierailija
37/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole loppunut vielä!

N30

Sullakin vielä kieltäytymisvaihe menossa.

Vierailija
38/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin omituisia oireita ja luulin olevani vakavasti sairas. Lääkäri kertoi esivaihtarieni alkaneen eli yhtäkkiä olinkin sitten keski-ikäinen.

Vierailija
39/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus on markkinamiesten hömpötyksiä. oikeasti et koskaan ole liian nuori tai vanha,

Silloin on liian vanha kun puhuu markkinamiehistä. Boomer.

Vierailija
40/48 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama peilissä