Onko sinulla kotona seksivälineitä?
Kommentit (39)
Kaksi erilaista satisfyeriä, dildoja kaksi, väriseviä penisrenkaita.
Kaikki käyttämättömänä yöpöydän laatikossa. Ja kaikki minun hankkimia.
Niitä käytetään vain jos eriseen kauniisti pyydän. Ja vain vaimon hemmotteluun tietysti..... HUOH....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisi pitkä viesti, joten en nyt luettele ihan kaikkia...., mutta niitä on iso matka-arkullinen.
- Motorbunny satula vibra
- Hitachi wand
- Lelo Ina 3 vibra
- Lovence lush etäohjattava vibra
- Lelo kauko-ohjattava vibra
- Satisfyer
- Useita ladattavia dildoja
- Asusteita vaikka kuinka paljon
- Erilaisia käsi ja nilkkakahleita, kaulapantoja, suupalloja ja renkaita, nänni- ja klitta nipistimiä, käsiraudat 3
Oliskohan tuossa nyt tärkeimmät, useilla tuhansilla on tullut hankittua. Pelkästään tuo motorbunny maksoi 1500€.
Taidat pitää vähän raisummasta menosta, kuin pelkästään vaniljaseksistä? Listan perusteella olet nainen makuuni 😉
No joo, tykk
En tiedä, miten tuo lainaus nyt meni, mutta tämä kommmentti oli tarkoitettu numerolle 17
Ymmärrän kyllä sen, että mitä on sovittu, siitä pitäisi pitää kiinni. En kuitenkaan näistä sitomisleikeistä niin paljon ymmärrä, mutta eikös nämä juuri perustu siihen, että et voi itse päättää, mitä tehdään. Toinen päättää, että oletkin nyt kuitenkin sen tunnin dildotettavana ja sillä siisti. Tosin sen toisen pitäisi silloin kyllä olla paikalla, eikä kaupassa. Kenelle sinä sen turvasana sanot, jos ketään ei ole paikalla.
Jos tunti on liian pitkä aika, kerro mikä olisi sitten sopiva, onko se puoli tuntia, jos värisevä dildo on koko ajan sisälläsi. Montako orkkua siinä kerkiää saada. Mutta etkö juuri sitä haluakin, että niitä vaan tulee ja tulee, etkä mahda mitään. Muutenhan et kai harrastaisikaan näitä sitomis- ja dildotusleikkejä.
Avaa vähän vielä miten tämä homma etenee sinun kohdallasi. Kiihoitutko jo siitä, kun sinua sidotaan ja siitä kun dildoa työnnetään sisääsi, vaikka värinä ei ole vielä päällä. Ja sittenhän se dildo kiinnitetään jotenkin paikalleen jne.
Miksi tuo nro 24 tuli harmaalle pohjalle, vaikka ei ollut tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoittaa vahingossa sisennettynä niin alusta käsittelee sen lainauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoittaa vahingossa sisennettynä niin alusta käsittelee sen lainauksena.
Kiitos tiedosta, parempi onni seuraavalla kerralla
Toivottavasti tuo nro 17 nyt huomaa, että se oli hänelle tarkoitettu
Pieneen matkalaukkuun mahtuu meidän perheen aikuisten lelut
-pari dildoa
-Muutama peppulelu värinöillä ja ilman
-Penisrenkaita värinöillä ja ilman
-Satisfaier ja pillupumppu
-muita leluja
-Erilaisia kahleita
-Liukkareita ja hierontaöljyä
-latexilakana
-Asusteita
-lautapeli
Vierailija kirjoitti:
Eikö teitä nolota tilata niitä omalla nimellä liikkeistä?
Anopin nimellähän niitä tilataan.
Ei vaan, kaikenlaista sitä voi hävetä ja nolostella, jos haluaa. Myyjää varmaan kiinnostaa aivan suunnattomasti, että Marttisen Lissu osti taas uuden hevosdildon.
Vierailija kirjoitti:
Käteisellä kivijalassa saa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän sitä saa, mutta iän myötä olen tullut ujommaksi. Nuorempana ei ollut estoja lainkaan. N
Meillä on monenlaisia minä vaimo niitä tilaillut, molemmille. Yksikään ei kyllä ole oikein hieno, no satifyeri on mutta parempi on oma mies.
Miehelle ei ole löytynyt oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisi pitkä viesti, joten en nyt luettele ihan kaikkia...., mutta niitä on iso matka-arkullinen.
- Motorbunny satula vibra
- Hitachi wand
- Lelo Ina 3 vibra
- Lovence lush etäohjattava vibra
- Lelo kauko-ohjattava vibra
- Satisfyer
- Useita ladattavia dildoja
- Asusteita vaikka kuinka paljon
- Erilaisia käsi ja nilkkakahleita, kaulapantoja, suupalloja ja renkaita, nänni- ja klitta nipistimiä, käsiraudat 3
Oliskohan tuossa nyt tärkeimmät, useilla tuhansilla on tullut hankittua. Pelkästään tuo motorbunny maksoi 1500€.
Kunnon välineurheilua, tuolla ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, imo. Lähinnä säälittävää, ihan sama olitko mies vai nainen.
Ei ole muuta kuin polttari lahjaksi saatu Kaalimadon dildo, mutta unelma mieheni tarjoaisi minulle tuollaisen setin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niinhän sitä saa, mutta iän myötä olen tullut ujommaksi. Nuorempana ei ollut estoja lainkaan. N
Tulta päin vaan. Tsemppiä!
Mulla taitaa olla kaikkea maan ja taivaan väliltä paitsi ei mitään nukkeja. Harmi kun ei kukaan halua niitä mun kanssa käyttää vaikka monet on naisten kanssa yhessä ostettu.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi väline löytyy. Internet.
Ai internet on sun kotona? Pidä hyvää huolta siitä.
On iso dildo ja pienempi dildo. Iso ei ole mahtunut sisään, mutta olen sillä leikkinyt kuitenkin muuten.
Vain yksi väline löytyy. Internet.