Iltalehti: "Stubbilta puuttuu tilannetaju" - presidentti esittelee luksuselämäänsä somessa
Presidentti Stubb lomailee saaristossa purjehdusretkien ja luksusillallisten lomassa. Kansa on sitä mieltä, että Stubbilta puuttuu tilannetaju.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d2a480c4-1ae2-4961-8671-c4321d…
Kommentit (477)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stubb on ylimielinen, on aina ollut. Pekka Haavisto ei olisi harrastellut tällaista.
Mutta kun homo ja itsenäisyyspäivän vastaanotto.
Mutta kun sä olet niin suvaisematon.
Vierailija kirjoitti:
Sale oli fiksu. Varallisuutta varmaan on, mut pitivät matalaa profiilia. Ei siellä merellä, Porin edustalla, varmaan lasikuituveneellä ja 5 hepan perämotskalla ajeltu. Mökinkin hankkivat, ei ihan pikkumökki, muistaakseni(lehdissä kerrottiin). Vaimon menetti, oli poikien kans tsunamissa jne. Salen koulinu vaikeet kokemukset, ikääkin on. Kaipaan hänen maanläheisyyttään. Tolkun mies.
Alex on kasvanu lapsesta asti ökyyn. Jäkistä, golfia, usaa, sorbonnea, juristivaimo briteistä, westendiä, eu:ta, Kesärantaa, hallitusta jne jne. Ehkä hänelle tp-kanslia vois jotain näitä ketjuja näyttää, mitä väki tuumailee. Hän on kaukana tavissuomalaisen elämästä.
Niinistön talo
https://image.seiska.fi/628867.webp?imageId=628867&x=0.00&y=0.00&cropw=…
Niinistö kesämökki
https://image.seiska.fi/497915.webp?imageId=497915&x=0.00&y=0.00&cropw=…
Stubb on paljon helpommin kansalaisten lähestyttävissä kuin Niinistö koskaan oli. Kun katsoo Stubbia kotimaan matkoilla, näkee, miten helppoa ihmisten on mennä juttelemaan hänen kanssaan. Hän ei ole sellaisen "lasiseinän" takana kuin Niinistö oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "kansa", joka aina silloin tällöin esiintyy lehdissä ja tällä palstalla on pieni joukko sossupummeja maaseudulta, joilla ei ole mitään kosketusta siihen, miten valtaosa suomalaisista nykyisin elää. Nykyisin on normaali elää hieman paremmin kuin 1950-luvulla.
Veneily ja mökki saaristossa ei ole valtaosan elämää. Ja moni ei pysty tarjoamaan isoja illallisia. Olen DI ja vaimo opettaja. Kun saisi edes tämän rivitalohuoneiston maksettua. Ei autoa ja kaksi lasta.
Voi voi... Että presidentti perheineen ei saisi kutsua ystäviään kesämökilleen, jonka on ihan itse vaimonsa kanssa maksanut - koska osalla ihmisistä ei ole varaa ostaa mökkiä. Ja isot illalliset? Pieni ruokailuhetki mökillä. Stubb vaimoineen ovat tehneet töitä koko ikänsä ja ansainneet rahansa ihan itse. Tietenkin he saavat ostaa kesämöki
Saa tietenkin. Mutta tilannetaju puuttuu, kun presidentti julkaisee näitä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Kateus on muuten kuolemansynti.
:)
Ahneus myös :)
Jos en ole yhtä fiksu ja menestyvä kuin Stubbin perhe, osaan katsoa peiliin. En ole panostanut yhtä paljon opiskeluun, suhteisiin ja työmenestykseen. Olen silti niin tyytyväinen tavalliseen työntäyteiseen elämääni, että en osaa olla kateellinen.
Mistä ihmeestä tuo kateus kumpuaa? Huonosta kasvatuksesta varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "kansa", joka aina silloin tällöin esiintyy lehdissä ja tällä palstalla on pieni joukko sossupummeja maaseudulta, joilla ei ole mitään kosketusta siihen, miten valtaosa suomalaisista nykyisin elää. Nykyisin on normaali elää hieman paremmin kuin 1950-luvulla.
Veneily ja mökki saaristossa ei ole valtaosan elämää. Ja moni ei pysty tarjoamaan isoja illallisia. Olen DI ja vaimo opettaja. Kun saisi edes tämän rivitalohuoneiston maksettua. Ei autoa ja kaksi lasta.
Voi voi... Että presidentti perheineen ei saisi kutsua ystäviään kesämökilleen, jonka on ihan itse vaimonsa kanssa maksanut - koska osalla ihmisistä ei ole varaa ostaa mökkiä. Ja isot illalliset? Pieni ruokailuhetki mökillä. Stubb vaimoineen ovat tehneet töitä koko ikänsä ja ansainneet rah
Jos mökillä on pöytä mihin mahtuu koko seurue ja vieläpä samanlaiset lasit kaikille, niin kyllä sen täytyy väkisinkin tarkoittaa isoja illallisia.
No, Stubbilla on isohko perhe (vaimo, kaksi lasta, isä, Pirkko, veli perheineen jne) ja paljon ystäviä, joiden kanssa hän tykkää viettää aikaa kesämökillään. Siitä on kuvia muutamilta viime vuosilta nähtävissä hänen sosiaalisessa mediassaan. En pidä yhtään ihmeellisenä sitä, että hänen perheellään on kahdenkymmenen ihmisten astiat kaapissa myös mökillä. Mukavaa yhdessäoloa.
Hei kaikki kateelliset, pyrkikää toki pressaksi! Suomi on vapaa maa.
Voi että kun mä nautin näistä ankeuttaja ressukoista. Uskomatonta miten kateellisia pas.... suurin osa suomalaisista on. Onneksi meillä on suomenruotsalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansa taitaa olla jopa oikeassakin. Olen itsekin ollut hieman huolissani siitä onko presidentti nyt ihan tilanteen tasalla tämän yhteiskunnan tilanteesta ja kuinka paljon hän ymmärtää itse elämästä.
Varsinkin kun armahtaa tuomittuja huumerikollisia..
Tuo diilerin ja ampuma-asetuomitun armahdus oli kyllä typerää. Isot lastit oli tuonut maahan.
Ei ne diilerit ja narkkarit riehu bättre folkin takapihoilla ja koulumatkoilla. Niinistö armahti naisen, jonka oli ollut pakko suojella lapsiaan ja oma henkeään. Stubbilla on erilaiset arvot.
Niinistö on armahtanut huumerikollisiakin.
Uutta elämää tavoittelevia narkkareita. Ei ammattidiilereitä, jotka tuhoavat elämiä rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sale oli fiksu. Varallisuutta varmaan on, mut pitivät matalaa profiilia. Ei siellä merellä, Porin edustalla, varmaan lasikuituveneellä ja 5 hepan perämotskalla ajeltu. Mökinkin hankkivat, ei ihan pikkumökki, muistaakseni(lehdissä kerrottiin). Vaimon menetti, oli poikien kans tsunamissa jne. Salen koulinu vaikeet kokemukset, ikääkin on. Kaipaan hänen maanläheisyyttään. Tolkun mies.
Alex on kasvanu lapsesta asti ökyyn. Jäkistä, golfia, usaa, sorbonnea, juristivaimo briteistä, westendiä, eu:ta, Kesärantaa, hallitusta jne jne. Ehkä hänelle tp-kanslia vois jotain näitä ketjuja näyttää, mitä väki tuumailee. Hän on kaukana tavissuomalaisen elämästä.
Niinistön talo
https://image.seiska.fi/628867.webp?imageId=628867&x=0.00&y=0.00&cropw=…
Niinistö
Mutta kun ihmiset eivät halua, että presidentti tuo itseään esille joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
eihän noissa kuvissa oo mitään ihmeellistä, buster vene ja mökki saaristossa, hyvin toimeentulevaa keskiluokkaista elämää
Visusti elävät 50+ elävät hitsari ja lähihoitaja pystyvät tuohon samaa tai ovat tähän asti ainakin pystyneet. Toki voi olla kateellinen tuosta laumasta nuorta väkeä viettämässä iltaa vanhusten kanssa tai pitkästä ilmeisen onnellisesta avioliitosta.
Täytyy vielä lisätä, ettei Stubb ole minun presidenttiin, tänään kyllä sai lipitusplussan, eilen armahdus oli kyllä isompi miinus.
Vierailija kirjoitti:
Alex Stubb-Innes olisi ollut parempi nimiyhdistelmä.
Aika raflaavaa.
Alma Media kalastaa duunareiden ja käyhien ääniä. Jo on aikoihin eletty. Iltalehti varmaan ajaa myös työväen lakko-oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi... Että presidentti perheineen ei saisi kutsua ystäviään kesämökilleen, jonka on ihan itse vaimonsa kanssa maksanut - koska osalla ihmisistä ei ole varaa ostaa mökkiä. Ja isot illalliset? Pieni ruokailuhetki mökillä. Stubb vaimoineen ovat tehneet töitä koko ikänsä ja ansainneet rah
Saa tietenkin. Mutta tilannetaju puuttuu, kun presidentti julkaisee näitä kuvia.
En kerta kaikkiaan ymmärrä, miksei presidentti saisi julkaista kuvia mukavasta, iloisesta yhdessäolosta perheensä ja ystäviensä kanssa. On pelkästään hyvä, että hän julkaisee niitä, Niin pääsemme näkemään, että vaikka hän on presidentti 24/7/365, hänellä on silti joskus rentouttavia hetkiä hänelle rakkaiden ihmisten kanssa. Kaikki me tiedämme, että presidenttimme ja edelliset presidentit ovat viettäneet aikaa ystäviensä kanssa Presidentin virka-asunnossa, kesäasunnossa ja heidän mahdollisilla kesämökeillään. Siihen ei vaadita rakettitiedettä, että sen tajuaa. Eikä siinä ole mitään ihmettelemisen aihetta.
Onneksi en asu enää Suomessa; koen suurta myötä häpeää näistä kateutta tihkuvista kommenteista.
Miten olisi sen oman elämän petraaminen?
Kyll maar se on niippall kauhiaa. Putinin sota ei pelota, jos laivakuvat kiihottavat noin paljon.
Verratkaapa nyt vaikka presidentti Trumpiin. Siinä teille ökyä. Stubb on köyhempi kuin Trumpin henkilökunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki kateelliset, pyrkikää toki pressaksi! Suomi on vapaa maa.
Kukaan ei ole Stubbille kateellinen (paitsi linkittäjä-hullu), mutta tyrkkyys ei monen mielestä ole kaunista katsottavaa.
Höpö höpö. Suorastaan halkeatte täällä kateudesta!
-eri
Suomi kateellisten luvattu maa.
Onhan tässä kyllä kieltämättä totuttelua Stubukan presidenttiyteen, kun Salessa oli sitä jotakin.