Iltalehti: "Stubbilta puuttuu tilannetaju" - presidentti esittelee luksuselämäänsä somessa
Presidentti Stubb lomailee saaristossa purjehdusretkien ja luksusillallisten lomassa. Kansa on sitä mieltä, että Stubbilta puuttuu tilannetaju.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d2a480c4-1ae2-4961-8671-c4321d…
Kommentit (477)
Kateellisten köyhien kohdalla ei tarvitse olla mitään tilannetajua.
Vierailija kirjoitti:
Elettäisiinpä vielä vuotta 1960. Olisi varmaan fiksummat keskusteluaiheet.
Niinpä. Presidenttien suhteen se, kenen neukkupomon kanssa Kekkonen kännäsi Tamminiemen saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, juotko viinaa raakana ja panetko paljaalla? Fiksut ja sivistyneet boomerit sillonkin asialla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen sekoboltsiavaus tämäkin oli?
Kuvissa ollaan selvästi kesämökin tai muun vastaavan terassilla (mökkiä tai muita rakennuksia ei edes näy) ja yhdessä kuvassa ajetaan pienellä day cruiser veneellä.
Puhutaan jostain luksusillallisista vaikka kuvissa ei edes olla syömässä eikä kuvissa näy mitään ruokaa tai katettua pöytää.
Haloo dorkikset, ei tuo ole mitään luksusta vaan ihan tavallista kesänviettoa!! Pienvenesatamat ympäri Suomen ovat täynnä samanlaisia (ja paljon hienompia) veneitä.
Vinkkinä vasemmistolle, rantakalliolla istuminen ja kesäillasta nauttiminen on kaikille avointa ja täysin maksutonta huvia. Meri-ilma voisi tuulettaa teidänkin aivosolujanne vähäsen.
Omasta mielestäni on vain hienoa nähdä että presidenttipari nauttii Suomen kesästä ihan samalla tavalla kuin me muutkin.
Juuri näin, olen aivan samaa mieltä. Ja että haluavat näyttää, että nauttivat aivan samanlaisista yksinkertaisista asioista kuten suurin osa meistä: yhdessäolosta, pienestä ruokailuhetkestä mökin terassilla ja veneajelusta. Sekä hylkeiden/norppien bongaamisesta.
Aah, tätä kateuden määrää! Hyvin viihdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä luxus? Tuossa on pöytä ulkona. Onko luksusta että on astiat vai mikä? En ymmärrä.
Onhan se, IL: n mielestä. Kauheeta, presidentillä on pöytä jolla astioita.
Olis pitänyt itse vuolla tikuista haarukat ja nuotiolla paistaa itse kalastamiaan särkiä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta tuli tosi outo, kun kriittiset kommentit on poistettu ja nuoleskelevat on jätetty. Noloa.
mitkä kriittiset...haukkumiset ei ole mitään kritiikkiä suuntaan tai toiseen
Ei ole haukkumista nostaa esille pullokuvat, joiden jälkeen lähdetään vesille. Ymmärrän, ettei Venäjällä tai Pohjois-Koreassa voi nostaa epäkohtia, mutta täällä menee jo yli ymmärryksen. Mikä pyhä lehmä Alex tai Innes on! Heillä ei ole tilannetajua, piste.
Saako sulle nauraa? Kateus paistaa läpi.
En tiennytkään, ettei vesille saa lähteä, mikäli on istunut sellaisessa pöydässä, jonka keskellä on mausteikko öljypulloineen. En myöskään tiennyt, että lautasliinat, lasit ja mausteikko muodostavat luksusillallisen. Itse ainakin jäisin moisesta tarjoilusta nälkäiseksi.
Stubb on eka suomessa valittu some aikakauden pressa. Elää nykyajan elämää niin kun muutkin.
Mihin se Kekkonen ois kalastuskuvijaan laittanut?
Tulkaa morjestamaan Turun vierasvenesatamaan kateelliset ressukat. Voin tarjota lasin proseccoa.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt missään luksusta. Vaimo kyllä virnottaa kuvissa vähemmän vienosti.
Siis joo kuvissa ei mitään ihmeellistä, mutta mitä valitettavaa tuossa vaimossa nyt muka on? Iloisen oloisena ihan tavallisen ja onnellisen näköisenä viettää kesää muiden mukana, niin tietty palstan negatiiviset, naisvihaiset luuserit näkee sen jonain "virnottamisena" ja keksii siitäkin jotain valitettavaa kun pitäisi jotenkin "vienommin" olla.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Stubbien perheestä. Lähinnä ärsyttää niiden naamat, kun lävähtää instassa tyrkylle.
Luuletko, että oman perheesi naamat eivät ärsytä?
Kyllä on ihan valtavaa luksusta, ulkohuusseineen päivineen...
Suomalaiset ovat niin kateellisia, että vuosia sitten Suomen rikkain nainen toi haastattelussa esille sen, että perhe elää vaatimattomasti. Poikakin esitteli UFF:sta ostamiaan vaatteita. Ja kesämökkikin oli vain vaatimaton suvun työleiri.
Minä tykkään, kun herra presidentti jakaa näin paljon omaa elämäänsä meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei tule ajatelleeksi et niissä kuvissa ja siinä vapaa-ajan tyylissä olis jotain erikoista. Hänelle se on ihan tavallista. Siksi hän nyt ihan viattomasti vaan kuvaa ja julkaisee.
Meillä on naapurustossa ton tyyppinen perhe. On tullu analysoitua. He ei vaan näe tilannettaan samoin kun muut. Ovat viattomasti kivoja, mutta elävät pilvissä eivätkä itse huomaa sitä. Lapsetkin kasvatettu siihen, et extreme ja luxus on iha tavallista.
Extreme ja luxus? Salli mun nauraa. Noissa Stubbin julkaisemissa kuvissa ei ole mitään luxusta. Vaan aivan tavallista ajanviettoa mökillä perheen ja ystävien kanssa. Perheellä ihan tavallinen paritaloasunto, yksi auto, kesämökki ja pienehkö vene. Onpa luxusta kerrakseen...
Nimenomaan! En tajua tätä keuhkoamista ollenkaan. Eri asia jos Stubb lomailisi vaikka jossain Malediiveilla 10 000 euroa yössä maksavassa huvilassa, tai jotain vastaavaa. Tai jopa Suomessa jossain upeassa kartanossa ja ajelisi ökyjahdilla.
Mutta ei. Täysin tavallinen saaristomökki, pieni Buster vene. Vietetään kesälomaa ystävien ja sukulaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minun tuntemat suomalaiset ei ole keskiluokkaisia ja elä noin "tavallista" elämää. Stubin pitäisi olla minunkin Presidentti.
Naurettava yläluokkainen pelle.
Olisi tehnyt jotaki juhannuksena kuvaamisen arvoista, tämäkään ei sitä ollut. Ja, joo. Tulee Salea ikävä, oli sentään Ihminen.
Herää nyt omasta myrkyllisyydestäsi ennen kuin tukehdut siihen.
Ota silmä käteen ja katso noita kuvia. Hymyileviä nuoria ihmisiä viettämässä kesäiltaa rantakalliolla ja pienempi seurue moottoriveneen kyydissä.
Kuvissa näkyy: 2 x (oletettu) rose-viinipullo sekä 1 pienehkö avomallinen moottorivene. 12 ihmistä.
2 pulloa Rose viiniä maksaa alkossa yhteensä 20€ ja tuollaisen veneen voi vuokrata päiväksi noin 300€ hintaan.
Kun näiden ökyjuhlien hinta jaetaan osallistujien määrällä niin kustannuksiksi tulee hulppeat 26€ per henki. Onpa ökyä!
Missä sitä luksuselämää oikein on?
Kollegani (eläinlääkäri) kertoi, että vaihtoi aikoinaan loppuun ajetun Volvonsa saman väriseen uuteen.
Jotta asiakkaat eivät olisi olleet kateellisia.
Veti sanattomaksi - kuten tämä kommentointi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo linssiluteena oleminen, miltei joka kuvassa hymyileminen ellei nauraminen, vaikka vaikeita asioita käsitellään, nostaa karvat pystyyn. Ei minun presidenttini muutoin kuin virallisesti.
Ja luulet että sillä on mitään merkitystä?