Minua kiidätettiin eilen sairaalaan, kun Elokapina tukki tiet
Luojan kiitos, ilmastohörhöt mekkaloivat sillä hetkellä juuri toisella puolella tietä.
Muuten en ehkä olisi tässä.
Kommentit (88)
Melko nopea toipuminen kuolemankielistä aloittajalla, kun jo vuorokaudessa on "tässä".
Vierailija kirjoitti:
Melko nopea toipuminen kuolemankielistä aloittajalla, kun jo vuorokaudessa on "tässä".
Sitä voi kysyä oliko veronmaksajien kustantama kallis ambulanssikyyti todella tarpeen. Ensi kerralla soita taksi ap.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas kiidätettiin tänään sairaalaan, mutta pride kulkue tukki tiet!! Pitäisikö heteroseksuaalienkin järjestää omat kulkueet?
Yhtään en ymmärrä, miten heterojen kulkueet parantaisi sinun sairaalaan pääsyäsi, mutta jos sinä sellaisen haluat, niin mikä estää sinua kyseistä kulkuetta järjestämästä?
Kiitä onneasi, ettei sinua kiidätetty Oulun sairaalaan tänään Pudasjärveltä. https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000006159191.html
Pitäisikö saatananpalvojillekin järjestää omat suviseuransa?
Vierailija kirjoitti:
Eipäs tukikaan
Olin keskustassa silloin kun Greta Thunberg istahti Simonkadun ja Mannerheilibtien kulmassa. Paloauto lähestyi Mannerheimintien raitiovaunukiskoja pitkin kun olin ylittämässä tietän siinä Amos Rexin kohdalta Sokoksen kulmalle. Paloauto ei ollut hälytysajossa mutta kulkuetta lähestyessään se pisti sireenin ja vilkut päälle ja raitiovaunukiskojen kohta tyhjeni SEKUNNEISSA. kun paloauto oli ajanut läpi, tuo tila täyttyi saman tien.
Eli siis ainakin oman näköhavaintoni mukaan elokapinat PÄÄSTÄVÄT HÄLYTYSAJONEUVOT LÄPI.
Näin on. Ap provoilee kun ei muuta keksi täytteeksi köyhään elämäänsä.
Kas kun henkitoreissanne tänne ehditte valittamaan. Ketjun aloittaja täyttä hölynpölyä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas kiidätettiin tänään sairaalaan, mutta pride kulkue tukki tiet!! Pitäisikö heteroseksuaalienkin järjestää omat kulkueet?
Just. Maksavatko Priden/Elikapinan järjestäjät, jos ihmisiä kuolee ambulansseihin??
Kuinka paljon maksaa yhden ihmisen henki??
Niin paljon, etteivät voi niin paljon koskaan maksaa heidän omaisilleen - sillä yhtäkään ihmistä EI voi millään summalla korvata!
Totta. Hullua huomata, että 13 henkilöä ovat eri mieltä kanssasi tuossa asiassa! Ovatkohan he tuon ääriliikkeen aktiiviporukkaa, joilla aate on sumentanut ja ohittanut terveen järjen käytön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi kysyä oliko veronmaksajien kustantama kallis ambulanssikyyti todella tarpeen. Ensi kerralla soita taksi ap.
Ambulanssikyyti maksaa 25 €. Ei ole mikään ylivoimaisen kallis hinta.
Tulikohan tämä agitaattori Juho Järvelin Tuusulasta kävellen vai mitä ilmastoa tuhoavaa vaihtoehtoa käytti, kehuu kouluttaneensa kapinallisia.
Lehdessä oikein paistattelee ylpeänä.