Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua kiidätettiin eilen sairaalaan, kun Elokapina tukki tiet

Vierailija
29.06.2024 |

Luojan kiitos, ilmastohörhöt mekkaloivat sillä hetkellä juuri toisella puolella tietä. 

Muuten en ehkä olisi tässä. 

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hätäkeskuksella on vaihtoehtoreitit näitä tilanteita varten suunniteltu jo etukäteen.

Vierailija
42/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas kiidätettiin tänään sairaalaan, mutta pride kulkue tukki tiet!! Pitäisikö heteroseksuaalienkin järjestää omat kulkueet? 

Tiedoksesi, että suurinosa Pride kulkueessa on heteroseksuaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas kiidätettiin tänään sairaalaan, mutta pride kulkue tukki tiet!! Pitäisikö heteroseksuaalienkin järjestää omat kulkueet? 

Olette Ap:n kanssa nopeita toipujia. Tiesithän, että persuudesta ei voi toipua? 

Vierailija
44/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele. 

Vierailija
45/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö, höpö, ei kukaan tänne kirjoittele jos on ollut kuoleman kielissä.

Oli totta tai ei, eikö sinulle muuta ajatusta herää? Esimerkiksi miten vaarallista tuon ääriliikkeen toiminta on?

Ai Persujen vai? Tiedän,on vaarallista.

Vierailija
46/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä noiden kermaperseilevien pelkureiden osoittavan mieltä Qatarssa tai Saudi-Arabiassa. Poliisilla voisi olla siellä vähän kovemmat otteet.

Suomessa on kuitenkin mielipiteen vapaus, eikö se ole upea juttu?

Vierailija
47/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa ilmastoihmistä ei muiden turvallisuus ja hyvinvointi kiinnosta. V*tut paloautoista, poliiseista ja ampulansseista, kunhan MINÄ saan istua keskellä risteystä haaremihousuissa, että kaikki varmasti huomaavat minut.

Vierailija
48/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on päässä vikaa.

Vierailija
49/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenosoittajat antavat kyllä tilaa hälytysajoneuvoille, jos tilanne vaatii. Lisäksi on muita reittejä, jos tie jossain tukossa. Joka päivä on kaupungeilla joku tie poikki, kun tehdään tietöitä. Aina ovat ambulanssit silti perille päässeet. 

Vierailija
50/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin halunnut mennä eilen laulamaan karaokea Ihkuun, mutta pelkäsin että joku persu ampuu minut tai uusnatsi puukottaa. 

Noo, jos se ei ole uusnatsi tai persu, joka sinut puukottaa, se voi löytyä rauhan uskonnosta, joka käskee jättämään vääräuskoiset ja ei-uskovat päättömään tilaan. 

Vierailija
51/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiidätettiin sairaalaan mutta hallitus oli tuhonnut terveydenhuollon ja sairaalaa ei enää ollut😭

Vierailija
52/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä paskin provo koskaan.

Oletpa ilkeä - ei todellakaan ole provo.

Aika typerää mennä sanomaan tuollaista, kun et mitään tiedä asiasta.Ap.

Vierailija
53/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiidätettiin Prideen, mutta jonkun suvaitsemattoman ambulanssi tukki tien!

Minua kiidätettiin ryyppäjäisiin mutta te molemmat perkeleet tukitte tien!

Vierailija
54/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, me olemme fiksumpia.

Vierailija
55/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kirjottelee. Nykyään leikkauksetkin tehdään tunnissa tai korkeintaan parissa. Olet ajastasi jäljessä. 

Ei kukaan tuollaisen jälkeen av:lle kirjoittele vaan juttelee esim. ystäviensä kanssa. ps. tiedän kyllä miten sairaala nykyään toimii.

Sinä et näköjään tiedä mistään mitään. Kuinka voisitkaan tietää jonkun toisen ihmisen sairauden tilanteen. Olet aika hölmö, ei voi muuta sanoa.

Kiitos "kauniista" sanoistasi, ehkä sentään jotain tiedän, olen vuosi sitten eläkkeelle jäänyt sh.

Vaikka olisit lääketieteen professori, et voi tietää mitään juuri MINUN tapauksestani.

Eikä minulla ole ystäviä, joiden kanssa jutella, sukulaisia vaan.

Tämä palsta on minun ystäväni ja viholliseni, molempia yhtäaikaa. Välillä vihaan tätä palstaa, mutta käyn täällä, kun ei ole muitakaan kontakteja ja olen joskus jopa saanut muutaman ystävällisen sanan osakseni, harvoin tosin, mutta kuitenkin.

Vierailija
56/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli totta tai ei, eikö sinulle muuta ajatusta herää? Esimerkiksi miten vaarallista tuon ääriliikkeen toiminta on?

Sanos muuta. Nyt sitten Tuska tukkii liikenteen mun kotikulmilla ja auta armias, jos on jotkut urheilukisat menossa tai vielä pahempaa Stadin Derby kulkueineen. Jussina jehovantodistajat tukki messukeskuksen seudun, enkä edes halua aloittaa tietöistä avautumista :D

Ajattele, jos asuisit jossain suurkaupungissa, kun jo Helsingissä on noin hankalaa. Onneksi voidaan päättää asuinpaikkamme vapaasti. Helsingissäkin on hiljaisia ja rauhallisia alueita, jos välttämättä haluaa Helsingissä asua.

Vierailija
57/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatiiko tänne kirjoittelu sulta paljonkin ponnisteluja?

Vierailija
58/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen heitä nähnyt, kyllä he lähes kaikki näyttävät erityisen poikkeavilta. Ei ole näkynyt heteronnäköisiä juurikaan.

Vierailija
59/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on päässä vikaa.

Jos ja kun olet ilmastoprideläinen, sinulla taitaa olla aivojen tilalla karvanen perse. Eri.

Vierailija
60/88 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen heitä nähnyt, kyllä he lähes kaikki näyttävät erityisen poikkeavilta. Ei ole näkynyt heteronnäköisiä juurikaan.

Mäkin 20 vuotta tuli tänä vuonna täyteen, hyvinkin läheltä. Se on karnevaali nykyään. Mukaan tukemaan lähtee perhettä, sukua, ystäviä.. Meidän porukkaa oli yli 30, enkä edes työpaikan tyyppejä laskenut.

Ole hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä