Kuinka helposti sulla menee hiukset takkuun?
Kommentit (8)
Niitä on niin vähän etteivät pysty menemään takkuun.
Mulla alkaa olla samanlainen hömppytukka kuin Sukkero hesemummolla. Perin rasittava tuulella, mutten raski leikkuuttaakkaan kun olen säilönyt tukkaani jo 22.1 2022 lähtien, kulloinka pätkitytin sen siiliksi
Mulla lienee hiusten pinta jotenkin rikki, kas ei niissä vissiin sitte pysy vesi tai rasva. Vai ovatko liian ohkaset ja heikkeröiset Rutollinen homma hiustenpesun jälkeen kammata tukka selväksi, äiä 40
Minulla on monella tavalla luonnonkihara tukka ja etenkin ohuet niskavillat ovat joka aamu takussa. Minulla on niin Ss- ja pientä zzzz-kiharaa karvaa päässäni. Onneksi kuulin hyvän vinkin, että XZ:n kaurahoitoaine käy sellaisenaan pesun ja hoitoaineen jälkeen myös latvoihin laitettavan erityishoidon sijasta. Toimii hyvin eikä tulos ole likaisen näköinen, vaikka käytin ainetta paljon.
Ärsyttävintä on se, että tukka näyttäisi parhaimmalta vain jos selvittelisin sen sormin. Harjaan sen siksi, ettei kukaan ajattele minun olevan siivoton. Toki se näyttää harjattuna ja vapaana hamppuiselta tukalta. En uskalla nukkua märillä hiuksilla.
Nykyään aina pesun jälkeen kun laitatin raidat
Vierailija kirjoitti:
Mulla lienee hiusten pinta jotenkin rikki, kas ei niissä vissiin sitte pysy vesi tai rasva. Vai ovatko liian ohkaset ja heikkeröiset Rutollinen homma hiustenpesun jälkeen kammata tukka selväksi, äiä 40
Värittömänä hennana mainostettu senna toimii kuten rakennepaikkaavat hiushoidot. Pitää vain kestää istua se mönjä päässä puoli tuntia ja huuhdella kunnolla. Senna tekee hiuksista liukkaammat aivan kuten hinnankin.
Ei takkuunnu normaalitilassaan. Tuulisella säällä ulkona ollessa voivat hieman mennä takkuun, mutta kampa tai harja selvittää asian nopsasti.
Liian kerkeästi. Täytyy välillä rasvata tukkaa, vaikkap camelinaöljylllä