Minua kiidätettiin eilen sairaalaan, kun Elokapina tukki tiet
Luojan kiitos, ilmastohörhöt mekkaloivat sillä hetkellä juuri toisella puolella tietä.
Muuten en ehkä olisi tässä.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas kiidätettiin tänään sairaalaan, mutta pride kulkue tukki tiet!! Pitäisikö heteroseksuaalienkin järjestää omat kulkueet?
Tiedoksesi, että suurinosa Pride kulkueessa on heteroseksuaaleja.
Mitä olen heitä nähnyt, kyllä he lähes kaikki näyttävät erityisen poikkeavilta. Ei ole näkynyt heteronnäköisiä juurikaan.
Onhan niitä kaiken maailman fetisistejä heteroissakin. Nahka ja lateksi eivät ole vain homoille suunnattuja.
Voi voi, ei ne ole mitään fetissejä. Mullakin on nahkavaatteita, vaikka mua heterompaa ei juuri ole. Ne on ihan normaaleja kuteita mulle ilman mitään fetissiprofiloitumista.
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt jo kirjoittelet tänne palstalle vaikka oli henki mennä? Nopea toipuminen sulla!
Kyllä. Leikkauksen jälkeen olen nukkunut eilisestä ja nyt kun olen sängyssä enkä voi vielä liikkua, rupesin kirjottelemaan tänne. Ei ole juttelukaveriakaan, olen yksityishuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö, ei kukaan tänne kirjoittele jos on ollut kuoleman kielissä.
Oli totta tai ei, eikö sinulle muuta ajatusta herää? Esimerkiksi miten vaarallista tuon ääriliikkeen toiminta on?
Elokapina päästää ohi jos tulee hälytysajoneuvo tai autossa on inva-merkki etulasissa.
Vierailija kirjoitti:
Se oli eilen se, nyt olen täällä sängyssä särkylääketokkurassa ja kun en muutakaan keksinyt aloin kirjottelemaan tänne ja taas sain paskaa niskaani!
Tää on kyllä veemäinen paikka, mutta kun ei ole oikein muutakaan tässä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli totta tai ei, eikö sinulle muuta ajatusta herää? Esimerkiksi miten vaarallista tuon ääriliikkeen toiminta on?
Elokapina päästää ohi jos tulee hälytysajoneuvo tai autossa on inva-merkki etulasissa.
Paskat päästää. Ne on ihan sekasin ne kakarat, eikä välitä kenestäkään muusta. Huligaaneja, jotka pitäisi kärrätä vankilaan oppimaan vähän kuria pariksi kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokapina ei tuki hälytysajoneuvoilta tietä. Nykyinen hallitus sen sijaan ajaa kaiken muun törkyilyn ohella sairaaloiden alasajoa, joten tuo viha kannattaisi kanavoida pikemminkin Arkadianmäen suuntaan.
Kyllä tukkii, eivät välitä mistään muusta kun omasta valheellisesta idiotismistaan. Huumeessa ja sekaisin vielä kaikki, kuten pridessäkin.
Laita todisteet että kaikki olivat huumeissa ja sekaisin, myös Pridessä olleista ministereistä todisteet.
Laita todisteet, etteivät olleet. Huomaatko nyt itsekin miten typerän kommentin laitoit?🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas kiidätettiin tänään sairaalaan, mutta pride kulkue tukki tiet!! Pitäisikö heteroseksuaalienkin järjestää omat kulkueet?
Mitä olen heitä nähnyt, kyllä he lähes kaikki näyttävät erityisen poikkeavilta. Ei ole näkynyt heteronnäköisiä juurikaan.
Mäkin 20 vuotta tuli tänä vuonna täyteen, hyvinkin läheltä. Se on karnevaali nykyään. Mukaan tukemaan lähtee perhettä, sukua, ystäviä.. Meidän porukkaa oli yli 30, enkä edes työpaikan tyyppejä laskenut.
Ole hyvä.
Paskaa jauhat, kun et muuta osaa. Naurettava vale! 😝
Mä haluaisin kiidättää mun audillain mut suomijuntit tukkii mun tiet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä paskin provo koskaan.
Oletpa ilkeä - ei todellakaan ole provo.
Aika typerää mennä sanomaan tuollaista, kun et mitään tiedä asiasta.Ap.
Edelleen paskin provo koskaan. Änkyräpersu haisee 10 kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Hassu termi tuo kiidättäminen. Miten sinut kiidätettiin? Yleensä loukkaantunut viedään ambulanssilla sairaalaan ihan vain niin, että joku ajaa sitä autoa. Ei siinä mitään kiidätetä vaikka nopeasti joskus ajetaan.
Älä viitsi. Kiidättäminen on oikein hyvä ja paljon käytetty suomen sana tällaisessa tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääliö, en todellakaan ole persu, vai puhutko rotanraato nyt itsestäsi kenties?🤪
Mua kiidätettiin sairaalaan kun känniset persut tukkivat tien. Oli pakko käydä ampumassa pari niin pääsin sairaalaan!!!
On taas paljon ollut sirkuspellejä marsseilla. Miksi niiden täytyy tehdä itestään ääliöitä, olisivat niinkuin normaalit ihmiset niin ne normaalit suvaitsisivat ne paremmin.
Pridessäkin taas kaikenmaailman riikinkukkoja, voi luoja. Onneksi omat lapset on terveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ.
Jos vastustaa Prideä ja Eloapinoita, ei ole todellakaan automaattisesti persu.
Persuja kannattaa nykyään vain murto-osa entisistä persuista, koska pettivät kansan. Itse en ole poliittisesti sitoutunut muuten, mutta kaikkea vihervassuhorinoita VIHAAN!
Vierailija kirjoitti:
On taas paljon ollut sirkuspellejä marsseilla. Miksi niiden täytyy tehdä itestään ääliöitä, olisivat niinkuin normaalit ihmiset niin ne normaalit suvaitsisivat ne paremmin.
Pridessäkin taas kaikenmaailman riikinkukkoja, voi luoja. Onneksi omat lapset on terveitä.
Pelottaako?
Eipäs tukikaan
Olin keskustassa silloin kun Greta Thunberg istahti Simonkadun ja Mannerheilibtien kulmassa. Paloauto lähestyi Mannerheimintien raitiovaunukiskoja pitkin kun olin ylittämässä tietän siinä Amos Rexin kohdalta Sokoksen kulmalle. Paloauto ei ollut hälytysajossa mutta kulkuetta lähestyessään se pisti sireenin ja vilkut päälle ja raitiovaunukiskojen kohta tyhjeni SEKUNNEISSA. kun paloauto oli ajanut läpi, tuo tila täyttyi saman tien.
Eli siis ainakin oman näköhavaintoni mukaan elokapinat PÄÄSTÄVÄT HÄLYTYSAJONEUVOT LÄPI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä kaiken maailman fetisistejä heteroissakin. Nahka ja lateksi eivät ole vain homoille suunnattuja.
Niitä käytetään kotona salaa.
AP on pelkkä pascojen provojen tehtailija.
Sairas vain päästään....
Vierailija kirjoitti:
AP on pelkkä pascojen provojen tehtailija.
Sairas vain päästään....
Ite oot ihan sekoboltsi prideläinen. LUONNOTON Friikki.
Sulta pitäis ottaaa kaikki nuzzivehkeet pois. Eri.