Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut kaverin tyttöystävään

Vierailija
29.06.2024 |

Olen alkanut jo välttelemään heidän seuraa, koska pelkään että ihastumiseni on niin läpinäkyvää. Kaveri on ollut paras ystäväni yli 10 vuotta joten ei tulisi mieleenkään pettää hänen luottamustaan. Olen vaan korviani myöten ihastunut.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, aihe kiinnostaa täälläkin.

Vierailija
42/44 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, että ihastuminen tarkoittaisi huonoa suhdetta. Harva suhde on sellainen, että kaikki on aina upeaa. Esim. lasten saanti ja moni muu asia muuttavat parisuhdetta. On helpompia ja vaikeampia vaiheita. Toiset myös ovat taipuvaisempia siihen, että kykenevät pitämään romanttisia ajatuksia useampaan ihmiseen yhtäaikaa.

Tottakai lasten saanti ja kaikenlaiset koettelemukset muuttavat parisuhdetta, mutta oikeassa rakastavassa suhteessa niistä selvitään ilman, että ihastustaan johonkin toiseen. Kauhea ajatus, että olisi muka normaalia ylläpitää romanttisia ajatuksia useampaan ihmiseen yhtä aikaa. Ei siis ole, jos kunnioittaa puolisoa yhtään.

On itsetutkiskelun paikka kun parisuhteessa ihastuu johonkin toiseen. Mikä nykyisessä suhteessa on pielessä kun pääsee ihastuksen tunteita tulemaan? Ja korjata nykyinen suhde tai päättää se.

Itselle tuli pitkässä liitossa ihastumisia. Ja joka kerta suhde voi huonosti samaan aikaan kuten jo joku kertoikin mm lasten saannin myötä ja heidän kasvaessa kun perhe-elämää pitää muokata uuteenuskoon.

Parisuhteessa on kaksi osapuolta ja voi tehdä vain oman osuutensa. Ihastuminen on tunne. Teot ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiaan on helppo ratkaisu, etsi itsellesi oma nainen niin ei tarvitse varattuja katella.

ei vapaita naisia miehet kiinnosta. ne ovat voimaantuneita katkeria feministejä, jotka vihaavat miehiä ja asuvat kissalauman kanssa tai sitten niillä on jo yhden tai useamman miehen lapsia eli ovat elämässään epäonnistuneita

Vierailija
44/44 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt joku teini, vai ihan aikuinen ihminen?

Tuollaisista asioista kannattaa olla vaan ihan rehellinen itselleen, sekä muille. Puhu kaverille tilanteestasi. Monesti tuollaisen aistii ja itse kaverisuhteessa ainakin haluaisin olla tietoinen vastaavasta. Tunteita tulee ja menee, mutta minulla menisi luottamus jos en tietäisi ja se tulisi ilmi muuten.

Nimenomaan ei näin. Pidät asian vain ja ainoastaan omana tietonasi. Et halua kaveripiiriisi hätää, hämminkiä, saatika epäluottamusta. Noin voi inhimillisesti ottaen käydä, että ihastuu johonkuhun johon ei pitäisi. Keskeistä on, että hoidat asian kunniallisesti ja mahdollisimman vähin äänin. Ihastus kyllä hellittää ajan kanssa. Etäisyyttä voi olla hyvä ottaa jos tilanne on vaikea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi