Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut kaverin tyttöystävään

Vierailija
29.06.2024 |

Olen alkanut jo välttelemään heidän seuraa, koska pelkään että ihastumiseni on niin läpinäkyvää. Kaveri on ollut paras ystäväni yli 10 vuotta joten ei tulisi mieleenkään pettää hänen luottamustaan. Olen vaan korviani myöten ihastunut.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus että pidät vaan ne tunteesi kurissa jatkossakin. Itse en siihen kyennyt ja menikin sitten koko ystäväpiiri uusiksi aikoinaan. Ei ymmärrettävästi löytynyt kavereilta hirveästi sympatiaa asialle, vaikka me mentiin sen naisen kanssa kihloihinkin. Oltiin siis oikeasti vakavissaan, eikä se ollut mikään säätö.

Noita ihastumisia tässä elämässä tulee. Sen on huomannut. Jokaisen perään ei todellakaan kannata sännätä.

Vierailija
22/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt joku teini, vai ihan aikuinen ihminen?

Tuollaisista asioista kannattaa olla vaan ihan rehellinen itselleen, sekä muille. Puhu kaverille tilanteestasi. Monesti tuollaisen aistii ja itse kaverisuhteessa ainakin haluaisin olla tietoinen vastaavasta. Tunteita tulee ja menee, mutta minulla menisi luottamus jos en tietäisi ja se tulisi ilmi muuten.

Ei kannata kertoa. Kertomalla lyö säröä ystävyyteen ja luo tapaamisiin kiusallista tunnelmaa, vaikka mitään väärää ei ole edes tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen ihastunut mieheni kaveriin ja tunne ei mene millään pois. Ihastuminen alkoi fyysisenä vetovoimana mutta syveni matkan varrella, kun huomasin miten lempeästi hän kohtelee läheisiään ja miten ihana hän on minua kohtaan. Nykyisin hänen lähellään tulee hirveä tarve ojentaa käteni ja silittää hänen karheaa poskeaan. Tai painautua hänen rintaansa vasten ja kuunnella sydämen lyöntejä. Äh, olen pulassa, toivotonta.

Ei hätää, tuokin menee ohi parissa viikossa. Olet ihastunut kuvitelmaasi hänestä, ethän edes tunne häntä.

Vierailija
24/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ottaa asiasta selvää jollain tavalla, voihan olla, että kysessä on elämää suurempi rakkaus ja hän tuntee samoin.

Vierailija
25/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä ottaa asiasta selvää jollain tavalla, voihan olla, että kysessä on elämää suurempi rakkaus ja hän tuntee samoin.

Ja kun todennäköisesti ei ole, sosiaalinen elämä on pilalla pitkään. Muutkin kuin tuo ystävä katkaisevat välit tai ainakin suhtautuvat jatkossa nuivasti. Ap tulee aina olemaan se törppö joka vikitteli ystävän naista.

Ei, ei ja ei.

Vierailija
26/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tyhmä 😁

Vierailija
27/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuton ja saamaton nahjus. Sivustarunkka.aja. 

Vierailija
28/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile kepillä jäätä 🤭

Vierailija
29/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä sitä ollaan onnellisesti sinkkuna, mutta kun kaveri pariutuu niin pitääkin palavasti ihastua just siihen kaverin kumppaniin?

Vierailija
30/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä sitä ollaan onnellisesti sinkkuna, mutta kun kaveri pariutuu niin pitääkin palavasti ihastua just siihen kaverin kumppaniin?

Tämä.

Tosin ihastumisen tunteelle ei voi mitään.

Vierailija
31/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee. Olen itsekin ihastunut useisiin epäsopiviin ihmisiin, vaikka olen parisuhteessa. Vain se merkitsee, mitä teet ihastukselle. Ei kannata velloa siellä ihastuksessa vaan reippaasti päätät, ettet tee asialle mitään ja annat sen väistyä. Toki ihastus aina nousee uudelleen, kun näet kaverisi tyttöystävää, mutta kyllä se jossain vaiheessa loppuu myös. Ihan hyvä vinkki on yrittää deittailla muita naisia. Ehkä sieltä tulee joku vielä vahvempi ihastus ja kaverin tyttöystävä ei enää kiinnostakaan.

Vierailija
32/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen ihastunut mieheni kaveriin ja tunne ei mene millään pois. Ihastuminen alkoi fyysisenä vetovoimana mutta syveni matkan varrella, kun huomasin miten lempeästi hän kohtelee läheisiään ja miten ihana hän on minua kohtaan. Nykyisin hänen lähellään tulee hirveä tarve ojentaa käteni ja silittää hänen karheaa poskeaan. Tai painautua hänen rintaansa vasten ja kuunnella sydämen lyöntejä. Äh, olen pulassa, toivotonta.

Ei hätää, tuokin menee ohi parissa viikossa. Olet ihastunut kuvitelmaasi hänestä, ethän edes tunne häntä.

Olemme tunteneet useamman vuoden ja suunnilleen yhtä kauan olen näiden tunteiden kanssa kärvistellyt. Aina välillä onnistunut hetkeksi sullomaan ne jonnekin, kunnes ne jälleen palaavat. Mutta hyvä kuulla sinulta että parin viikon päästä tämä menee ohi, en olisi uskonut näin monen vuoden jälkeen. Kiitos selvänäkijä!

Vierailija
33/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä suhteessa tai liitossa ei ole kaikki kunnossa, jos edes päätyy ihastumaan johonkin toiseen. Itselleni kävi niin ja ymmärsin onneksi seuraavien kuukausien aikana erota miehestäni. Jälkikäteen ymmärsin vasta paljon, mikä suhteessa oli todella pielessä.

Nykyisin olen ihastukseni kanssa naimisissa ja ei ole vielä kymmenen vuoden aikana tullut tarvetta katsella muita miehiä tai ihastua keneenkään muuhun. 

Vierailija
34/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä suhteessa tai liitossa ei ole kaikki kunnossa, jos edes päätyy ihastumaan johonkin toiseen. Itselleni kävi niin ja ymmärsin onneksi seuraavien kuukausien aikana erota miehestäni. Jälkikäteen ymmärsin vasta paljon, mikä suhteessa oli todella pielessä.

Nykyisin olen ihastukseni kanssa naimisissa ja ei ole vielä kymmenen vuoden aikana tullut tarvetta katsella muita miehiä tai ihastua keneenkään muuhun. 

Ei pidä paikkaansa, että ihastuminen tarkoittaisi huonoa suhdetta. Harva suhde on sellainen, että kaikki on aina upeaa. Esim. lasten saanti ja moni muu asia muuttavat parisuhdetta. On helpompia ja vaikeampia vaiheita. Toiset myös ovat taipuvaisempia siihen, että kykenevät pitämään romanttisia ajatuksia useampaan ihmiseen yhtäaikaa. 

Vierailija
35/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seurustelen nyt ex miesystävän kaverin kanssa. Olin edellisen kanssa yhdessä vain hetken aikaa, tapasin nykyisen miesystävän juhlissa, minne menin edellisen kanssa.

Edellinen jätti minut, palasi takaisin edellisen kanssa ja me sitten akettiin seurustelemaan ja nykyisin asutaan yhdessä. 

Miehet keskenään ovat tuttuja vuosien takaa. Mutta ex llä ja tällä toisella tuli ero ja sitten ex soitteli mulle ja kerroin nyt ei onnistu. Nykyinen mies pyysi minun numeron, kun hän näki emme ole yhdessä. 

Tänä päivänä miehet eivät oletekemisissä.  Ex suuttui tästä

Vierailija
36/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, että ihastuminen tarkoittaisi huonoa suhdetta. Harva suhde on sellainen, että kaikki on aina upeaa. Esim. lasten saanti ja moni muu asia muuttavat parisuhdetta. On helpompia ja vaikeampia vaiheita. Toiset myös ovat taipuvaisempia siihen, että kykenevät pitämään romanttisia ajatuksia useampaan ihmiseen yhtäaikaa.

Tottakai lasten saanti ja kaikenlaiset koettelemukset muuttavat parisuhdetta, mutta oikeassa rakastavassa suhteessa niistä selvitään ilman, että ihastustaan johonkin toiseen. Kauhea ajatus, että olisi muka normaalia ylläpitää romanttisia ajatuksia useampaan ihmiseen yhtä aikaa. Ei siis ole, jos kunnioittaa puolisoa yhtään.

Vierailija
37/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sen tiedät, ettei tuon kirjoittaja muka tuntisi miestä? Tuskin ne tunteetkaan olisi herännyt, jos ei jollain tapaa tuntisi.

Vierailija
38/44 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos eroat aina heti, kun suhteessa ei ole kaikki kunnossa, et koskaan voi rakentaa pitkäaikaista suhdetta.

Vierailija
39/44 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, miten kävi? Kamppailen saman ongelman kanssa.

Vierailija
40/44 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan niin kuin tunteitaan voisi valita. Eri asia sitten, miten niiden kanssa toimitaan: se on omassa vallassa.

Ihme kommentteja, ja sitten niistä vielä tykätään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän