Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillekin miehille kallis iso grilli on niin hirveän tärkeää?

Vierailija
29.06.2024 |

?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se grillin koko vaan se kuinka sitä käyttää.

Ensin tulipesää hieman kohennellaan sitten vasta liha sisään.

Vierailija
42/60 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä 2300€ hiiligrilli ja 9cm minimuna.

9cm minimuna vaatii 400 000€ grillin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillekin naisille jotkut Gaggenaun keittiökoneet on niin tärkeitä, että niistä pitää maksaa 2 vuoden palkka?

Vierailija
44/60 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän harrastaa ruoanlaittoa tai jotain. Olen kerrostalossa asuva mies ja ei minulla ole grilliä. Ehka minullakin olisi iso grilli jos ok-talossa asuisin, en tiedä. Miksi tämä kiinnostaa muita?

Vierailija
45/60 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella on sähkögrilli, jolla tulee ihan saman makuista ruokaa kuin keittiössä psistinpannulla. Tätä minä ihmettelen, että mikä järki siinä on.

Vierailija
46/60 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulla on iso kallis grilli pihassa. Kohta varmaan tarvis ostaa toinenkin. Meillä on iso perhe ja paljon sukua. Grillaillaan yhdessä aika usein kesällä ja millään pienellä pallogrillillä ei kyllä tuu kuin vihaseks.

Vierailija
47/60 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella on sähkögrilli, jolla tulee ihan saman makuista ruokaa kuin keittiössä psistinpannulla. Tätä minä ihmettelen, että mikä järki siinä on.

Voi tehdä pihalla kuitenkin ruokaa, makuhan siinä toki on sama kuin pannulla tehdessä.

Vierailija
48/60 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä 2300€ hiiligrilli ja 9cm minimuna.

9cm minimuna vaatii 400 000€ grillin.

Tun hintaisella voi jo grillata juutalaisia.

Vierailija
49/60 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jokin peniksenjatke. Oma mieheni grillaa parin kympin hiiligrillillä. 

Aina palstanainen hyökkää penistä halventamaan. Todella sivistyneitä naisia täällä. 

Pienipippelinen mies kuittaa.

Olipa älykäs kommentti. Ei yhtään ennalta-arvattava. 

Vierailija
50/60 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Meillä on pienin weber ollut jo vuosia ja siinä pystyy helposti paistamaan esimerkiksi kilon jauhelihapihvejä kerralla.

Vierailija
51/60 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiselle nuotiopaikalle, hiilet ja puut mukaan.

Vierailija
52/60 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se oli vaimo, joka halusi meille grillin. Erossa grilli jäi minulle ja parin vuoden jälkeen purin grilliin roskiin, koska en sitä koskaan käyttänyt. Grillaaminen tai grilliruoka ei ole minulle mikään juttu.

Vierailija
53/60 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole grilliä. Ihmetten aina kun joka terassilla nököttää valtava grilli haalistunut suoja peitteenä,eikä kuitenkaan kukaan juurikaan grillaa? Ihan kamalan näköisiäkin juurikin haalistunut peite päällä ja muutenkin turhakkeita. Eikse rasvakin roisku jokapaikkaan pitkin terassin lattioita? 

Me kun halutaan grillata, mennään jonnekin metsään, luontoon tms. nuotiopaikalle ja grillataan siellä. On meillä suht iso terassi kyllä, mut ei minkäänlaista grilliä. Jos hommaisin, hommaisin jonkun sähkögrillin pöydälle. Meillä kotikotona oli sellainen, hyvin ajoi asiansa eikä ollut niin massiivinen ja tilaa vievä kun ne isot laitokset. Eikä tarvinu putsailla, ei tullut sotkua jne. 

Vierailija
54/60 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä miehellä oli sellainen moottoripyörä, missä oli sauna ja grilli samassa.

Vierailija
55/60 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammoan ajatustakin omakotitalosta isoine terasseineen ja massivine grilleineen ja pitäis muka aina joka kesäviikonloppu grillata (ja kutsua vieraita) :P  En tajua grillaamista ylipäätään. Meen luontoon grillaa, jos haluan grillata. Tai joku rivitalon pikkuterassi, johon ahdettu iso grilli :P :D 

Vierailija
56/60 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijät on juntteja ja haluavat suonet tukkoon hinnalla millä hyvänsä. Naiset osaavat syödä kevyemmin ja hyviä rasvoja ja rasvaisen lihan älytön mättäminen ei ole se juttu.

Naisista 30 prosentilla ja miehistä 27 prosentilla on lihavuutta.

https://thl.fi/-/terve-suomi-tutkimus-suomalaisten-lihominen-aiheuttaa-…

Vierailija
57/60 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule sillä rasvan tippuessa sähkövastuksille, se savuaa. 

Vierailija
58/60 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Meillä on pienin weber ollut jo vuosia ja siinä pystyy helposti paistamaan esimerkiksi kilon jauhelihapihvejä kerralla.

#wt

Vierailija
59/60 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä vertailua:

Weber myy grilleihin erillistä pizzakiveä hintaan 45 e. 

Lidl myi taannoin tarjouksessa TÄSMÄLLEEN samanlaisia keraamisia pizzakiviä 5 e. 

Vierailija
60/60 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Mieheni tuntee vetoa nimenomaan pieniin grilleihin. Tavoitteena on löytää mahdollisimman käytännöllinen ja hyvä ruoanlaittoa varten. Suuret ovat yleensä vain tiellä ja tuskallisia siivota.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi