Miksi joillekin miehille kallis iso grilli on niin hirveän tärkeää?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoin grillistä 399€ ja sitten tuli ero ja jätin grillin ex emännälle, ei ollut niin tärkeä grilli.
M45
Ei mikään kallis grilli nykymittapuulla.
Aivan, eli grilli ei ole tärkeä oli kallis tai halpa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krillaaminen on yksinkertaista, hauskaa ja miehekästä. Sopii kaikille miehille. Tietysti on kiva, jos on hyvä vehje siihe myös.
Kaikilla miehillä ei ole hyvä vehje, mutta kaikilla miehillä on grilli.
Minulla ei ole grilliä tällä hetkellä. M
Minä sytytän krillin aina pensiinillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti jokin peniksenjatke. Oma mieheni grillaa parin kympin hiiligrillillä.
Aina palstanainen hyökkää penistä halventamaan. Todella sivistyneitä naisia täällä.
En todellakaan halvenna. Minä rakastan peniksiä.
Jaa jaa! Taitaa tytöllä olla akuutti kyrvänhimo päällänsä?! Mikä sinällään on vain oikein ja luonnollista, koska kaikilla normaaleilla naisilla esiintyy sitä. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina palstanainen hyökkää penistä halventamaan. Todella sivistyneitä naisia täällä.
Jaa jaa! Taitaa tytöllä olla akuutti kyrvänhimo päällänsä?! Mikä sinällään on vain oikein ja luonnollista, koska kaikilla normaaleilla naisilla esiintyy sitä. : )
Puhuin siis OMAN MIEHENI peniksestä
Minulla on Rösthultsin 11K€ grilli. Varaa on.
Se on vähän kiinni siitä kuinka isoja grillijuhlia pitää. Sitä en ymmärrä, jos mies jolla ei ole ketään kavereita, pitää saada grilli, jonka koko on sellainen, että sillä kerralla grillaa 15-20 hengelle. Ja käyttö on sitten, kun kesällä kun toinen pariskunta tulee käymään.
Kummallinen kysymys. Ehkä tyttäreni on sittenkin mies, kun tykkää käyttää isoa grilliä. Mies voisi valmistaa ruokaa vaikka nuotiolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin siis OMAN MIEHENI peniksestä
Niin niin, niinhän me kaikki.....
Vierailija kirjoitti:
Minä sytytän krillin aina pensiinillä.
Onko pensa nyt halpaa?
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on ilmeisesti tosi pieni.
Vierailija kirjoitti:
"miksi joillekin naisille kallis käytettävyydeltään kehno laukku on niin hirveän tärkeää"
Löysän pillun ja pikkuruisten tisujen lisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"miksi joillekin naisille kallis käytettävyydeltään kehno laukku on niin hirveän tärkeää"
Käveletkö muuten grilli kainalossa?
Teetkö sinä ruokaa siellä laukussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienipippelinen mies kuittaa.
Mun miehellä 2300€ hiiligrilli ja 9cm minimuna.
Ei se grillin koko vaan se kuinka sitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös parin kympin pallogrilli ja siinä kaikki yleensä paistetaan tai savustetaan. On myös ilmaiseksi saatu kaasugrilli ja se on nopea mutta ei siitä muuta iloa ole. Yleensä grillaan ensin makkarat, sitten lihat ja ihan hyvää on tullut. Saahan sitä olla jokaisella sellainen grilli mistä tykkää ja raatsii rahansa sijoittaa. Ei ne lihat tai makkarat siitä välitä eikä tiedä, grillaajan taidoista on lopputulos kiinni.
Ostin 7 vuotta sitten pallogrillin ja hyvin toimii edelleen alkuperäisillä osilla. Hintaa tais olla n. 400. Piippusytyttimen sain kaupantekijäisinä.