Miksi joillekin miehille kallis iso grilli on niin hirveän tärkeää?
Kommentit (60)
Äijät on juntteja ja haluavat suonet tukkoon hinnalla millä hyvänsä. Naiset osaavat syödä kevyemmin ja hyviä rasvoja ja rasvaisen lihan älytön mättäminen ei ole se juttu.
Grillaan yleisillä grillipaikoilla puilla ja hiilillä. Makkaratikku löytyy pajukosta vuolemalla.
Ei ne isot grillit niin kalliita ole. Ja jos on nelihenkinen perhe ja on sukua, niin täytyy olla iso grilli.
Grillin hinnalla ei sinänsä ole mitään väliä. Sen laadulla on.
Maksoin grillistä 399€ ja sitten tuli ero ja jätin grillin ex emännälle, ei ollut niin tärkeä grilli.
M45
Mulla on iso grilli jossa käytän koivuhalkoa. Pakko olla jos tulee väkeä kylään.
Pitää mahtua paljon tavaraa kerralla.
Just. Kaikki yksinäiset katkerat naiset tissuttelee ja tehtailee miesviha provoja?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti jokin peniksenjatke. Oma mieheni grillaa parin kympin hiiligrillillä.
Aina palstanainen hyökkää penistä halventamaan. Todella sivistyneitä naisia täällä.
Minä käydä lihaa, minä paistaa lihaa, minä mies, ugapuga.
"miksi joillekin naisille kallis käytettävyydeltään kehno laukku on niin hirveän tärkeää"
Vierailija kirjoitti:
Maksoin grillistä 399€ ja sitten tuli ero ja jätin grillin ex emännälle, ei ollut niin tärkeä grilli.
M45
Ei mikään kallis grilli nykymittapuulla.
Krillaaminen on yksinkertaista, hauskaa ja miehekästä. Sopii kaikille miehille. Tietysti on kiva, jos on hyvä vehje siihe myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina palstanainen hyökkää penistä halventamaan. Todella sivistyneitä naisia täällä.
En todellakaan halvenna. Minä rakastan peniksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan halvenna. Minä rakastan peniksiä.
Siis oman mieheni penistä, en muiden.
Vierailija kirjoitti:
Krillaaminen on yksinkertaista, hauskaa ja miehekästä. Sopii kaikille miehille. Tietysti on kiva, jos on hyvä vehje siihe myös.
Kaikilla miehillä ei ole hyvä vehje, mutta kaikilla miehillä on grilli.
Jaa, meillä minä vastaan grillaamisesta ja ostin tonnin weberin grillin kun halusin laadukkaan ja kestävän grillin
nainen 40-v
Vierailija kirjoitti:
"miksi joillekin naisille kallis käytettävyydeltään kehno laukku on niin hirveän tärkeää"
Käveletkö muuten grilli kainalossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla miehillä ei ole hyvä vehje, mutta kaikilla miehillä on grilli.
Hahah totta! Mutta vaikka olisi grilli niin kaikki miehet eivät sitäkään osaa käyttää.