Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaivaako naisia kun seksikerrat lasketaan miehen orgasmeissa?

Vierailija
29.06.2024 |

Kolme kertaa seksiä = mies tuli 3 kertaa.

Pura tuntojasi tässä.

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa, tutkitusti ainoastaan marginaalinen vähemmistö naisista saavuttaa orgasmin yhdynnässä.

Vierailija
2/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mies on hyvä, niin nainen saa kuitenkin enemmän orgasmeja kuin mies. Ja jos nainen saa vähemmän, niin silloin sen miehen kanssa voi sen seksin lopettaa. Eihän siinä mitään menetä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskimpa, tutkitusti ainoastaan marginaalinen vähemmistö naisista saavuttaa orgasmin yhdynnässä.

Eli nainen ei välttis tule kertaakaan. Eikä kukaan edes laske.

Vierailija
4/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaako miehiä se, kun nainen sen päättää montako ensikertaa ja milloin mies saa?

Vierailija
5/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin. Yleiseksi puheenaiheeksi pitäisi ottaa tämä että miesten tulee olla avoimia sille että molemmat saavat orgasmeja ja tästä pitää parisuhteissa huolehtia. Tämä se vasta tasa-arvokysymys onkin ja epäilen että siirtovaikutus on sitten muuhunkin toimintaan siinä parisuhteessa. 

Vierailija
6/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vähän vaivaa että miehillä on pakkomielle orgasmiin.

Vierailija
7/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se lasketaan orgasmeissa? Mahtaa miehiä sitten harmittaa mun 50+ orgasmia ja niiden onneton yks, jos saa sitäkään sen jälkeen kun tappi on hinkattu verille. Ainakin kivuliaasti kävelee sen jälkeen.

Vierailija
8/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä saan yhdellä seksikerralla yhden, kaksi tai kolme ja mies yhden orgasmin, niin mikään mahdollinen laskutapa ei mua närästä.

Jos taas miestä ei kiinnostaisi mun saamiset, ei tulisi enää kertoja mitä laskea.

Vierailija
9/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä tuolleen laskee? Ei seksikertojen määrä ja orgasmien määrä tarkoita samaa. 

Vierailija
10/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin laskee? Eikö naisen nuoleminen tai sormin/leluin hyväily ole seksikerta?

Vierailija
11/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan useimmiten monta kertaa, joten sinällään ihan ok jos joskus tulee sellainenkin kerta etten saa ollenkaan. Jos miestä kiinnostaisi vain oma nautinto niin sitten saisi toki nauttia siitä ilman minun seuraani jatkossa. 

Vierailija
12/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan useimmiten monta kertaa, joten sinällään ihan ok jos joskus tulee sellainenkin kerta etten saa ollenkaan. Jos miestä kiinnostaisi vain oma nautinto niin sitten saisi toki nauttia siitä ilman minun seuraani jatkossa. 

Et ole koskaan saanut orgasmia :)

Vierailija
13/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vastuussa kenenkään orgasmeista, 99,99% naisista ei saa edes suutaan auki mitä haluavat. Emme valitettavasti ole ajatustenlukijoita. 

Vierailija
14/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka laskee vain miehen orgasmit eikä piittaa naisen saamisista, saa laskea niitä ilman minua.

Vierailija
15/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me saadaan orgasmeja niidenkin naisten puolesta joiden kanssa harrastat seksiä ja ne jää ilman.

Vierailija
16/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se lasketaan orgasmeissa? Mahtaa miehiä sitten harmittaa mun 50+ orgasmia ja niiden onneton yks, jos saa sitäkään sen jälkeen kun tappi on hinkattu verille. Ainakin kivuliaasti kävelee sen jälkeen.

Kuvauksesta päätellen sinulla ainakin on löysä ja karvainen. Mies hinkkaa tatin verille eikä tule silti.

Vierailija
17/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me saadaan orgasmeja niidenkin naisten puolesta joiden kanssa harrastat seksiä ja ne jää ilman.

:)

Vierailija
18/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksesta päätellen sinulla ainakin on löysä ja karvainen. Mies hinkkaa tatin verille eikä tule silti.

Ja tää on tilastoissa nolla kertaa seksiä.

Vierailija
19/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo saa valehtelematta useita orgasmeja yhden session aikana. Olisi outoa laskea yksi sessio useammaksi seksikerraksi.

Vierailija
20/158 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja osa saa useita.