Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vanhempi nainen ja tuli mieleeni että entäs jos kokeilisin maksullista miestä? Kellään kokemusta? Mistä semmoisia edes löytää? Entä tau

Vierailija
29.06.2024 |

Olen vanhempi nainen ja tuli mieleeni että entäs jos kokeilisin maksullista miestä? Kellään kokemusta? Mistä semmoisia edes löytää? Entä tautiriskit?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen aloittaja on?

Vierailija
22/66 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 72 vuotias eronnut, ruma, mutta sopuisa

mies. Mitä sanot? Mikä on sun ikäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 72 vuotias eronnut, ruma, mutta sopuisa

mies. Mitä sanot? Mikä on sun ikäsi?

Minä kun luulin että olet jo jotain 78 kun minä olen 74. Eli mätsi oli 25-6 ja 22. Näit nuoren ehkä kauniinkin pitkätukkaisen blondityttösen sängylläkin, mutta ei kelvannut. Nytkö kelpaisi? Ole nyt vaan täysin rehellinen! P.S. Luuletko että kukaan ottaa tätä lavstooria todesta? Hirveä provo? Ha,ha,haa... Elämä on!

Vierailija
24/66 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kannattaisi vaan mennä johonkin deittisovellukseen? 

Vierailija
25/66 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos neuvosta! Koko elämän kokoista kokemusta on.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5717097/yli-60v-ja-muutkin-laitan-tinde…

Yli 60v ja muutkin! Laitan Tinderiin tms ylppärikuvan tai vastaavan ja sen lisäksi oman parisuhde- ja seksielämä CV:n eli teen näistä asioistani rehellisen selvityksen. Mitä mieltä? Tärppääkö?

Vierailija
26/66 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4927436/miesseuralainen#comment-73397500

Ei käy joku 190 senttinen. Pitää olla normaalimittainen ja sopusuhtainen eli joku 175-185 cm. 98 kg - huh?  'Sen' pitää olla suhteessa miehen kokoon eikä mikään poikkeava pieni tai jätti. Ei bodari eikä mitään tatskoja. 

Entäpä hiusten, silmien ja sukkien väri? Tangat, boxerit vaiko jotain muuta? Entä karvoitus? Korvissa nipukat vai ei? Pitääkö olla a-lonkat? Kelpaako sekarotuinen?

Vierailija
27/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 70. Seksiä tekis mieli?

Vierailija
28/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haittaisi, että seksipalveluja myyvä mies myy niitä enimmäkseen miehille. Tautipaine on melkoinen, sillä homoilla ja biseksuaaleilla on paljon riskiseksiä. 

Muutenkaan ajatus bi- ja homomiehestä omana rakastajana ei ole kiihottava. Enkä usko, että ulkonäkökään miellyttäisi. Kahdesta tällaisesta on ollut kuvia mediassa, kumpaakaan en voisi koskeakaan.

Luulisi, että Tinderistä löytyisi ilmaiseksikin paljon mielllyttävämmän näköistä ja oloista seuraa, joka ihan itse haluaa seksiä ap:n kanssa.

Vierailija
29/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin artikkelin. Panee miettimään! Siis miesseuralaiset hyvännäköisiä ehkä miesten kermaa ja naiset sitten varakkaita samankaltaisia. Suomessa markkinat eivät välttämättä olisi samannäköisiä. 

https://www.ess.fi/paikalliset/330837

Hassu kontrollinumero tässä: 666 -sexsexsex

Ihmetyttää kyllä median täysin kritiikitön suhtautuminen seksin myymiseen nykyään. Linkattu juttu oli toki vain puffi tulevasta tapahtumasta, mutta tarkoitan nyt laajempia juttuja ja artikkeleita, joita nykyisin on usein mediassa.

Ei myyjiä tarvitse mollata, mutta kun tietoakin on runsaasti saatavilla, niin miksi tyytyä myyjien mainospuheisiin. Tuostakin jutusta jäi pois se fakta, että miespuoliset seksin myyjät myyvät sitä enimmäkseen miehille. Ja komeudestahan jutussa ei sanottu mitään.  

Vierailija
30/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut ihan samaa. Kotona en saa seksiä (terveydellisistä syistä), enkä haluaisi alkaa säätämään mitään suhteita. Seksiä kuitenkin kaipaan ihan valtavasti. Ei siinä tarvitse tunteita olla mukana, kuuma seksi riittäisi vallan mainiosti.

Vierailija
31/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut ihan samaa. Kotona en saa seksiä (terveydellisistä syistä), enkä haluaisi alkaa säätämään mitään suhteita. Seksiä kuitenkin kaipaan ihan valtavasti. Ei siinä tarvitse tunteita olla mukana, kuuma seksi riittäisi vallan mainiosti.

Ikäsi?

Vierailija
32/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkin aikaa etsinyt aikuista naista seksisuhteeseen avioseksin vähäisyyden vuoksi. Olen 6 kymppinen noemaalivartaloinen ja terve mies pk seudulta. Vaimoni ei ole halunnut seksiä pitkään aikaan. Haluaisin tutustua oikeasti halukkaaseen naiseen ja tyydyttää hänet kunnolla. 

Vierailija
33/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo jonkin aikaa etsinyt aikuista naista seksisuhteeseen avioseksin vähäisyyden vuoksi. Olen 6 kymppinen noemaalivartaloinen ja terve mies pk seudulta. Vaimoni ei ole halunnut seksiä pitkään aikaan. Haluaisin tutustua oikeasti halukkaaseen naiseen ja tyydyttää hänet kunnolla. 

Varmaankin seksin ostamista miettivä nainen haluaisi tietää pituutesi, painosi, hiustesi värin ja sen millaista seksiä olisit halukas ja kyvykäs antamaan hänelle. 

sama kommentti sopii muillekin vapaahtoisille. Vaikka raha ei vaihtuisi niin mikä tahansa irtoseksikuvio tuskin kyseisenlaista palvelua etsivää naista kiinnostaa.

Vierailija
34/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kuin nainen ikään katsomatta saa ilmaiseksi seksiä tinderistä ja vastaavista kun laittaa suoraan että haluaa vain seksiä. 

Profiilin pitää olla faktaa, ei valhetta, tai muuten ei onnistu.

Eli laita vaan rehellisesti esim. 65 vuotias, 165cm, 80kg nainen haluaa seksiä. 

Näin sitä saat varmasti. Jos haluat tietynlaista seksiä niin sekin kannattaa kertoa.

Vierailija
35/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/4927436/miesseuralainen#comment-73397500

Ei käy joku 190 senttinen. Pitää olla normaalimittainen ja sopusuhtainen eli joku 175-185 cm. 98 kg - huh?  'Sen' pitää olla suhteessa miehen kokoon eikä mikään poikkeava pieni tai jätti. Ei bodari eikä mitään tatskoja. 

Aina meitä pitkiä miehiä dissataan.

(190/96/18)

Vierailija
36/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä saat. Laita vaa tinderiin. Turha mainita syitä miksi haet tai että olet avoimessa/luvan kanssa/iha sama koska panijaa ei kiinnosta.

Vierailija
37/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 60v ja muutkin! Laitan Tinderiin tms ylppärikuvan tai vastaavan ja sen lisäksi oman parisuhde- ja seksielämä CV:n eli teen näistä asioistani rehellisen selvityksen. Mitä mieltä? Tärppääkö?

Ylppärikuvalla ei, uudella kuvalla joo. CV ihan turha. Laitat vaan omat perustiedot ja lyhyesti millasta seksiä haet.

Vierailija
38/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein jaksa uskoa että kukaan olisi kovin kiinnostunut sinun 100 miehen ylittävästä seksi cv listastasi. Maksimi määrä on 4 , sen jälkeen tautiriskin pelko voittaa niin himon kuin rakkaudenkin.

Vierailija
39/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

Heti olet itseäsi tyrkyttämässä sinä lihava poika! Häpeä! Lopeta tuo onaniointi ! Heti!

Vierailija
40/66 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyydyttää hänet kunnolla" , sanoo mies jolle ei enää edes oma vaimo anna mitään koska mies ei tyydytä kuin itsensä 😂