Olen vanhempi nainen ja tuli mieleeni että entäs jos kokeilisin maksullista miestä? Kellään kokemusta? Mistä semmoisia edes löytää? Entä tau
Olen vanhempi nainen ja tuli mieleeni että entäs jos kokeilisin maksullista miestä? Kellään kokemusta? Mistä semmoisia edes löytää? Entä tautiriskit?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut ihan samaa. Kotona en saa seksiä (terveydellisistä syistä), enkä haluaisi alkaa säätämään mitään suhteita. Seksiä kuitenkin kaipaan ihan valtavasti. Ei siinä tarvitse tunteita olla mukana, kuuma seksi riittäisi vallan mainiosti.
Ikäsi?
Olen 48v. BMI 28, eli muutama liikakilo löytyy. Tissit 85F. Kelpaisko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut ihan samaa. Kotona en saa seksiä (terveydellisistä syistä), enkä haluaisi alkaa säätämään mitään suhteita. Seksiä kuitenkin kaipaan ihan valtavasti. Ei siinä tarvitse tunteita olla mukana, kuuma seksi riittäisi vallan mainiosti.
Ikäsi?
Olen 48v. BMI 28, eli muutama liikakilo löytyy. Tissit 85F. Kelpaisko?
Ehottomasti kyllä
M41
Vierailija kirjoitti:
60+ ikänen pyöreähkö nainen nainen täällä. Tekisi mieli saada 30-50 vuotias mies seksikaveriksi. Haluan myös että mies suostuu strapilla pantavaksi silloin tällöin.
En halua muuta suhdetta. Nähtäisiinkö viikottain asunnollani pääkaupungin lähellä?
Juuri näin, sen pitää olla konkreettista. "Tulen panemaan ja nuolemaan sua niin että nautit" ei todellakaan riitä. Itseäni tuossa tilanteessa kiinnostaisi vain BJ ja eturauhasorgasmien tuottaminen, ei yhdyntä lainkaan. Mutta miehen pitäisi olla silmää miellyttävä ja fiksu, ei homomainen eikä slaimi. Ja tuoreen tautitodistuksennvaatisin myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
60+ ikänen pyöreähkö nainen nainen täällä. Tekisi mieli saada 30-50 vuotias mies seksikaveriksi. Haluan myös että mies suostuu strapilla pantavaksi silloin tällöin.
En halua muuta suhdetta. Nähtäisiinkö viikottain asunnollani pääkaupungin lähellä?
Juuri näin, sen pitää olla konkreettista. "Tulen panemaan ja nuolemaan sua niin että nautit" ei todellakaan riitä. Itseäni tuossa tilanteessa kiinnostaisi vain BJ ja eturauhasorgasmien tuottaminen, ei yhdyntä lainkaan. Mutta miehen pitäisi olla silmää miellyttävä ja fiksu, ei homomainen eikä slaimi. Ja tuoreen tautitodistuksennvaatisin myös.
Eikös tollaseen miehen saa sormia napsauttamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen aloittaja on?
Olen 72 vuotias eronnut, ruma, mutta sopuisa
mies. Mitä sanot? Mikä on sun ikäsi?
Siis 70
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 70
Siis ap on 72 v mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 70
Siis ap on 72 v mies?
Seko! Nämä eivät ole Ap vaan minä. Tämä henkilö ehkä on poiminut tämän vanhan ketjun esille. En tiedä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis 70
Eikös AP ole 72
Siis ap on 72 v mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tollaseen miehen saa sormia napsauttamalla?
Enpä usko että saa. Kokemusta seksiseuran etsimisestä ei tosin ole eikä asia ole ajankohtainen, kun olen suhteessa.
Luulisin näin miehenä että tautiriski on pienempi maksullisilla jos käyttävät automaattisesti kondoomia. Voit kysellä asiasta etukäteen ja jos puheista saa käsityksen että paljaalla saa niin jättäisin väliin heti kättelyssä.
Kyllä tuossa ammatissa pitää "myyjän" toimia ammattimaisesti ja ajatella ennen kaikkea asiakkaan terveyttä.
Kuinkahan paljon maksulliset miehet veloittaa sellaisesta normisessiosta, jossa on esileikkiä, suuseksiä ja panemista? Naiselle vähintään yksi orgasmi. Olisi kyllä kiva kun tietäisi etukäteen että saa hyvää ja taitavaa kästtelyä, eikä hermostunutta räpeltämistä ja rämppäämistä ja ennenaikaista siemensyöksyä. Oletan, että maksullinen mies kestää kauemmin kuin viisi työntöä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan paljon maksulliset miehet veloittaa sellaisesta normisessiosta, jossa on esileikkiä, suuseksiä ja panemista? Naiselle vähintään yksi orgasmi. Olisi kyllä kiva kun tietäisi etukäteen että saa hyvää ja taitavaa kästtelyä, eikä hermostunutta räpeltämistä ja rämppäämistä ja ennenaikaista siemensyöksyä. Oletan, että maksullinen mies kestää kauemmin kuin viisi työntöä.
120€ ensimmäinen tunti ja 80€ seuraavat. 100% toiveittesi mukaan...
M. Åbo
Vierailija kirjoitti:
Luulisin näin miehenä että tautiriski on pienempi maksullisilla jos käyttävät automaattisesti kondoomia. Voit kysellä asiasta etukäteen ja jos puheista saa käsityksen että paljaalla saa niin jättäisin väliin heti kättelyssä.
Kyllä tuossa ammatissa pitää "myyjän" toimia ammattimaisesti ja ajatella ennen kaikkea asiakkaan terveyttä.
Aika sinisilmäinen pitää olla, että uskoo seksiä myyvän ihmisen ajattelevan asiakkaan terveyttä. Useimmiten vielä pimeää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M. Åbo
Kyllä se niin on että naisen 100€ on miehen 60€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M. Åbo
Kyllä se niin on että naisen 100€ on miehen 60€
Nyt tasa-arvo valtuutetut ajamaan naisten taksoja alaspäin.
Maksaisin mielelläni tuon 200€, jos saisin sillä hyvää seksiä taitavalta ja miellyttävältä mieheltä pariksi tunniksi.
No tuohon päälle täytysi laskea hotellihuoneen hinta, kotiin en pyytäisi. Menisin johonkin muuhun kaupunkiin käymään 'työmatkalle'. Esim Turkuun tuon Mr Åbon luokse... ;)
N48
Vierailija kirjoitti:
Maksaisin mielelläni tuon 200€, jos saisin sillä hyvää seksiä taitavalta ja miellyttävältä mieheltä pariksi tunniksi.
No tuohon päälle täytysi laskea hotellihuoneen hinta, kotiin en pyytäisi. Menisin johonkin muuhun kaupunkiin käymään 'työmatkalle'. Esim Turkuun tuon Mr Åbon luokse... ;)
N48
Eli haluat polkea miesten taksoja. Hyi sinua.
Maksat sen saman 80€ 15 minuutista, 100€ 30 min ja jokaisesta 30 min lisää 100€
Ei naisen tarvitse maksaa seksistä.
Tule kongo, minä panna sinu pitkää ja rajusti. Minä olla housu 30cm muna ja pelkkä ruoka palka!