Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesseuralainen

Seuralainen
14.12.2022 |

Hei! Onko naisille olemassa ennestään mitään seuranhakupalveluita (maksullista seuraa) tällä hetkellä? Miehille niitä toki löytyy kyllä, kun kysyntääkin huomattavasti enemmän, mutta naisille tällaisia ei hirveästi taida olla? Uskoisin, että myös melko monille naisille maksullinenkin läheisyys ja/tai seksi kelpaisi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt tätä ja etsinytkin netistä, mutta ne kaksi jotka Suomessa oli, tuntuvat lopettaneen. Itse haluaisin olla jonkun kainalossa illan ja saada silittelyä. Seksi vieraan kanssa ei kiinnosta, mutta tuntuu että kuolen jos kukaan ei enää koskaan koske tai halaa. Hinnat ovat melko suolaisia, tonnista ylöspäin... 

Vierailija
2/8 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen 44v suomalainen mies 190cm/98kg Laita viestiä Hugo.Stadi@gmail.com niin jutellaan lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää harmaat käyttäjät on, jotain poistettuja?

Vierailija
4/8 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy joku 190 senttinen. Pitää olla normaalimittainen ja sopusuhtainen eli joku 175-185 cm. 98 kg - huh?  

'Sen' pitää olla suhteessa miehen kokoon eikä mikään poikkeava pieni tai jätti.

Ei bodari eikä mitään tatskoja.

Vierailija
5/8 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rollom2023@outlook.com rovaniemellä löytyy eikä ole suolainen hinta.

Vierailija
6/8 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, käy katsomassa sivuni sieltä löydät tarvittavat tiedot www.miesseuralainen.com

Vierailija
7/8 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostais. Erotilanne ja lohdutus tekis hyvää. Seksikin, jos tilanne on sopiva ja seuralainen siisti. 

Vierailija
8/8 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kommenttisi jäi mietityttämään kuulostat ihmiseltä, joka kaipaa juuri sellaista kohtaamista, jossa saa olla oma itsensä ilman rooleja tai kiirettä. Olen huomaavainen, siisti ja rauhallinen mies, joka osaa olla läsnä niin sanoilla kuin kosketuksella. Joskus se riittää jo pitkälle ja jos tuntuu oikealta, myös enemmän on mahdollista.

Kerron mielelläni lisää, jos haluat tutustua:

🔗 https://elias-k.carrd.co