Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla olette epäsuomalaisia?

Vierailija
29.06.2024 |

Minua ei saa festareille eikä jääkiekko-otteluun enkä siedä humalaisuutta yhtään. 

Entä te?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan miellyttää miestäni.

N34

Niin minäkin.

54v. nainen

Vierailija
42/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia. En ole koskaan ollut festareilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon teen aina maidon kera. Kuulemma englantilainen tapa. 

Sama täällä.

Vierailija
44/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kylpyamme kuin saunat.Enemmän länsimaalaisten tyyliä.

Vierailija
45/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaa persereikkää joka toiselle. 

Vierailija
46/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I like nigg_s and I wanna chill like mothafucka

Vierailija
47/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiys varmaan, hitaasti lämpeävä.

Vierailija
48/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etelänlomia, ei saunaa, en pidä helteestä, en juo alkoholia.

Vierailija
49/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kulttuuria, jota nyt ajetaan alas, ehkä tärkeimpänä suomalaisuuden mittarina.

Hallitus sanoo olevansa suomen ja suomalaisuuden puolella, mutta suomalaisen taiteen, musiikin, kulttuurin, sivistyspalveluiden ym. Alasajo on suurin suomen ja suomalaisuudne polkeminen, ja virhe, millä on kauaskantoiset seuraukset.

Sikäli olen siis epäsuomalainen, kun suurin osa ihan kiljuen kannattaa edellämainittujen tuhoa.

Ei kannata suurin osa kulttuurin alasajoa. Persut kyllä, mutta heillä on max. 20% kannatus, vaikka palstalla äänekkäitä ovatkin.

Vierailija
50/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan Venäjää, epäilen että olen vähemmistössä mutta en pidä 80v takaisia tapahtumia ratkaisevina. Suomalainen kansa on lähempänä venäläistä kuin länttä.

Käypä kertomassa tuo Etelä-Pohjanmaalla ja Länsi-Suomessa. Toivottavasti sinulla on nopeat jalat ja tehokas auto lähellä :D

Vierailija
51/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää jääkiekosta, vaaleapaahtoisesta suodatinkahvista, mausteettomasta ruoasta enkä rapalagerista. 

Vierailija
52/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttiys varmaan, hitaasti lämpeävä.

Toihan on suomalaisinta, mitä on. 

Vierailija
53/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja asunut jo pian 30 vuotta. Olen omaksunut nykyisen kotimaani kulttuurista ja elämäntavasta paljon, en tiedä paljonko minussa ylipäätään on suomalaista. 

Esim. en ole rasisti. Minulla on totta kai paljon eri kansalaisuuksi edeustavia ystäviä, miehenikään ei ole suomalainen, ei tosin myöskään tässä maassa syntynyt jossa asumme.

Olen sosiaalinen, en pelkää ihmisiä. 

En vihaa kaikkea ja kaikkia, se on hyvin silmiinpistävä piirre suomalaisissa.  Kaikki vieras ja outo on vihattavaa, naapuria pitää vihata, työkavereita,  kaikkia eri mieltä olevia.  Eri kokoisia, ja näköisiä,  lapsia, vanhoja, miehet vihaa naisia ja päin vastoin. Kaikkia jotka eroavat joukosta jne.

Voisin jatkaa mutta olkoot. Tässä nyt ainakin muutama asia. 

Ymmärrän että kun Suomi on hyvin pieni syrjäinen  maa ja suomalaiset epäluuloisia  kaikki mihin ei olla totuttu pelottaa.  Kuitenkin esim. Ruotsi ja Norja ovat myös siellä "maailman laidalla" mutta ihmiset näissä maissa täysin erilaisia!  Ihmetyttää miksi?

Vierailija
54/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia

En juo alkoholia

En sauno

En välitä mökkeilystä

En seuraa hiihtoa/jääkiekkoa/muuta (talvi)urheilua

Tykkään jutella tuntemattomien kanssa 

Vierailija
55/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän helteistä ja vihaan talvea.

Vierailija
56/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan Aasiassa matkustelua, kun osaan sujuvasti japania ja tunnen kulttuurin ja tavat.

Vierailija
57/57 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kulttuuria, jota nyt ajetaan alas, ehkä tärkeimpänä suomalaisuuden mittarina.

Hallitus sanoo olevansa suomen ja suomalaisuuden puolella, mutta suomalaisen taiteen, musiikin, kulttuurin, sivistyspalveluiden ym. Alasajo on suurin suomen ja suomalaisuudne polkeminen, ja virhe, millä on kauaskantoiset seuraukset.

Sikäli olen siis epäsuomalainen, kun suurin osa ihan kiljuen kannattaa edellämainittujen tuhoa.

Paljonko luulet sitä suomalaista kulttuuria olevan jäljellä kun enemmistö tulevaisuudessa afrikasta/lähi-idästä peräisin? Siihen mennään opposition politiikalla.

Nykyhallitus ei millään tavalla vastusta kulttuuria, eivät vaan tuhlaa suuria summaa rahaa sellaiseen josta kukaan ei ole valmis maksamaan. Laadukkaasta musiikista ja taiteesta maksetaan.

Mistä keksit tuollaisen väitteen, että enemmistö tulisi olemaan Afrikasta tai Lähi-idästä?

Varmaan myös leikkaatte kaikki yritystuet pois? Miksi tuhlata rahaa sellaiseen, mistä kukaan ei ole valmis maksamaan? Ai ettekö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi