Tyhmä kysymys mutta voiko nakkeja pakastaa?
On kilon paketti. Pakastaisin osan niistä että ei mene hukkaan.
Kommentit (26)
Kyllä, nakkeja on teknisesti mahdollista sijoittaa pakkaslämpötilaan (esim. pakastin).
Ei voi pakastaa. Jos joku pakastaa nakkeja niin pakastimeen avautuu portaali toiseen ulottuvuuteen ja nakit katoavat sinne.
Nakkien pakastaminen on rikos fysiikan lakeja vastaan
Voi mutta ei kannata pitää kauan avattuna.
Mulla on aina nakkeja pakkasessa. Koira syö päivässä parin sentin pätkän niin paketti ehtii mennä huonoksi jos ei osaa pakasta.
Kokeilin kerran laittaa nakkeja pakastimeen mutta se ei vain onnistunut. Vaikka kuinka yritin niin nakit eivät pakastimeen menneet.
Mulla on tälläkin hetkellä nakkeja pakastimessa.
Hehkuvaa hiillosta ei voi pakastaa. Ei enää hehku pakastuksen aikana. Nakin kyllä.
Heitä vaan pakkaseen, nakit eivät kärsii millään lailla maun tai rakenteen muodossa pakastamista olen huomannut.
Voi. Nakkien maku ei edes kärsi pakastamisesta.
En tiedä mikä noiden muiden mielestä tässä kysymyksessä on niin hirveän hauskaa
Pakastin ilman nakkeja ei ole pakastin.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuin piha ilman sadettajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmään kysymykseen tyhmät vastaukset. Sen takia jauhenliha on pestävä ennen käyttöä ja makaronien keitinvesi pitää pakastaa seuraavaa kertaa varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuin piha ilman sadettajaa.
Jos et sinä minua huoli otan nakit pakastimesta
On tosiaan niitä harvoja ruokia joiden maku tai rakenne ei kärsi pakastamisesta. Pitääpä lisätä kauppalistaan nakkipaketti ja pakastaa taas osa, kyllä pitää nakkeja olla pakastimessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ihmettelen, mikä vaivaa ihmistä, joka ei vaan pakasta niitä nakkeja ja katso, miten käy. Joku tuossa kyseli myös, voiko Lidlin jauhemuusin tehdä maitoon. No hyvänen aika kokeile! Mitä hirveää siinä nyt voi sattua, jos tekee muusin maitoon tai laittaa nakit pakastimeen. Uusavutonta meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä ihmettelen, mikä vaivaa ihmistä, joka ei vaan pakasta niitä nakkeja ja katso, miten käy. Joku tuossa kyseli myös, voiko Lidlin jauhemuusin tehdä maitoon. No hyvänen aika kokeile! Mitä hirveää siinä nyt voi sattua, jos tekee muusin maitoon tai laittaa nakit pakastimeen. Uusavutonta meininkiä.
Muinainen demoni Azkztaar saa uuden fyysisen kehon kun Lidlin jauhemuusi sekoittuu maidon kanssa. Jos vielä nakit ovat pakastimessa samaan aikaan tämä on syöksevä maailman tuhoon.
Ei tietenkään voi koska laki kieltää sen