Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi osa lääkäreistä suostuu leikkaamaan tyrän mutta toisille sanotaan sairaalassa, että ei leikatakaan! onko tämä miesten syrjintää?

Vierailija
29.06.2024 |

mulla on vatsassa 2 tyrää jotka navan ja sen yläpuolelta pullistuu inhottavan näköisesti ja olen 52 v mies ja työtön.

lääkäripoika sanoi ettei leikata kun se on normaalia että on tyrä ja voi tulla infektio.

sitten tunnen naisia, joilta tyrä leikattiin vain esteettisistä syistä yleislääkärillä.

mitä t'ämä nyt on? miksi en saa leikkausta sossukelan laskuun ja muut saa, koska ovat naisia ja parempia kansalaisia!??!?

saanko leikattua sen yksityisellä sitten vaikka virossa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen ja vatsassani on tyrä. Ei leikata. Älä yritä uhriutua naisten kustannuksella, samaa kuraa terveydenhuolto on naisillekin.

Vierailija
2/5 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yleislääkäri muka tekee leikkauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään usko, että tässä olisi sukupuolesta kiinni. Tunnen itse miehiä, joilta on leikattu tyrä ja myös naisen, jolta ei leikattu.

Voiko kyse olla siitä, miten se haittaa jokapäiväisiä toimia tai aiheuttaako se jotain vaaraa tms.? 

Vierailija
4/5 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ruma meen Viroon en tiedä maksakoon vaikka 2000 e niin maksan sossukela maksaa

Vierailija
5/5 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän