Kuinka kauan teillä yhdyntä kestää? Esileikkiä ei oleta huomioon.
Meillä ei ole ollenkaan esileikkiä. Mies työntää kalunsa suoraa pilluuni, kun häntä panettaa. Hän lykkii kaluaan syvälle sisälleni. Estääkseen liian aikaisen laukeamisen hän keskeyttää kolmisen kertaa työntelyn ja antaa kalunsa olla sisälläni liikkumatta. Lopulta spermat suihkuaa sisälleni. Yhdyntä kestää noin puolituntia. Itse saan panemisen aikana pari kertaa orgasmin.
Olen joskus harrastanut syrjähyppyjä. Yleensä mies on aluksi sormeillut ja nuollut pilluani. Varsinainen yhdyntä on kestänyt parista minuutista viiteen. Joskus olen jäänyt ilman orgasmia.
Kommentit (53)
Tänään harrastimme mieheni kanssa seksiä, kesti ehkä 5 min, tuskin sitäkään. Ei esileikkejä, mies tuli muna pystyssä että nyt pannaan kun lapset on ulkona!
Mä sain eka ja heti perään mies. Pelkkää yhdyntää mä päällä. Tämmöistä se on aina meillä, toisinaan panetuksissa haaveillaan pitkistä sessioista, mutta tullaan aina molemmat nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yhdynnän kesto vaihtelee meillä paljon, mutta sanoisin että 3-20 min. riippuen siitä, halutaanko nautiskella vai onko kiimoissaan vain tarkoitus päästä pian orgasmiin. Mies saa pidäteltyä aika hyvin, kunnes olen lauennut ensin. Sen jälkeen hän tulee nopeasti.
Esileikki taas meillä on yleensä tooooodella pitkä ja monipuolinen. Ihanaa!
voisin vannoa että edellisen kirjoitti mies.
Kuinka noin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse yhdynnän kesto vaihtelee meillä paljon, mutta sanoisin että 3-20 min. riippuen siitä, halutaanko nautiskella vai onko kiimoissaan vain tarkoitus päästä pian orgasmiin. Mies saa pidäteltyä aika hyvin, kunnes olen lauennut ensin. Sen jälkeen hän tulee nopeasti.
Esileikki taas meillä on yleensä tooooodella pitkä ja monipuolinen. Ihanaa!
voisin vannoa että edellisen kirjoitti mies.
Kuinka noin päättelet?
Hauskoja nämä Härski Hartikaiset, jotka tunnistaa koneella kirjoitetusta tekstistä, onko kyseessä nainen vai mies? Ja on yleensäkin tarve arvailla sitä?
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä homma valmiiksi. Naiseni ei tykkää/ halua seksiä kanssani. On myöntänyt että toivoo että olisi nopeesti ohi.
Omaa kivaa tykkää kuitenkin harrastaa. Ei ilmaise haluista koskaan millään tavalla.
Meillä on sama juttu. Ei tosin ole myöntänyt, että ei haluaisi ja jos kysyisin niin todennäköisesti valehtelee tykkäävänsä.
takaraivoon on iskostunut naiseni samat kiirehtimisestä. Jos vähänkään seksi venyy normaalista muutamasta minuutista niin tulee melkein paniikki, että juttu pitäisi saada nopeasti maaliin. Ja senhän tietää miten erektiokin siihen reagoi.
Omaa kivaa harrastaa myös aina kun mahdollista.
Niin kauan, että molemmat tulevat maaliin saakka.
Pakollisten nuolemisten ja sormettamisten jälkeen yhdyntä kestänyt 2-5min. Jos vaimo ei saanut tuossa ajassa orgasmiaan ei saanut ollenkaan, eli mitä pidemmälle meni sen huonompi lopputulos. Tosin joskus on naitu pidempään kun vaimo on jo tullut. Jos hän ei ole saanut jos suuseksillä, niin hänen orgasmi ajoitettu niin, että hän on saanut tuossa ajassa orgasminsa. Hänen pillunsa ei ole kestänyt kovin kauaa naimista.
No jos te kellon kanssa harrastatte naimista niin sehän jo kertoo ettei teillä edes ole mitään rakastelua. Pikapanoja.
Vierailija kirjoitti:
No jos te kellon kanssa harrastatte naimista niin sehän jo kertoo ettei teillä edes ole mitään rakastelua. Pikapanoja.
Noi on arvioita, ei kellotettuja. Meillä yhdyntä on ollut aina pidemmän seksin kliimaksi ja silloin useimmiten all in. Eli kiihkeää ja rajua, eikä ole kestänyt kauaa. Maraton naiminen ei ole ollut koskaan meidän juttu, eikä vaimo pillu olisi kaluani kestänytkään kovin kauaa.Välipäiviä pidetty aina nytkin.
Nuorena 5sek - 2 min. Nyt varttuneena 5 - 20 minuuttia (tarpeen mukaan)
Sisään-ulosliike 2-5min, yleensä tuon aikajanan alapää. Aika usein toinen samanlainen samaan rakastelun. Itse rakastelu 15min-3h, yleensä 1-3h. Eli yhdyntä on todellakin vain pieni osa seksiä.
Me aletaan panna ilman esileikkejä. Kun mies haluaa, niin hänen kalunsa jäykistyy ja hän vie sen reisieni väliin ja minun pilluni kostuu. Nussiminen kestää tilanteesta riippuen 5-30 minuuttia. Mies pitkittää laukeamistaan, niin kauan, että minäkin ehdin saada orgasmin.