Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä yhdyntä kestää? Esileikkiä ei oleta huomioon.

Vierailija
29.06.2024 |

Meillä ei ole ollenkaan esileikkiä. Mies työntää kalunsa suoraa pilluuni, kun häntä panettaa. Hän lykkii kaluaan syvälle sisälleni. Estääkseen liian aikaisen laukeamisen hän keskeyttää kolmisen kertaa työntelyn ja antaa kalunsa olla sisälläni liikkumatta. Lopulta spermat suihkuaa sisälleni. Yhdyntä kestää noin puolituntia. Itse saan panemisen aikana pari kertaa orgasmin.

Olen joskus harrastanut syrjähyppyjä. Yleensä mies on aluksi sormeillut ja nuollut pilluani. Varsinainen yhdyntä on kestänyt parista minuutista viiteen. Joskus olen jäänyt ilman orgasmia.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa mambota 30min? Ihan oikeasti? On kyllä melko huippu-urheilija tai sitten yhdyntä on jotain muuta kuin mitä itse pidän yhdyntänä

Onko teillä itse nainti sitten kanin tahdilla tehtyä, raivoisaa nylkytystä. Ainakin minä jaksan naida sen puoli tuntia, mutta en millään kanin tahdilla. Eikä se tosin mikään tavoite olekaan. Meillä pidetään pitkistä panoista. Ei mistään minuuttimunien nopeista ruiskaisusta. 

Vierailija
22/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa mambota 30min? Ihan oikeasti? On kyllä melko huippu-urheilija tai sitten yhdyntä on jotain muuta kuin mitä itse pidän yhdyntänä

- - -

Olen tämän win-win tarinan kertonut ennen jo....

Fru ei enää ihan hirveästi ole mamboilusta kiinnostunut, mutta taivaallisena onnenkantamoisena omaa jumittavat ja kolottavat niskat, ikää kun alkaa jo olemaan.

- WinWin tulee siitä, että ilman sen kummempaa esileikkiä ensin kunnon liukkarit molemmille ja sitten kettu koloon ja kaivattu niska-hartiahieronta käyntiin kylkipositiosta. Kunhan ei jätä liikaa väliä edelliseen, tuo mainitsemasi 30 minuuttia kyllä onnistuu ja vastapeluri ei edes halua mitään omaa loppuhuipennusta useimmiten, kun sanoo sen käyvän liikaa voimille. Samoin useimmiten se niskahieronta näyttäisi olevan nautinnollisempaa hänellä. Kuin's ollakaan, tällä raadollisella ja epätrendikkäällä järjestelyllä mamboiltua tulee aika lailla sen verran kuin jaksaa. En usko että lippaasta löytyisi pidemmän päälle juuri enempää kuteja vaikka nuoren villin Marilyn Monroen saisi lakanoille.

#seuraavat pyöreet synttärit on 80-kymppiset#

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yhdynnän kesto vaihtelee meillä paljon, mutta sanoisin että 3-20 min. riippuen siitä, halutaanko nautiskella vai onko kiimoissaan vain tarkoitus päästä pian orgasmiin. Mies saa pidäteltyä aika hyvin, kunnes olen lauennut ensin. Sen jälkeen hän tulee nopeasti.

Esileikki taas meillä on yleensä tooooodella pitkä ja monipuolinen. Ihanaa!

Vierailija
24/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-30 min.

Vierailija
25/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle yhdyntä on seksin tärkein osa, en kyllä alkaisi yhdyntään jos se olisi vain muutaman minuutin räpellys.

Vierailija
26/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse yhdynnän kesto vaihtelee meillä paljon, mutta sanoisin että 3-20 min. riippuen siitä, halutaanko nautiskella vai onko kiimoissaan vain tarkoitus päästä pian orgasmiin. Mies saa pidäteltyä aika hyvin, kunnes olen lauennut ensin. Sen jälkeen hän tulee nopeasti.

Esileikki taas meillä on yleensä tooooodella pitkä ja monipuolinen. Ihanaa!

voisin vannoa että edellisen kirjoitti mies.

Vierailija
27/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutti-tunti nykyään. Nuorempana kesti välillä aika kauankin, tuntikausia, olin itsekin puoliammattilainen urheilulaijissa, jossa vaaditaan kovaa kuntoa. Enää ei kondis riittäisi moiseen.

Vierailija
28/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollenkaan esileikkiä. Mies työntää kalunsa suoraa pilluuni, kun häntä panettaa. Hän lykkii kaluaan syvälle sisälleni. Estääkseen liian aikaisen laukeamisen hän keskeyttää kolmisen kertaa työntelyn ja antaa kalunsa olla sisälläni liikkumatta. Lopulta spermat suihkuaa sisälleni. Yhdyntä kestää noin puolituntia. Itse saan panemisen aikana pari kertaa orgasmin.

Kuulostaa mun nuoruudelta. Paitsi että eka yhdyntä kesti ehkä minuutin ja toinen, kolmas ja usein neljäs alkoi heti perään tai melkein heti perään. Poika ei tullut pois päältäni ollenkaan ja levittelin jalkojani hänelle. Nautin alla herkissä orgasmeissani.

Vierailija
29/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en myöskään tarvitse esileikkiä jos kiihkeitä suukkoja ei lasketa. Tuntuu ihanalta suudella janoisesti ja sitten voi mies työntyä samantien kosteuteeni ja sen hän usein tekee. Yksi yhdyntä kestää ehkä keskimäärin jotain 3 minuuttia (usein niitä on monta peräkkäin) ja saan orgasmin yleensä aina joka kerralla. Ollaan mahdollisimman lähekkäin eli lähetyssaarnaajassa, mies ei halua muuta ja mä nautin siitä kun hän on mun päälläni.

Vierailija
30/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen aikaa mitä ylikonttaus kestää. Käytännössä työntö ja tuijotus.

Vierailija
31/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään tarvitse esileikkiä jos kiihkeitä suukkoja ei lasketa. Tuntuu ihanalta suudella janoisesti ja sitten voi mies työntyä samantien kosteuteeni ja sen hän usein tekee. Yksi yhdyntä kestää ehkä keskimäärin jotain 3 minuuttia (usein niitä on monta peräkkäin) ja saan orgasmin yleensä aina joka kerralla. Ollaan mahdollisimman lähekkäin eli lähetyssaarnaajassa, mies ei halua muuta ja mä nautin siitä kun hän on mun päälläni.

Tykkään kans siitä että nainen on alla. Pääsee tekemään itse taikojaan. Se että toinen nauttii kovasta työskentelystäni niin paljon nostaa haluja. Mulle seksin viehätys tulee paljolti siitä että saan naisen niin kiimoihin, että hän antautuu mulle kun itse kiihkoilen täysillä. Pystyn yleensä pidättelemään hyvin niin että tyttöystävä ehtii saamaan. Joskus tullaan molemmat muutamalla työnnöllä. Meillä menee yleensä 8-10 min suunnilleen.

Vierailija
32/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään 5-10 minuuttia ennen kuin annan tulla. Pystyn säätelemään laukeamistani hyvin ja tämä on sopiva aika. Joskus nuorempana saattoi kestää puolikin tuntia höylätessä.

Vierailija
33/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä itse nainti sitten kanin tahdilla tehtyä, raivoisaa nylkytystä. Ainakin minä jaksan naida sen puoli tuntia, mutta en millään kanin tahdilla. Eikä se tosin mikään tavoite olekaan. Meillä pidetään pitkistä panoista. Ei mistään minuuttimunien nopeista ruiskaisusta. 

Joo. Puoli tuntia vaihtelevaa ihanaa nussimista luulisii jokaisen normaalikuntoisen jaksavan.

Vierailija
34/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmin saanti yhdynnässä kestää hieman alle 10 minuuttia keskiarvona tutkimuksissa. MUTTA niin kuin tilastoissa aina, pitää tietää hajonta. Ja se on suuri. Vaihteluväli on noin 1-30 minuuttia. Joten vakan pitää löytää kantensa, että ne kauemminkin yhdyntää kaipaavat naiset saavat haluamansa nautinnon. Onhan se surullista, jos nainen, joka tarvitsee orgasmiin 30 minuuttia, tapaa elämänsä aikana vain 1-3 minuutin miehiä tai nainen, joka laukeaa minuutissa ja tulee sen jälkeen araksi tapaa vain miehiä, jotka eivät laukea alle 10 minuutin. Onneksi miehet voivat oppia pidättelemään, naisille orkun nopeuttaminen lienee vaikeampaa. Ainakaan minun kumppanini ei ole nopeutunut 25 vuoden aikana vaikka kaikki hänen hyväksymänsä temput ja lelut on kokeiltu. Sooloseksikin vie häneltä edelleen sen saman ajan.

Vierailija
35/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttinen, eihän juuri kukaan nainen saa vaikka se yhdyntä kestäis miten kauan vaan, ja onneksi ei sentään ketsäkkään

Vierailija
36/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki on ihan hirveä sana. Sitä paitsi kaikki muukin koskettelu, hyväily ja nuoleskelu tai jopa penetraatio muihin aukkoihin on seksiä siinä, missä vagina-penis-yhdyntäkin. Ei jokaisella seksikerralla heterosuhteissakaan tarvitse aina yhdyntää.

En ymmärrä, miten kenenkään kiinnostus johonkin vaginapenetraatioon voi kestää 30-60 minuuttia. Halu jo lopahtaa, jos siinä vaiheessa ei tule. Lisäksi pillu on jo liian märkä tai löystynyt höyläämisestä, että ei se yhdyntä enää oikein tunnu missään. 

Tuletteko te naiset oikeasti pelkästä yhdynnästä vai kuuluuko tähän samalla klitoriksen koskettelua tai jotain muuta?

Vierailija
37/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte sanoa jonkun ajan, kauanko kestää? Kuka yleensäkin katsoo kelloa siinä?

Meillä ainakin vaihtelee älyttömästi se kesto. Lyhimmillään meillä on ns. pikkukakkosseksi eli koko juttu siihen puoleen tuntiin. Eli hoidetaan homma niin, että molemmat tulee ennen kuin lastenohjelma loppuu. Toisaalta kaksistaan, jossain mökillä tai hotelliviikonloppuna, voidaan periaatteessa rakastella tuntikausia. Välillä yhdyntä keskeytetään ja vaihdetaan asentoa ja viivästytetään molempien orgasmeja. Toki noissa tilanteissa voidaan antaa mennäkin loppuun asti, sitten pieni tauko ja uusiksi 😉

Vierailija
38/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jaksaa, mutta huvittaako kaikkia? Puolen tunnin saati tunnin pano (joita täälläkin esiintyy) kuulostaa itsestä samalta kuin käyttäisi pitsan syöntiin 3 tuntia. Tai oikein janoisena saisi kylmän bissen ja hörppisi sitä tunnin ajan. Jokin intensiteetti siinä katoaa itseltä ainakin.

Vierailija
39/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan tyypillisesti 5-10 min.

Vierailija
40/53 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te voitte sanoa jonkun ajan, kauanko kestää? Kuka yleensäkin katsoo kelloa siinä?

Meillä ainakin vaihtelee älyttömästi se kesto. Lyhimmillään meillä on ns. pikkukakkosseksi eli koko juttu siihen puoleen tuntiin. Eli hoidetaan homma niin, että molemmat tulee ennen kuin lastenohjelma loppuu. Toisaalta kaksistaan, jossain mökillä tai hotelliviikonloppuna, voidaan periaatteessa rakastella tuntikausia. Välillä yhdyntä keskeytetään ja vaihdetaan asentoa ja viivästytetään molempien orgasmeja. Toki noissa tilanteissa voidaan antaa mennäkin loppuun asti, sitten pieni tauko ja uusiksi 😉

>>Kuka yleensäkin katsoo kelloa siinä?<<

- Ei nykyään kelloa tarvitse "katsota". Sporttitrackeristä valitaan 'sopiva' treenimuoto, vaikkapa 'Crossfit' ja startataan harjoitus. Lopussa tavalliseen tapaan sammutetaan laskuri. Talteen menee aika, kalorit ja mm. kadenssi.

Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi