Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan teillä yhdyntä kestää? Esileikkiä ei oleta huomioon.

Vierailija
29.06.2024 |

Meillä ei ole ollenkaan esileikkiä. Mies työntää kalunsa suoraa pilluuni, kun häntä panettaa. Hän lykkii kaluaan syvälle sisälleni. Estääkseen liian aikaisen laukeamisen hän keskeyttää kolmisen kertaa työntelyn ja antaa kalunsa olla sisälläni liikkumatta. Lopulta spermat suihkuaa sisälleni. Yhdyntä kestää noin puolituntia. Itse saan panemisen aikana pari kertaa orgasmin.

Olen joskus harrastanut syrjähyppyjä. Yleensä mies on aluksi sormeillut ja nuollut pilluani. Varsinainen yhdyntä on kestänyt parista minuutista viiteen. Joskus olen jäänyt ilman orgasmia.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kaksi minuuttia. Ei orkkua. Onneton esileikki. Muualla, pitkää pillun nuolenta ja mahdollisesti orkku, 5-20min panoa.

Vierailija
2/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti miehelläsi kestää 30 minuuttia laukeamiseen? Onko ns. palstaminuutteja vai oikeasti kellosta katsottuja minuutteja?

Ja miksei esileikkejä? Niin paljon kysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen ensimmäisen kerran vasta noin puolen tunnin jälkeen esileikkien pituuden siihen mitenkään vaikuttamatta. Lopulta löysin miehen, joka ymmärsi tämän ja onnistuu pidättelemään riittävän kauan. Minä palkitsen hänet niin, ettei hänen tarvitse elää hetkeäkään puutteessa. 

Vierailija
4/53 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysästä löysään.5 min.

Vierailija
5/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä yhdyntä kestää 45sec-1,5min.

Vierailija
6/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pannaan yleensä n. 1 h. Ihan vain siksi kun se on kivaa eikä haluttais lopettaa. 

Vierailija
7/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin muuten just että seksikyselyissä pitäisi miettiä enemmän minuutteja kuin kertoja. Jos joku panee tunnin kerran kuussa ja toinen pari paneskelee monta kertaa, mutta vain muutaman minuutin kerrallaan, sehän tekee kuukaudessa samat minuutit. 

Vierailija
8/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me pannaan yleensä n. 1 h. Ihan vain siksi kun se on kivaa eikä haluttais lopettaa. 

pantteko jo tänäaamuna?

Vierailija
9/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle, että syrjähypyissä et ole saanut orkkua.

Vierailija
10/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajusin muuten just että seksikyselyissä pitäisi miettiä enemmän minuutteja kuin kertoja. Jos joku panee tunnin kerran kuussa ja toinen pari paneskelee monta kertaa, mutta vain muutaman minuutin kerrallaan, sehän tekee kuukaudessa samat minuutit. 

Kumpikohan olis tyydyttävämpää?

Vierailija
11/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan kestää?

Sisääntyöntymisestä 3-20 minuuttiin, riippuen miten paljon vaihdamme asentoa ja nautiskelemmeko tilanteesta mahdollisimman pitkään. Useimmiten tunnen vaimoni pimpin supistelusta ja lisäkostumisesta että, milloin on oikea hetki laskea sisään. Silloin työnnyn mahdollisimman syvälle ja annan itsekin tulla. Aah, sitä autuasta tunnetta kun paine kasseissa purkaantuu, syvälle kohdun kaulan suulle. Siittiöt jatkavat siitä syvemmälle.

Vierailija
12/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla seksityöläinen taisi sanoa, että varsinainen penetraatio on 3-5 minuutin juttu enimmäkseen. Ja voisi kuvitella, että asiakkaat haluaisivat ns. nauttia koko rahalla plus tuossa on vielä kondomikin käytössä. 

Vierailija
13/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nussimme useimmiten 5-10 minuuttia, joskus laukean aikaisemmikin, joskus vaihdamme asentoja niin kestää kauemmin. Vaimo saa orgasmin yleensä melko nopeasti eikä halua pitkiä panoja.

M54N53

Vierailija
14/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mittaillut kellon kanssa näitä osa-aikoja. Koko homma kestää meillä tunti ja 21 minuuttia! Esileikki 20 min. itse homma minuutin ja sen jälkeen olen tunnin tajuttomana, kunnes herään katsomaan kelloa.

Vierailija
15/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkinen esileikki tunteja, fyysinen esileikki 5-10 min, nussiminen 5-10 min

Vierailija
16/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olen onnellinen puolestasi minä saan nopeasti yleensä kestän noin 3min pieni kalu 6/2cm kovana 

Vierailija
17/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä homma valmiiksi. Naiseni ei tykkää/ halua seksiä kanssani. On myöntänyt että toivoo että olisi nopeesti ohi.    

Omaa kivaa tykkää kuitenkin harrastaa. Ei ilmaise haluista koskaan millään tavalla. 

Vierailija
18/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjaisun, ponnistuksen ja laukeamisen verran 

Vierailija
19/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se yhdyntä kauaa meillä kestä. Vain muutaman minuutin. Vaimo tosin hyvin usein laukeaa siinä kun on viritetty räjähdysalttiiksi etukäteen. Esileikit meillä kestää minusta aika kauan ja vaimo laukeilee useita kertoja sen nuolemisen ja ties minkä aikana ja ties missä asennoissa

Vierailija
20/53 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa mambota 30min? Ihan oikeasti? On kyllä melko huippu-urheilija tai sitten yhdyntä on jotain muuta kuin mitä itse pidän yhdyntänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan