Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudun romanttiselle lounaalle?

Vierailija
29.06.2024 |

Mieheni vie minut tänään romanttiselle lounaalle ABC- ravintolaan. Miten pukeutuisin sinne?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidot Grocsit menee, mutta ei 5€:n kiinakopiot, jotka vinkuu tai vaihtoehtoisesti jokainen askel kuulostaa kuin kävelisi märällä kumpparilla.

Aidot Grocsit, mutta EI kiinakopiot? Onko helle pehmittänyt pääsi?

No minulla helle pehmensi ballerinaparin pohjan 😔 Miten noi kiinakopion Grocsit kestää hellettä asfaltilla..tai aidot. Sitäpaitsi nämä kiinakopiot voi mahd. olla mm. juuri niitä aitojakin, mutta ilman merkkiä, joka sitä hintaa nostaa.

Vierailija
22/26 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoisiin, tunikaan ja crockseihin. 

Tämä on ajaton ja tyylikäs valinta, ei voi mennä pieleen. Mutta laita tummempi tunika: jos ranskisten ketsuppia sattuu tipahtamaan puserolle, niin ei näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan paineita. Siellä käy työmiehetkin ruokailemassa bensan tai maalin katkuisissa työvaatteissaan.

Vierailija
24/26 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidot Grocsit menee, mutta ei 5€:n kiinakopiot, jotka vinkuu tai vaihtoehtoisesti jokainen askel kuulostaa kuin kävelisi märällä kumpparilla.

No minulla helle pehmensi ballerinaparin pohjan 😔 Miten noi kiinakopion Grocsit kestää hellettä asfaltilla..tai aidot. Sitäpaitsi nämä kiinakopiot voi mahd. olla mm. juuri niitä aitojakin, mutta ilman merkkiä, joka sitä hintaa nostaa.

Mutta eivätkös Grocsit ole aina kiinakopioita? Sama

Vierailija
25/26 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sinua kestitään, muista antaa miehellesi kunnon palkinto kotona, tyhjennä kassit kunnolla.

Muista antaa kakkosta ja niellä.

Vierailija
26/26 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helteen lämmittämä asfaltti saa liimat repeilemään kengistä. Itselläni putosi ballerinasta pohja kadulle. Jo pelkkä lattialämmitys talvella heikentää kengän- ja saappaanpohjan liimausta. Siksi ne olisi hyvä säilyttää kenkätelineessä jos on lattialämmitys. Auringon lämmittämä asvaltti ja monen tunnin kävely saa kyllä liiman koetukselle, vaikkeivat ballerinat aurinkoa tai lattialämmitystä nähneetkään minulla.