Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas kilo tullut takaisin!!

Vierailija
29.06.2024 |

Aloitin kaksi viikkoa sitten terveellisemmän elämän tavoittelun, pudotettavaa on 55kg. Viimeviikolla puntari näytti miinus 1kg, nyt puntari näytti että olen lihonut sen kilon takaisin. Voi paska!

Kuka kertoo onko tämä painon jojoilu tavallista. Ihan ruokavaliolla ja liikunnalla olen meinannut pudottaa. Lisäksi metforem sokerilääke apuna.

Auttakaa!! Pliis!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kellään neuvoja?!?!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia, älä stressaa liikaa. Välillä tulee kudosturvotustakin ja sitten taas lähtee enemmän. Keskity hyvinvointiin, paino vaihtelee muillakin ja naisilla usein kuukautisetkin vaikuttavat.

Vierailija
4/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on. Helpompi on lihoa kuin laihtua. Uutta yritystä vaan.

Vierailija
5/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet antanut tulla 55kg. ylipainoa? Se on aivan valtava määrä.

Vierailija
6/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on. Helpompi on lihoa kuin laihtua. Uutta yritystä vaan.

Tai siis jatkamista vain.

Vierailija
7/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun ruokavalio pitää sisällään?

Vierailija
8/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo tulee helposti pelkistä nesteistä ja iltapaino voi hyvinkin olla kilon tai enemmänkin isompi kuin aamulla. Koska olet D2 ja syöt Metukkaa, vähennä myös suuhusi tungetun hiilarin määrää, jo sekin voi auttaa.

Vierailija
9/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus on hidasta hommaa kun sen tekee pitkäjänteisesti elämäntapa muutoksen kautta eikä millään dieetillä. Itse olen kävellyt joka päivä >15000 askelta ja tehnyt paljonkin muutoksia ruokavalioon. Paino on laskenut parissa kuukaudessa pari kiloa, mutta mahasta on lähtenyt 4 cm. Mutta vauhti on mulle sopiva ja nyt kun kävely on luontainen osa päivä ohjelmaa, lisään siihen käsipainoilla harjoittelua.

Vierailija
10/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kauheasti kommenteista. Siinäpä se on että miksi olen lihonut. Varmasti masennuslääkkeet on yksi tekijä, nyt olen parantunut siitä. 

Ap

Vierailija
11/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko Juhannuksena syötyä enemmän ja siksi tuli kilo lisää? Syöt nyt vaan kevyemmin, niin paino laskee.

Vierailija
12/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paino vaihtelee reilun kilon jo saman päivän aikana ja kuukautiskierto heittelee sitä vielä enemmän, pari päivää ennen menkkojen alkua paino saattaa olla kolmekin kiloa enemmän kuin muuten.

Mä punnitsen itseni joka aamu ja pidän siitä kirjaa eikä jotkut kilon vaihtelut  enää aiheuta minkäänlaisia tunteita, ihan normaalia.

Olen laihduttanut hissukseen 20 kiloa ja keskimäärin kuussa on pudonnut kolmisen kiloa jo pitkään, välillä ei tapahdu mitään ja sitten vaaan lukema humahtaa reilusti alaspäin. 

Yleensä tosin toimiva ruokavalion muutos pudottaa painoa nimenomaan ensimmäisillä viikoilla kun nesteet saa kyytiä, joten voi olla ettet olet tehnyt tarpeeksi tuntuvaa muutosta.

Vierailija
13/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varma konsti laihtumiseen. Syö vähähiilarisia tuotteita. Kurkussa on vähiten,siitä seuraava olis lehtisalaatti sit porkkana jne. Kanaa kaveriksi ja salaattiin voi laittaa kastikettakin. Se on ainoastaan itsekurista kiinni pystyykö pitämään siitä kiinni. On omakohtaista kokemusta asiasta...

Vierailija
14/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olis 6 kiloa liikaa. 

Vierailija
15/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo ei tee 50 kg:n pudotuksessa kesää eikä talvea. Se voi olla yksi vessareissu, niin olet sen 1000g kevyempi. Täydellisen elämänmuutoksen se laihtuminen vaatii, eikä mitään yksi munkkipossu tai makkara vähemmän.

Vierailija
16/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on aika lyhyt aika seurantaan. Tulos ei välttämättä kerro mitään  jos alkupaino on  tyhjällä vatsalla kuukautiskierron sopivassa kevyemmässä vaiheessa  ja se seuraava punnitus on vaikka runsaan vedenjuomisen ja helteiden vuoksi muuttuneen ruokailurytmin tms vuoksi "turvonneena". 

Jos tahdot, punnitse edelleen itsesi viikottain aina samana päivänä samaan aikaan. Parin kuukauden päästä voit huomata sen miten esim kuukautiskierto vaikuttaa. Ja pitemmällä seurannalla näet suunnan, eli onko valitsemasi keino tehonnut painon pudotukseen.

Ja viikko on hyvä alku. Sitkeästi vaan eteenpäin!

Vierailija
17/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni jos tulee 1-2 kiloa lisää niin heti dieetti. Miten jumal....... voi antaa tulla 55 kiloa ylimääräistä?

Vierailija
18/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa hengittää rauhallisesti. Painon kyttääminen lisää stressiä ja vaikeuttaa hyvien elintapojen ylläpitoa.

Muista nämä asiat:

- on tavallista, että paino vaihtelee noin kilon, kahden välillä. Se ei kerro vielä mitään laihtumisesta tai lihomisesta

- on parempi, että paino putoaa hitaasti ja pysyvästi kuin nopeasti ja väliaikaisesti

- lihas painaa enemmän kuin läski: kehon koostumus saattaa muuttua paremmaksi vaikka paino ei paljoa tippuisikaan

- päämääräsi on ensisijaisesti muuttaa elintapasi terveellisiksi. Painon lasku on vain siitä seuraus, ei itse syy (koska terveellinen elämä on paljon laajempi kokonaisuus)

Nauti kesän antimista ja ulkoilusta!

Vierailija
19/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikossa tai parissa ei jojoilusta voi puhua! Pidemmällä tähtäimellä, joka aamu punniten, selviää missä mennään. Vain vähemmän syöden, ja katsoen mitä syön, pudotin 2 vuodessa 23 kiloa. Pientä nälkää kestää, kun tietää mihin se vie. Almased on ollut mulle hyvä tuote sen jälkeen kun olin päässyt toiveeseeni. 1-2 aterian päivässä sillä skippaamiseen ei edes ole tarvittu mitään ihmeellistä tahdonvoimaa, kun tulee tavaksi. 

Tsemppiä! 

Vierailija
20/24 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂