Jos et osaa ruotsia erinomaisesti, miten ihmeessä voisit koskaan saada perheeni arvostusta?
Osaatko edes Modersmålets sångin sanoja? Tuoko sen kuuleminen sinulle kyyneleet silmiin?
Kommentit (36)
Suhtaudun ruotsiin siinä missä muihinkin kieliin: kiva osata.
Rkp:n äänestäjille ryydman-äänestyksen jälkeen: suksikaa vttuun
Vierailija kirjoitti:
Emmeköhän minä ja kissani pystytä elämään tämän pettymyksen kanssa vallan mainiosti.
Osaatko vai et? Jos et, niin se tieto, että et saa perheemme arvostusta seuraa sinua hautaan asti. Miltä se tuntuu?
AP
Etpä selkeästi sinäkään osaa ruotsia sillä kaikki provoilusi on suomeksi joten aika väsynyttä toi piipityksesi. Opettele sitä ruotsia niin ei tarvitse pakkomielteisesti provoilla jatkuvasti ja vieläpä på finska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mie kyllä romahan ihan täysin. Ventovieras typeriä aloituksia tekevä anonyymi av-palstalainen perheineen ei arvosta miuta. Miten hitossa mie tästä toivun ikinä?
Sun on nyt PAKKO saada kriisiapua jostain härregyyyydd!
Ensiavuksi hengittelen tässä just ruskeaan paperipussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse sun arvostustasi, sorry.
Naurettavan lapsellinen kommentti.
AP
Perustele
Minäkin häpeän tätä. Kuljen vain piianoven kautta ulos, jotta naapurit ei tervehtiessään huomaisi, etten osaa sano goten morron ruotsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmeköhän minä ja kissani pystytä elämään tämän pettymyksen kanssa vallan mainiosti.
Osaatko vai et? Jos et, niin se tieto, että et saa perheemme arvostusta seuraa sinua hautaan asti. Miltä se tuntuu?
AP
Sulla ei taida olla kaikki muumit nyt laaksossa.-eri
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa on n. 8 miljardia ihmistä ja kaikki puhuvat jotain kieltä; miksi ruotsin taitaminen olisi jotenkin erikoista?
Onhan se ihmeellistä, sitä puhuu vain 0,1 % pieni vähemmistö ja suomenruotsia jota apkin varmaan mongertaa vain 0,001%. Hieman harhoja apllä erinomaisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Koko lailla osaan,mutta kuka tarvitsee perheesi arvostusta? Oletteko esim. aateloitu suku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse sun arvostustasi, sorry.
Naurettavan lapsellinen kommentti.
AP
Perustele
Jag väntar på ditt svar.