Mulla on telepaattinen suhde ihmisen kanssa joka ei ole minulle hyväksi
Tää on kuin sci fiä. Kukaan ei uskoisi jos kertoisin kuinka pääsemme toistemme aivoihin ja tiedämme toisemme sisimmän, vaikka emme oikeastaan edes tunneta kunnolla.
Kommentit (192)
Hmm, aika erikoiseksi meni keskustelun sävy. "Minä olen guru, sinä olet oppilas".
En ole, en ole koskaan ollut enkä tule olemaan kenenkään ihmisen "oppilas", vastoin tahtoani. Voit kysyä minulta, haluanko olla oppilaasi, mutta vastaukseni on: en. Poistun nyt tästä keskustelusta.
Jos ajatellaan elänten virtsaa, ulosteita ja muuta toimintaa kasvullisuuden ravintona ja erityisesti eliön kuollessaan, niin kasvillisuus on lihaa syövä eliö joka ruokkii antaa ruokkia eläimiä, mutta myös elää niistä ylläpitäen svastika rolling. Eller hur?
Ihminen on käytännössä alempaa kastia kuin kasvillisuus. Elämä on ravintoa syövä ravinto ja SEN armollisuudesta meille tarjotaan elämä.
Pölyttäjät ovat koppisiementä tekevien lajien lentäviä sukuelimiä. Ei erillinen osa kasvullisuudesta tai hyönteisiä. Selviytymisvaisto luo erillisyysharhan, koska monen ymmärrys ei kestäisi nähdä asioita ilman verhoa edessämme. Sen miten DAO levittäytyy kaikkialle. Ei ole mitään luonnotonta. Telepatia aukeaa kun avaat verhot silmiltäsi. Se on kaikkien tavoitettavissa ja osa näkee sen nyt, muttei huomenna. Osa uneksii siitä ja etsii sitä, muttei löydä. Toinen joutuu siihen eikä pääse pois, mutta aina olikin siinä.
Länsimainen tiede pilkkoo asioita arkkuihin, kun itäinen näkee eri sävyt. Siksi se toleroi myös valehtelua ja ymmärtää mikä synnyttää valheen. Valhe on osa totuutta.
Onko telepatia valhetta vai ei?
Se on helppo todistaa tieteellisesti.
Suosittelen seuraamaan youtube-kanavaani jossa selitän lisää I-chingistä maailman vanhimmasta kirjasta. Ennustusten kirja ja se on yksi tärkein tutkimus telepatiasta.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, aika erikoiseksi meni keskustelun sävy. "Minä olen guru, sinä olet oppilas".
En ole, en ole koskaan ollut enkä tule olemaan kenenkään ihmisen "oppilas", vastoin tahtoani. Voit kysyä minulta, haluanko olla oppilaasi, mutta vastaukseni on: en. Poistun nyt tästä keskustelusta.
Tuo on juuri hieno esimerkki erillisyysharhasta ja uskosta miten maapallossa kasvava uloke (vanha suomalainen sana tälle on kyrp<) kuvittelee itse päättävänsä asioita ja olevansa oman elämänsä seppä. Se antaa elämälle merkityksen ja sitä seuraamalla ei ainakaan sekoa ja totuuden nähtyä suorita harakiria.
Monet jotka näkevät totuuden. He sekoavat ja elämältä menee pohja. Millään ei enää ole mitään merkitystä. Silloin voi tapahtua hyvin hupsuja päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peili-ihmiset tai opiirit aiheuttavat
Yleisesti nämä henkilöt imevät sinusta nuoruutta itselleen käyttäen tele-voimia. Niin kineettistä kuin patiaakin samassa suhteessa.
Varokaa molempia.
Voi helskutti sentään, että varokaa...
Kyllä nyt on paranoidit liikkeellä!
Jokainen voi saada nuoruutta paastoamalla! 80- luvulla oli paastobuumi! Paastokursseja järjestettiin urakalla ympäri maata.
Osallistuin itsekin parille kurssille, ja aloitin keväällä 1980 kevätpaaston, kesto 1vko, sama syksyllä! Eli viikon paasto kaksi kertaa vuodessa koko 80- luku.
Ihan hiljattain olen Internetistä lukenut, että paastoaminen tuottaa kasvuhormoneja, jotka ovat " nuoruushormoneja"! Ja edistävät kaikenlaista fyysistä hyvinvointia.
Minun iästäni on moni erehtynyt, jopa fataalisti. Eipä mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olet oikein hyvä lisä kirjoitukseeni ja esimerkki erillisyysharhasta ja siitä millä tavoin telepatia myös eristää meidät osaksi kasvillisuudesta. Elämä on tauti."
Ethän käytä henkistä ajattelua ja tätä keskustelua manipuloimiseen. Nk. mind fuckiin.
En kärsi mistään erillisyysharhasta, päinvastoin, olen hyvinkin tietoinen siitä, että olemme kaikki samaa energiaa. Henkisyys on positiivisuutta, valoa, eikä koskaan sellaista, mitä sinä toteutat: sanelua.
En anna itseäni manipuloida tai ota vastaan persoonallisuusanalyysia tuntemattomalta.
Elämä on arvokas.
Mutta kaikki kykeni lukemaan edellisestä viestistä erillisyysharhasi. Sen lisäksi olet myös valehtelija.
Viestit voi lukea kun vierittää sivupalkkia ylöspäin. Ei ole häpeällistä altistua erillisyysharhaan ja jankuttaa a
Matalalla koulutustasolla nimenomaan ohjataan logiikan ja muun hömpän pariin. Luovalle tasolle pääseminen vaatii paljon enemmän
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatellaan elänten virtsaa, ulosteita ja muuta toimintaa kasvullisuuden ravintona ja erityisesti eliön kuollessaan, niin kasvillisuus on lihaa syövä eliö joka ruokkii antaa ruokkia eläimiä, mutta myös elää niistä ylläpitäen svastika rolling. Eller hur?
Ihminen on käytännössä alempaa kastia kuin kasvillisuus. Elämä on ravintoa syövä ravinto ja SEN armollisuudesta meille tarjotaan elämä.
Pölyttäjät ovat koppisiementä tekevien lajien lentäviä sukuelimiä. Ei erillinen osa kasvullisuudesta tai hyönteisiä. Selviytymisvaisto luo erillisyysharhan, koska monen ymmärrys ei kestäisi nähdä asioita ilman verhoa edessämme. Sen miten DAO levittäytyy kaikkialle. Ei ole mitään luonnotonta. Telepatia aukeaa kun avaat verhot silmiltäsi. Se on kaikkien tavoitettavissa ja osa näkee sen nyt, muttei huomenna. Osa uneksii siitä ja etsii sitä, muttei löydä. Toinen joutuu siihen eikä pääse pois, mutta aina olikin siinä.
Ei luonnossa ole mitään ylempää ja alempaa kastia. Itsekäs olento elää lyhyesti ja harmoniassa elävä pitkästi. Ihmisen oikea elinikä on lähempänä tuhatta vuotta, kuin nollaa
😂
Onpahan taas yleistyksiä. Ajatuskaarista löytyy totuuksia, mutta vähän ovat katkonaisia ja saaneet kummia sävyjä.
Huomaatko, on vähän samantyyppisiä tasoteorioita kuin noissa epätoivoisissa tasoisensa kumppanin etsimis-keskusteluissa. Ai kasvit ovat jotenkin arvokkaampia eliömuotoja? Ja, että koulutustaso kertoo kaiken ihmisen älykkyydestä sun muusta. Miten sitä sanotaankaan itsensä ylentämisestä vanhoissa kirjoituksissa?
Yhteys kaikkeudessa, erillisyys, monimuotoisuuden peilikuvat, ajan kulku versus ajattomuus, energian lait, voiko näistä mitään olla ilman muita.
Telepatia on ilmiö ilmiöiden seassa, kuten esimerkiksi kollektiivinen tietoisuus.
Onko yliluonnollista olemassa? Vai onko kaikki täysin luonnollista ja me ei vaan olla selvillä kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peili-ihmiset tai opiirit aiheuttavat
Yleisesti nämä henkilöt imevät sinusta nuoruutta itselleen käyttäen tele-voimia. Niin kineettistä kuin patiaakin samassa suhteessa.
Varokaa molempia.
Jokainen voi saada nuoruutta paastoamalla! 80- luvulla oli paastobuumi! Paastokursseja järjestettiin urakalla ympäri maata.
Osallistuin itsekin parille kurssille, ja aloitin keväällä 1980 kevätpaaston, kesto 1vko, sama syksyllä! Eli viikon paasto kaksi kertaa vuodessa koko 80- luku.
Ihan hiljattain olen Internetistä lukenut, että paastoaminen tuottaa kasvuhormoneja, jotka ovat " nuoruushormoneja"! Ja edistävät kaikenlaista fyysistä hyvinvointia.
Minun iästäni on moni erehtynyt, jopa
Tämä kiinnostaa. Eli pidetään viikon paasto keväällä ja syksyllä, miten nämä toteutetaan? Onko jonkinlainen nestepaasto, kai jotain saa syödä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pölyttäjät ovat koppisiementä tekevien lajien lentäviä sukuelimiä. Ei erillinen osa kasvullisuudesta tai hyönteisiä. Selviytymisvaisto luo erillisyysharhan, koska monen ymmärrys ei kestäisi nähdä asioita ilman verhoa edessämme. Sen miten DAO levittäytyy kaikkialle. Ei ole mitään luonnotonta. Telepatia aukeaa kun avaat verhot silmiltäsi. Se on kaikkien tavoitettavissa ja osa näkee sen nyt, muttei huomenna. Osa uneksii siitä ja etsii sitä, muttei löydä. Toinen joutuu siihen eik
Samansuuntaisia ajatuksia tullut matkan varrella. 40 kun tuli täyteen rupesin miettimään, että 100 vuotta ei riitä mihinkään, jos haluaa toteuttaa kaiken, mitä on suunniteltuna.
Vierailija kirjoitti:
Me muut lukijat näemme teidät jingjang-symbolissa. Sinä olet se toinen ja se toinen on se toinen. Olette erottamaton osa kokonaisuutta, koska menit lukemaan hänen viestin ja pohdit sitä.
Teitte ikivanhan mystiikan mukaisen riitin, joka suoritetaan oppilaan ja opettajan välille. Olet osa prosessia halusit tai et ja poistumalla keskustelusta asia vain kasvaa enemmän juurevaksi sisälläsi. Teillä kahdella telepatiat toimii hyvin voimakkaana.
Miten kauan olette tunteneet toisenne, ap?
Tapaatteko usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri hieno esimerkki erillisyysharhasta ja uskosta miten maapallossa kasvava uloke (vanha suomalainen sana tälle on kyrp<) kuvittelee itse päättävänsä asioita ja olevansa oman elämänsä seppä. Se antaa elämälle merkityksen ja sitä seuraamalla ei ainakaan sekoa ja totuuden nähtyä suorita harakiria.
Monet jotka näkevät totuuden. He sekoavat ja elämältä menee pohja. Millään ei enää ole mitään merkitystä. Silloin voi tapahtua hyvin hupsuja päätöksiä.
Tuliko mieleesi, miksi olen päätynyt tähän keskusteluun? Ehkäpä luen, mutten jaa omia kokemuksiani? Älä aliarvioi muita ihmisiä ja heidän sisäistä tietoaan vain siksi, etteivät nämä jaa sitä sinulle. Minulla on omat kokemukseni, ymmärrystä tietyistä asioista, mutta pidän ne itselläni. Jottei sinä tai kukaan muukaan tulisi niitä minun puolestani selittämään tai niitä sorkkimaan.
Ajattelen joistakin asioista samoin kuin sinä, mutta elämä, kutsumasi tauti, on opettanut sen, että osa ihmisistä eivät ole kiinnostuneita henkisyydestä muusta kuin siitä tulokulmasta, että miten voivat käyttää sitä työkaluna aivopesuun ja manipuloimiseen.
Ihminen, joka on löytänyt itsensä, ei painosta, pyri taivuttelemaan tai pakota muita. Näin minä ajattelen.
"Me muut lukijat näemme teidät jingjang-symbolissa. Sinä olet se toinen ja se toinen on se toinen. Olette erottamaton osa kokonaisuutta, koska menit lukemaan hänen viestin ja pohdit sitä."
Me muut lukijat=sinä yksin. En lukenut kyseistä viestiä, silmäilin nopeasti, koska siitä näki heti, mistä oli kysymys. Joten en voi pohtia sitä, eikä mieleni jäänyt kiinni siihen. Sinä haluat minun olevan jing, en ole, enkä tule olemaan. Olet jäänyt itse jumiin, päästä jo irti.
Erillisyysharha ja erillisyyden harha -hauilla löytyi vain epämääräisiä sivustoja ja blogeja. Löytyisikö jotakin psykologista teosta tai oikea termi haettavaksi? Vai onko keksitty juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varokaa molempia.
Ihan hiljattain olen Internetistä lukenut, että paastoaminen tuottaa kasvuhormoneja, jotka ovat " nuoruushormoneja"! Ja edistävät kaikenlaista fyysistä hyvinvointia
Se Oli sitä aikaa, kun vesipaasto oli the only way! Eli ei mitään mehuja, puhumattakaan kiinteistä syömisistä. Nykyään ei suositella ollenkaan eikä varmaan kukaan järjestä vesipaastokursseja. En itsekään enää harrasta paastoamista. Se ikäänkuin teki itsensä tarpeettomaksi niiden 10 vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ei luonnossa ole mitään ylempää ja alempaa kastia. Itsekäs olento elää lyhyesti ja harmoniassa elävä pitkästi. Ihmisen oikea elinikä on lähempänä tuhatta vuotta, kuin nollaa
Itämaiden tietäjillä tai guruilla on tapana haastaa esittämällä provokaatioita ja yleistyksiä. Sillä tavoin saadaan pohtimaan asioita ja sillä tavoin pohtijasta tulee tietämättään oppilas.
Oppilaasta tulee opettaja ja toisinpäin. Kertoo enemmän oppilaasta, jos tämä kokee kokeluuden alentavaksi tilaksi ja siitä alkaa kova uho.
Oppilas paljastaa olemassa olevat kastit, joihin hän itse uskoo. Guru antaa aina pieniä koneita jotka käynnistyvät oppilaan mielessä tietyistä syötesanoista.
Alkeellista telepatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kiinnostaa. Eli pidetään viikon paasto keväällä ja syksyllä, miten nämä toteutetaan? Onko jonkinlainen nestepaasto, kai jotain saa syödä?
Syksyllä hamadanin aikaan ja keväällä pääsiäisen aikaan. Tarkka ajankohta on viikko ennen täysikuuta.
Yleensä nesteiden nauttiminen on ollut sallittua kuten alkoholi ja mehut. Paras vaikutus saadaan kuitenkin puhtaalla vedellä.
Viikkoon ei syödä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sanon sinulle saman kuin eräälle toiselle täällä: googlaa kaksoisliekki.
No just 🙄 Soopaa jolla yksi manipuoiva pariskunta rikastunut. Omistushaluiset miehet sitten tämän twin flames -ajattelun varjolla jopa stalkkaa naisia, joita väittävät omaksi ns. kaksoisliekikseen. Ja tämä toiminta on toki täysin tämän huiputusbisneksen siunaamaa ja vaan tukee näiden miesten harhaista ajattelua.
Minulle telepatia kertoo että täällä on hyvin epäkristillistä ainesta ja meuhkahenkiä. Jeesus varoitti leikkimästä henkivaltojen kanssa.