Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on telepaattinen suhde ihmisen kanssa joka ei ole minulle hyväksi

Vierailija
28.06.2024 |

Tää on kuin sci fiä. Kukaan ei uskoisi jos kertoisin kuinka pääsemme toistemme aivoihin ja tiedämme toisemme sisimmän, vaikka emme oikeastaan edes tunneta kunnolla. 

Kommentit (192)

Vierailija
141/192 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vähättele kokemustasi Ap, telepatiaa todella näyttää tapahtuvan, oma kokemukseni vahvistaa. Mutta ehkä parempi tämmöinen pitää ihan omana tietonasi, saat vain hullun ja psykoottisen leiman ympäristössäsi, jopa täällä palstalla. Kuten kommenteista näet, psykoosidiagnoosia ropisee.

Allekirjoitan täysin. Olen myös näitä, jotka "aistivat" muiden energioita, eikä minun edes tarvitse nähdä ihmistä, riittää että on kohtuullisen lähellä. Parempi kuitenkin vaieta asiasta, ettei tämän enempää pidetä hulluna. 

No hohhoijaa. No mitä nämä "energiat" kertovat? Olisi mukava laittaa testiin, et tunne oikeasti pas kaakaan

Kaikkihan muinaisen tsing-energian tunnistaa.

Vierailija
142/192 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa tapiiri tässä keskustelussa?

Ampiiria eli eräänlaista energianimijää

Onko tämä nyt Simon Magus juttuja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/192 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut jotain ehkä samansuuntaista kuin aloittajalla? Oli tyyppi, jota en oikein kunnolla tuntenut, olin kyllä nähnyt hyvin usein ja ollut jonkun verran tekemisissä, sellainen tuttava. Olin joskus toivottoman ihastunut tyyppiin ja jouduin kokemaan traumaattisen asian tyypin takia. Tämän jälkeen oli vuosia, kun tuntui että tyyppi olisi "pään sisällä", ikään kuin olisi pitänyt yrittää etänä miellyttää häntä sanoin ja teoin ja ikäänkuin tyyppi olisi myös valittanut ja arvostellut kaikkea mitä tein...

Oli niin älytöntä, että tuntui joltain yliluonnolliselta (ehkä olikin?), kuin olisin ollut tuon ilkeän tyypin "vallassa". Johtuiko kaikki traumasta vai muustakin, en tiedä, mutta parasta oli kun sain tuon "yhteyden" katki! Olin ollut jo 3 vuotta näkemättä tyyppiä ja pyysin maailmankaikkeudelta/Jumalalta/enkeleiltä, että pääsisin eroon tästä "sidoksesta" ja puf, se vai katkesi ja katosi ja siitä asti olen ollut "vapaa"! (aluksi tyyppi tuli uniin mutta sanoin unissa, että en halua olla enää missään tekemisissä, nyt tulee enää hyvin harvoin, mahtavaa!)

Kaksoisliekeistä: kannattaa muistaa, että meillä on muitakin läheisiä sieluja kuin liekki, nämä on helppo sekoittaa.

Vierailija
144/192 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä on hyvä muistaa sitten se, että opiirien ja muiden ikävien tyyppien lisäksi meillä on paljon kivojakin tyyppejä mukana meiningeissä. Ruumiillisia ja ilman ruumista

Missä vaiheessa tuli selväksi että opiiri on ikävä tyyppi?

Vierailija
145/192 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
146/192 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
147/192 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
148/192 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepaattista yhteyttä voi voimistaa asentamalla mielen tiettyyn vireystilaan. Telepaattinen yhteys ympäristöön on kuitenkin käytännössä kaiken aikaa päällä. Se ei ole täysin unessa eikä valveilla. Päivisin työkunnossa pitää olla tietty skarppi olemus, mutta kuitenkin vajuneena vireystaajuudelle.

Tähän pääsee hengittämällä oikein tai keskittymällä sydämen ääniin. Henkivallat yrittää häiritä taajuudelle pääsyä "öykkäröimällä" taustalla. Siksi hyvin usein modernina aikana monilla on napit korvissa. Kuulosuojaimet antaa saman vaikutuksen. Hiljaisuudessa voit tunnistaa sydämen rytmin. Rytmi on hyvin yksinkertainen ja se toistuu kunnes olet välitilassa.

Kun saavutetaan sopiva tila, niin tasapainoillaan keskellä. Ei mennä liikaa - tai + puolelle. Pientä värinää molempiin suuntiin voi olla, koska molempi puoli vetää molempiin suuntiin. Hyvin usein ihmisillä jotka seilaa keskuudessamme on näyttävästi keskijakaus tai kalju jossa sivuilla on karvaläpät.

Kun keskitytään keskuudella seilaamiseen, niin saamme vastaanotettua monenlaista tietoa asiasta joka olemme.

Se voi olla mehiläinen joka lentää päin näkökenttää ja luomi räpsähtää kiinni ennen osumaa. Kuuluu vain pieni kopsahdus silmällä ja mehiläinen kimpoaa, koska vauhti ei ollut tarpeeksi kova ja massa riittävä. Olemme kuitenkin silti yhtä kuin ilmakehä on. Telepatia on hyvin luonnollinen reaktio ja mehiläisen voisi väistää vaikka silmät sidottuna, kun on oikein "keskittynyt".

On vaikeampaa pitää luomea auki ja pyytää mehiläistä sisään ikkunasta josta tuijotamme sitä. Verhot räpsähtävät kiinni, koska meillä on erillisyysharha ja telepatia filtteröi mehiläisen erilliseksi osaksi meistä.

Tämä siksi, koska emme ymmärrä että olemme mehiläinen, mutta mehiläinen on kasvillisuutta ja siksi sinäkin olet.

Telepatia voi aiheuttaa seinähulluutta harvoille meistä. Siksi erillisyysharha suojelee osaa meistä omalla ulottuvuudellaan.

Vierailija
149/192 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telepaattista yhteyttä voi voimistaa asentamalla mielen tiettyyn vireystilaan. Telepaattinen yhteys ympäristöön on kuitenkin käytännössä kaiken aikaa päällä. Se ei ole täysin unessa eikä valveilla. Päivisin työkunnossa pitää olla tietty skarppi olemus, mutta kuitenkin vajuneena vireystaajuudelle.

Tähän pääsee hengittämällä oikein tai keskittymällä sydämen ääniin. Henkivallat yrittää häiritä taajuudelle pääsyä "öykkäröimällä" taustalla. Siksi hyvin usein modernina aikana monilla on napit korvissa. Kuulosuojaimet antaa saman vaikutuksen. Hiljaisuudessa voit tunnistaa sydämen rytmin. Rytmi on hyvin yksinkertainen ja se toistuu kunnes olet välitilassa.

Kun saavutetaan sopiva tila, niin tasapainoillaan keskellä. Ei mennä liikaa - tai + puolelle. Pientä värinää molempiin suuntiin voi olla, koska molempi puoli vetää molempiin suuntiin. Hyvin usein ihmisillä jotka seilaa keskuudessamme on näyttävästi keskijakaus tai

Mielenkiintoista tekstiä

Vierailija
150/192 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energioiden aistiminen on ihan tavallinen ominaisuus kaikissa neurotyypillisissä ihmisissä. Tavallisin esimerkki on kun astut huoneeseen uutena ja aistit saman tien huoneen vallitsevan tunnelman ja muiden ihmisten energiat. Tai kun kohtaat jonkun ihmisen ja aistit tämän energiat tai jopa mietteet. 

Tässä keskustelussa mystifioidaan ihan tavallista ilmiötä ja tulee hieman mieleen, että keskustelijat ovat autistisia, jotka ovat oppineet aistimaan kuten muutkin. Silloin voi kokea tämän aistimisen olevan telepatiaa.

Toisenlaista telepatiaa olen itse tuntenut ihmisen kanssa, jonka kanssa olen asunut kaksin. Silloin ajatukset synkronisoituu eikä ole epätavallista tietää hyvinkin tarkasti mitä toinen ajattelee. Emme ole lopulta niin uniikkeja mietteinemme kuin luulemme.

Vierailija
151/192 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen aivot ottavat tietoa vastaan aivan kokoajan. Tuoksuja, ääniä, asioita, joita emme näe, mutta jotka painuvat alitajuntaan. Alitajunta on siis täynnä tietoa, jota emme itse tiedosta. Alitajunta toimittaa tietoa intuitiona pinnalle, eli intuitio ei perustu mihinkään tuntemuksiin eikä ole mitään huuhaata, vaan puhtaaseen tietoon, jota olemme aistineet tiedostamatta.

Itse olen oppinut karvaasti sen, että olisi pitänyt luottaa intuitioon, eikä vaientaa sitä. Se ei ole pettänyt koskaan.

Olen myös toiminut joskus automaatiolla, tehnyt jonkin valinnan, ja tajunnut jälkikäteen, että tein sen alitajuisesti, mutta kun olen raaputtanut pintaa, olen huomannut esim. että kuuloaistini on napannut asioita silloin kun luulin olleeni vain mietteissäni.

Vierailija
152/192 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä siksi, koska emme ymmärrä että olemme mehiläinen, mutta mehiläinen on kasvillisuutta ja siksi sinäkin olet."

Mehiläinen ei ole kasvillisuutta sen enempää kuin ihminenkään. Mehiläinen on hyönteinen, ihminen on nisäkäs.

Jos tarkoitat, että olemme yhtä universumin ja muiden eliöiden kanssa, siinä on perää. Mutta kasvillisuudeksi en ajatellut muuttua, enkä ole.

Vierailija
153/192 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat rajat opitaan vetämään lapsuudessa. Läheisriippuvaisia ihmisiä syntyy sairaissa perheissä ja suhteissa. 

Se mistä ap puhuu on todennäköisesti jokin ns. lumousvoima jota osa ihmisistä "käyttää" hallitakseen jotakuta.  Yleistä narsisitisissa suhteissa. Kannattaa irtaantua ja varoa kyseistä ihmistä, jos haluaa elää "omaa elämäänsä vapaana".

Hyöty ei ole haittaa parempi näiden suhteen!

Vierailija
154/192 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa puhutaan ns. "soulties", siellä oli aikoinaan paljonkin opetusta joissa opittiin erottautumaan muiden, jopa yli sukupolvien menevistä, luomista ns. sielunsiteistä.  Jos ahdistaa tai tunnet itsesi sidotuksi hengessä jne, kannataa tätäkin tutkia, ja ehkä pyytää asiaan rukousta kristityiltä. (joissain heimoissa esim vauvan kaulaan laitetaan amuletti jossa esi-isien hiuksia tms, näin sitoen lapsi jne.)  Risti kaulassa on vapauden symbooli:)

Vierailija
155/192 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä siksi, koska emme ymmärrä että olemme mehiläinen, mutta mehiläinen on kasvillisuutta ja siksi sinäkin olet."

Mehiläinen ei ole kasvillisuutta sen enempää kuin ihminenkään. Mehiläinen on hyönteinen, ihminen on nisäkäs.

Jos tarkoitat, että olemme yhtä universumin ja muiden eliöiden kanssa, siinä on perää. Mutta kasvillisuudeksi en ajatellut muuttua, enkä ole.

Sinussa saattaa olla kertynyt sen verran säilönta-aineita että et täysin kasvillisuudeksi muutu vaikka muututkin tälläkin hetkellä hiilidioksidin kautta ja muutenkin perhosefektin kautta kasvillisuudeksi.

Olemme erottamaton osa kasvillisuutta olleet jo ennen lajin kehitystä. Ongelmasi luo aikajana ja et ymmärrä mitä aika on. Einstein ymmärsi ajan olevaisuuden. Se ei vaadi yhtään älykkyyttä. Kehitysvammainenkin näkee totuuden, koska se on asetettu eteemme.

Siksi erilaisissa uskonnoissa älykkyydellä ei ole sijaa. Koska älykkäinkin on tyhmä totuuden edessä.

Olet oikein hyvä lisä kirjoitukseeni ja esimerkki erillisyysharhasta ja siitä millä tavoin telepatia myös eristää meidät osaksi kasvillisuudesta. Elämä on tauti.

Vierailija
156/192 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus, että tietyn ihmisen kanssa aloimme kirjoittaa samaa lausetta samanaikaisesti ja siirryimme keskustelussa täysin sattumalta samaan keskustelunaiheeseen jostakin täysin muusta aiheesta. Tätä tapahtui jatkuvasti. Molemmat ihmettelimme, mistä on kyse.

Koskaan aiemmin ei ole tapahtunut vastaavaa.

Vierailija
157/192 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet oikein hyvä lisä kirjoitukseeni ja esimerkki erillisyysharhasta ja siitä millä tavoin telepatia myös eristää meidät osaksi kasvillisuudesta. Elämä on tauti."

Ethän käytä henkistä ajattelua ja tätä keskustelua manipuloimiseen. Nk. mind fuckiin.

En kärsi mistään erillisyysharhasta, päinvastoin, olen hyvinkin tietoinen siitä, että olemme kaikki samaa energiaa. Henkisyys on positiivisuutta, valoa, eikä koskaan sellaista, mitä sinä toteutat: sanelua.

En anna itseäni manipuloida tai ota vastaan persoonallisuusanalyysia tuntemattomalta.

Elämä on arvokas.

Vierailija
158/192 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet oikein hyvä lisä kirjoitukseeni ja esimerkki erillisyysharhasta ja siitä millä tavoin telepatia myös eristää meidät osaksi kasvillisuudesta. Elämä on tauti."

Ethän käytä henkistä ajattelua ja tätä keskustelua manipuloimiseen. Nk. mind fuckiin.

En kärsi mistään erillisyysharhasta, päinvastoin, olen hyvinkin tietoinen siitä, että olemme kaikki samaa energiaa. Henkisyys on positiivisuutta, valoa, eikä koskaan sellaista, mitä sinä toteutat: sanelua.

En anna itseäni manipuloida tai ota vastaan persoonallisuusanalyysia tuntemattomalta.

Elämä on arvokas.

Mutta kaikki kykeni lukemaan edellisestä viestistä erillisyysharhasi. Sen lisäksi olet myös valehtelija.

Viestit voi lukea kun vierittää sivupalkkia ylöspäin. Ei ole häpeällistä altistua erillisyysharhaan ja jankuttaa asiasta älykkäämmälle.

Olen täällä opastamassa sinua ja sinun asetelmasi on olla etevä oppilas. Viestini vaikuttaa jatkossakin tai manipuloi sinua.

Koska menit lukemaan sitä ja pohtimaan sitä. Se on kuin lääke tai tauti, joka ei jätä sinua rauhaan.

Voit vain antaa sen vaikuttaa sinuun.

Vierailija
159/192 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on arvokas.

Mutta kaikki kykeni lukemaan edellisestä viestistä erillisyysharhasi. Sen lisäksi olet myös valehtelija.

Viestit voi lukea kun vierittää sivupalkkia ylöspäin. Ei ole häpeällistä altistua erillisyysharhaan ja jankuttaa asiasta älykkäämmälle.

Olen täällä o

Mites sinä täällä älykkäämpiäsi opastat? Yliluonnollisiin juttuihin lankeaa juuri ne, joilla on matala koulutustaso.

Vierailija
160/192 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites sinä täällä älykkäämpiäsi opastat? Yliluonnollisiin juttuihin lankeaa juuri ne, joilla on matala koulutustaso.

Erillisyysharha tulee ilmi lukion psykologian kakkoskurssilla mielestäni.

Eihän siinä ole mitään yliluonnollista. Persoonallisuuden kehittymistä ja yksilön kasvua irti äidistä tai vanhemmistaan.

Ehkä sinun kannattaisi opiskella perusasioita ja tulla sitten tänne aukomaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme