Mulla on telepaattinen suhde ihmisen kanssa joka ei ole minulle hyväksi
Tää on kuin sci fiä. Kukaan ei uskoisi jos kertoisin kuinka pääsemme toistemme aivoihin ja tiedämme toisemme sisimmän, vaikka emme oikeastaan edes tunneta kunnolla.
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää hieman miksi telepatiaa koetaan näin negatiivisena.
Toki omia rajoja pitää suojata. AP:n tilanne ei kuulosta hyvältä, vaikkei ihan selvinnyt millä tapaa suhde on hänelle haitallinen. Ylipäätään kannattaa välttää seuraa, jonka kokee itselleen jotenkin negatiivisena. Toiseksi voisi olla hyvä opetella suojamaan omaa mieltään. Pitäisi olla oma valinta, mitä pään sisällä tapahtuu.
Telepatia on omasta mielestä ihan hauska ilmiö. Selvimmät omat kokemukset ovat läheisistä ihmissuhteista ja juuri sellaisista hetkistä, kun ollaan jotenkin erityisen samalla taajuudella.
Telepatian yhdistäminen manipulatioon on vähän outo ajatus itselle. Mutta kaipa se on mahdollista. Manipuloivat ihmiset ovat vain niin myrkyllisiä, että parempi pysyä kaukana.
Tuota peili-ihminen-juttua en kans oikein ymmärtänyt. Mehän ollaan kaikki peilejä toisillemme ja heijastuksen kautta tätä maailmaa hahmotetaan. Samoin tuo energ
Minusta on pelottavaa että ymmärsit peili-ihminen asian.
Suurin osa ihmisistä ei ikinä ymmärrä tai hyväksy ymmärtämäänsä. He vain jatkavat elämäänsä, mutta sinä olet peili-ihminen.
Muista pysyä janan oikealla puolella ettet muutu opiriksi.
Omg, sama. Ei olla ees koskaan nähty vaan juteltu netissä pari vuotta 😅 Tiedän että suhteesta ei ikinä tulisi mitään enkä kyllä "sillä tavalla" oo kiinnoatunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki omia rajoja pitää suojata. AP:n tilanne ei kuulosta hyvältä, vaikkei ihan selvinnyt millä tapaa suhde on hänelle haitallinen. Ylipäätään kannattaa välttää seuraa, jonka kokee itselleen jotenkin negatiivisena. Toiseksi voisi olla hyvä opetella suojamaan omaa mieltään. Pitäisi olla oma valinta, mitä pään sisällä tapahtuu.
Telepatia on omasta mielestä ihan hauska ilmiö. Selvimmät omat kokemukset ovat läheisistä ihmissuhteista ja juuri sellaisista hetkistä, kun ollaan jotenkin erityisen samalla taajuudella.
Telepatian yhdistäminen manipulatioon on vähän outo ajatus itselle. Mutta kaipa se on mahdollista. Manipuloivat ihmiset ovat vain niin myrkyllisiä, että parempi pysyä kaukana.
Tuota peili-ihminen-juttua en kans oikein ymmärtänyt. Mehän ollaan kaikki peilejä toisillemme ja heijastuksen
Mielenkiinnosta koitin vähän googlata peili-ihmistä ja opiiria, en löytänyt mitään. Olisko sulla joku linkki laittaa?
Voiko tuntematonta ihmistä alkaa määrittelemään yhden viestin pohjalta?
Nostelen ketjua vielä kommentoitavaksi.
Telepatia ja manipulaatio eivät varsinaisesti liity yhteen.
Jos manipulaatio vaikuttaa sinuun niin sen takia voit saada vainoharha-ajatuksia esimerkiksi. Ihmissuhteet luovat ihmisten välille yhteyksiä.
Tätä voi pohtia. Telepatia on tiedonsiirtoa.
Monet käyttävät erilaisia asioita luovasti omalla tavalla joten kun luet kaikenlaista niin muistathan että kaikki ei ole aina totta ihan sellaisenaan.
Manipulaatiota voi käyttää myös positiivisin tavoin ja on äärimmäisen hyödyllistä ymmärtää manipulaatiota ja manipuloivia ihmisiä. Tällöin sinun ei tarvitse työntää kaikkia ihmisiä pois vaan osaat toimia paremmin erilaisten ihmistenkin kanssa.
En koskaan väittäisi että en ymmärrä manipulatiivisuutta tai manipulaatiota. Siinä ei ole itsessään mitään pahaa, olennaisinta on se miten sitä taitoa hyödynnetään.
Vierailija kirjoitti:
Manipulaatiota voi käyttää myös positiivisin tavoin ja on äärimmäisen hyödyllistä ymmärtää manipulaatiota ja manipuloivia ihmisiä. Tällöin sinun ei tarvitse työntää kaikkia ihmisiä pois vaan osaat toimia paremmin erilaisten ihmistenkin kanssa.
En koskaan väittäisi että en ymmärrä manipulatiivisuutta tai manipulaatiota. Siinä ei ole itsessään mitään pahaa, olennaisinta on se miten sitä taitoa hyödynnetään.
Kerropa esimerkki positiivisesta manipulaatiosta. Kuka päättää kenellä on oikeus manipuloida toista ihmistä positiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa esimerkki positiivisesta manipulaatiosta. Kuka päättää kenellä on oikeus manipuloida toista ihmistä positiivisesti?
Puhuisin esimerkiksi itsesuojelusta tai pelaamisesta.
Kyse oli kuitenkin lähtökohtaisesti siitä ajatuksesta että en kiellä itseltäni totuuksia jotta en sulje suotta pois itseltäni ymmärrystä asioista.
Minä ainakin päätän itse miten minä toimin kenenkin kanssa koska tiedän itse suhteeni ihmisiin. Olen sitä mieltä että minun ei tarvitse pyytää lupia keneltäkään toimiini enkä myöskään tarvitse neuvoja joten siksikin päätän itse. Jos kysyisin aina muilta miten saan toimia niin joutuisin pian alisteisiin suhteisiin joissa päätäntävaltani on muilla ihmisillä itsestäni. Tekisikö se minut onnelliseksi? Ei tekisi.
Edellisen kommentin lisäksi otan esille rikollisen mielen. Vaikka olen hyvä ihminen enkä tee rikoksia niin siltikin ymmärrän rikollisen mielen asioita. Se on älykästä. En halua sulkea itseltäni pois älykkäitä asioita. Koen myös että kaikki ymmärrys on minullekin hyväksi.
Tässä tulemme tilanteeseen jossa punnitaan valintoja. Valitsenko toimia oikein vai väärin? Ja miksi? Onko kyseessä aina rikoksen tekeminen?
Käytännössä meillä on kaikilla mahdollisuus valjastaa käyttöömme manipulaation salat kuten rikollinen mielikin mutta positiivisessa mielessä lähinnä.
Me kykenemme ymmärtämään ja näkemään kaikkia asioita ja tilanteita mutta meidän ei ole pakko osallistua joko ollenkaan tai voimme käyttää näitä asioita hyväksemmekin eri tavoin.
Minulla on teletappinen suhde naapurin yksinhuoltajan kanssa. Aina joskus kun lapset on menneet nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on teletappinen suhde naapurin yksinhuoltajan kanssa. Aina joskus kun lapset on menneet nukkumaan.
No mutta onnea teille suuresti ja Jumalan siunausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on valitettavasti ihan kaikkien kanssa tuollaista koska olen näkijä. Huoh. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
Ei tule muiden kanssa sellaista. Ap
Ei ehkä sulla mutta vastapuolellasi voi tulla.
Jep. Korkeataajuinen henkilö aiheuttaa muissa noita oireita. Ei ole kyse mistään kaksoisliekistä vaan siitä että toisella on korkeat tajuudet. Et varmasti ole ainoa joka on kokenut noin. Todennäköisesti muut hänen läheiset ja tutut sanoisi samaa.
Taajuus ja energia mainittu. Ollaan vahvasti humpuukin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on valitettavasti ihan kaikkien kanssa tuollaista koska olen näkijä. Huoh. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti.
Ei tule muiden kanssa sellaista. Ap
Ei ehkä sulla mutta vastapuolellasi voi tulla.
Jep. Korkeataajuinen henkilö aiheuttaa muissa noita oireita. Ei ole kyse mistään kaksoisliekistä vaan siitä että toisella on korkeat tajuudet. Et varmasti ole ainoa joka on kokenut noin. Todennäköisesti muut hänen läheiset ja tutut sanoisi samaa.
Taajuus ja energia mainittu. Ollaan vahvasti humpuukin puolella.
Ei olla vaan täytyisi ymmärtää mitä nämä kuvainnollisesti ilmaistut asiat tarkoittavat.
Oletko keksinyt peili-ihmisistä ja opiireista puhuva henkilö oman nimityksen? Tarkoitatko opiirilla vampyyria eli henkilöä joka on muuttanut energiakenttänsä imeväksi?
Telepaattisetaallot eivät kulje alumiinifolion läpi.
Vierailija kirjoitti:
Telepaattisetaallot eivät kulje alumiinifolion läpi.
Suojeleeko se alumiinifolio sinua jotenkin?
Mitä tarkoittaa opiiri siis oikeasti? Internet ei tuota hakutuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää omana tietonanne nämä, täällä saa vain hullun leimat, ei kannata kenenkään tuollaisia yksityisasioita ääneen sanoa.
Ei kun nimenomaan pitää sanoa. Suurin osa maailman väestöä ymmärtää "yliluonnollisia" asioita ja suomessakin on sananvapaus, sekä iso ryhmä kaiken mailman para-new-tantra-jumala-rukoilijoita. Se on OK. Psykologit saavat ihan rauhassa kehitellä omia negatiivisia loitsujaan, myrkyttävät niillä vain itsensä
Tuota peili-ihminen-juttua en kans oikein ymmärtänyt. Mehän ollaan kaikki peilejä toisillemme ja heijastuksen kautta tätä maailmaa hahmotetaan. Samoin tuo energia, sosiaalisista tilanteista pitäisi saada positiivista energiaa, kaikkien osapuolten, ei ne muuten oikein kannata.