Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä nykynuoria/lapsia perinteisen fiksun harrastuksen parissa

Vierailija
28.06.2024 |

Hyvä pojat! Onneksi olkoon synttäreiden sekä komean kalasaaliin vuoksi👍

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret veljekset lähtivät kalaan reissulla tapahtui jotain, mitä kukaan ei osannut odottaa

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010526093.htm

l

Vierailija
2/9 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen päivittäin nuoria jotka kävelevät yksin katse puhelimeen nautittuna. Ei siinä opi sosiaalisia taitoja eikä tule kivoja kokemuksia muisteltavaksi. Sääli viettää nuoruus älylaitetta tuijottaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat vanhanajan nimet pojilla. Valtava hauki. Kiva, kun kalakauppias osti saaliin ja nuoret saivat omaa rahaa palkaksi.

Vierailija
4/9 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö perheessä välitetä kalaruoasta vai miksi eivät popsineet itse? Olisi aikuiset esimerkiksi tehneet kalapullia/pihvejä. Lapsista olisi varmasti ollut hauskaa syödä itse pyytämää kalaa ja ruokkia koko porukka.

Vierailija
5/9 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö perheessä välitetä kalaruoasta vai miksi eivät popsineet itse? Olisi aikuiset esimerkiksi tehneet kalapullia/pihvejä. Lapsista olisi varmasti ollut hauskaa syödä itse pyytämää kalaa ja ruokkia koko porukka.

Niinpä. Tarina ei kerro miksi eivät syöneet/panneet pakkaseen. Toki rahalla saa tehdä mitä lystää. Sekin on kivaa.

Vierailija
6/9 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukipyörykät, varhaisperunat, kermaviili kastike 🤤

Vierailija
7/9 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat muistavat varmaan ikänsä tuon syntymäpäivän, saaliineen. Noin isoa kalaa moni ei saa koko elämänsä aikana.

Vierailija
8/9 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä meijän kylän pojat! Onhan tuossa Saimaata kalastella.

Vierailija
9/9 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukipyörykät, varhaisperunat, kermaviili kastike 🤤

Tilliä silputtuna kermaviiliin. Njam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme