#boysober yleistyy: nuoret naiset lopettavat kaiken deittailun ja romanttisen säädön
Nuoret ovat kyynistyneet, rakkautta ei ole.
Kommentit (1103)
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, kun lukee nuorten miesten ajatusmaailmasta. Ihaillaan Tatea ja monella on hyvin naisvihamielisiä mielipiteitä.
Mikä on Tate?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele, kun lukee nuorten miesten ajatusmaailmasta. Ihaillaan Tatea ja monella on hyvin naisvihamielisiä mielipiteitä.
Mikä on Tate?
Kaikkien feministien sankari jonka pelkkä näkeminen tekee naisesta #boysober
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vapaaehtoisesti sinkkumies, kun;
1) en tarvitse naista
2) en halua tyytyä
3) tietyllä tasolla on usko romantiikkaan (tällä tarkoitan sitä, että liian moni nainen vain etsii miestä, josta hyötyy ja rakkaus tulee sitten vasta sen hyödyn jälkeen)
Miehetkö ei halua hyötyä? Aika moni tässäkin ketjussa sanoo että haluaa parisuhteelta ensisijaisesti seksiä. Kuinka monelle riittäisi pelkkä rakkaus ilman seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä nuoria naisiakaan kukaan jaksa katsella tai kuunnella. Parempi hieman kypsempi nainen, jolla kaikki asiat ei ole tyyliin my way or the highway.
Ei kyllä kypsempänäkään naisena kiinnosta deittikarjamarkkinat senkään vertaa. Deittisovelluksissa en ole koskaan ollut enkä menisi kirveelläkään uhattuna, niin sairaalta todellisuudelta kuulostaa. Romantiikka löytyy taiteesta, tarinoista ja vanhan kansan kertomuksista <3
Vierailija kirjoitti:
Se antiikin kuvattu homoilu oli epäpyhää, tuomittavaa, eikä koskenut kuin pientä osaa yläluokasta, heistäkin vain homoja ja heidän vähäistä alamaisjoukkoaan.
Heteroseksuaalisuus on aina ollut nisäkäsurosten, joihin ihmisetkin kuuluvat, normi ja ollut heteroseksuaaleille ihmisuroksille täysin ällöttävää niin kauan kuin ihmisiä on ollut olemassa.
Antiikin homoilunormi on täysin kestämätön myytti.
Lähteiden perusteella vaikuttaa olleen yleisempää kuin mitä uskot.
Uskon ennemmin tutkimuksiin ja oikeisiin lähteisiin.
Käytät sanoja ällöttävää, epäpyhää ja tuomittavaa. Ne ovat henkilökohtainen mielipiteesi. En itse tuo mielipidettäni tutkittuun asiaan, toin keskusteluun ilmi vain historiaa asian tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelit ja miesh u o r a t eli ns pelimiehet kannattaa kiertää kaukaa. Onneksi palstamiehistä poiketen normaaleja, inhimillisiä miehiä on vielä olemassa
Totta, tällä palstalla ja Ylilaudalla on lähinnä se miesten pohjasakka joka halveksii naisia ja jotka joukolla voimaantuvat kaltaistensa kanssa levittäen naisvihaa, ihannoiden esim Andrew Tatea. Ne normaalit, parisuhteeseen ja normielämään kykenevät miehet viihtyvät ihan muualla
Tämä. Jos mies lukee ylilautaa, on se hälytysmerkki. Siellä esiintyy kaikkein eniten erilaista vihapuhetta ja äärioikeistolaista propagandaa
On siellä sitäkin, mutta juttua myös pyramidihuijauksista ja muusta mielenkiintoisesta, joka muualta sensuroidaan.
Tuo Ylilauta on kyllä sellainen turnoff että jos joku mies jää sen käytöstä kiinni niin arvo laskee pohjamutiin parisuhdemarkkinoilla.
Mutta taitaa olla niin päin että sinne hakeudutaan kun elämänlaatu on jo jollain tapaa heikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In your dreams 🤣 inkkeli hän se siellä satuilee joka ei ole koskaan päässyt naisen makuun paitsi unelmissaan
Tuolla asenteella sinun kannattaa antaa pillua puutteessa oleville, niin saat korjattua tilanteen.
Kaikki voittavat!
Miksi te miehet lähde korjaamaan tilannetta? Kerrotte naisille teidän omissa podcasteissanne miehen osaavan hoitaa paremmin lasta. Miesten olevan helpommin saatavilla. Miehien ymmärtävän tasa-arvosta. Hyvän tekeminen lähtee kotoota eli sinusta. Mies voi kirjautua Grinderiin yleiseksi viemäriksi :)
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, jotka eivät vaan yksinkertaisesti kykene käsittelemään sitä asiaa, että ne naiset tai miehet joista he itse ovat kiinnostuneita, eivät halua heitä.
Tällaiset ihmiset sitten keksivät näitä "mgtow", "boysober" yms nimikkeitä itselleen, kun eivät halua myöntää itselleen tai muille olevansa ikisinkkuja.
Eli kyseessä on ns. psykologinen "coping mechanism".
Mä elin pitkään yhden ihmisen kanssa. Mitä sitten vaikka osalle liike antaisikin voimaa ja turvaa? Suurinosa ei muutenkaan tule löytämään sitä oikeaa. Ainoastaan Sen Oikean kohdalla kannattaa tehdä uhrauksia. Silloinkin tämän toisen täytyy toimia samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelnaisten tekosyy, kun eivät saa miestä tai eivät saa pidettyä miestä, kun eivät ole vaimomateriaalia.
Jos täytyy oikein huutaa Hesarissa kuinka miehet ovat surkeita ja ollaan mielummin "vapaaehtoisesti" sinkkuja, niin kyllä jokainen mies osaa lukea rivien välistä totuude. Ja ehkä myös naisetkin, mutta naiset ei sitä ikinä myönnä.
Mitä tarjottavaa näillä nuorilla incelinaisilla on nuorille sinkkumiehille? Ei mitään. Piste.
Sen takia he ei sitä miestä haluakaan. Mun kaveripiirissä on tosi paljon nuoria naisia jotka ei halua suhdetta, ja kyllä, tosi iso syy on se että miesten vaatimukset tuntuvat aivan kohtuuttomilta. "Vaimomatskua" on miss maailma, joka pysyy ikuisesti 18-vuotiaana. Me tavalliset naiset olemme ihan hoikkia ja nättejä, mutta tuohon emme pysty emmekä halua e
Minkä takia miesyhteisössä vieläkin ihaillaan kulissiliittoja? Meinaa noi rahalla käyvät vuokravaimot ovat juurikin niitä kulisseja kaipaavia. Tehän suorastaan kannustatte toisia miehiä hommaamaan varallisuutta ostovaimoa varten.
Kyllä vanhojapiikoja on aina ollut. Kummallisia termejä pitää nykyään keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vanhojapiikoja on aina ollut. Kummallisia termejä pitää nykyään keksiä.
No vanhapiika ei sanana kerro, onko sinkkuus toivottua vai epätoivottua. Eli boysober on tarkempi termi. Itse en tosin ymmärrä miksi tällaisten pitää olla englantia, joten itse en tätä itsestäni käyttäisi, vaikka se minuun merkitykseltään sopiikin kun en halua seurustella vaikka siihen olisi mahdollisuuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sinänsä ihmettele. Minulla kesti 10 vuotta löytää hyvä kumppani. Aikamoisia sammakoita tuli pussattua ennen sitä. Oikeasti hyvän miehen löytäminen on vaikeaa. Onneksi lopulta löytyi, mutta jos tämä suhde jostain syystä päättyy niin en tiedä viitsinkö enää uudestaan ryhtyä samaan rumbaan.
Kymmenessä vuodessa on varmasti tullut jaettua pillua monelle sadalle miehelle.
Entä sitten vaikka monelle tuhannelle? Ei ole keneltäkään muulta pois, ihminen saa harrastaa mitä haluaa kunhan muita ei vahingoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en yhtään ihmettele jos "miehet" ovat nykyään sitä tasoa että salakuvataan naisten takapuolia...
Tuo voi olla myös venäjän hybridisotaa. Tai jenkkilän. Sieltä tuo seksillä ja sukupuolella sotiminen räikeimmin tuodaan. Eli vainoharhaisuus toista sukupuolta kohtaan.
Miettikää ihan itse suostutteko kannattelemaan tämmöistä itsetuhoista syöttöä. Mielen kautta voidaan tehdä hirvittävää tuhoa, hyvin esitelty näitä raatoja täällä viime päivinä.
Inkkelit, sillioset ulit, ilmestyivät palstalle liki kymmenen vuotta sitten (joskus 2016 tienoilla), joten ihan turha tähän mitään venäjäfoliohattuilua on kehittää. Ihan omia poikia nämä ulisijat ovat.
Venäjä hyökkäsi Kimille 2014. Kyllä hybridioperaatiot ovat silloin jo olleet käynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naiset valitsevat niitä paskoja miehiä ja sitten uhriutuu.
Koko aihe käsittelee sitä, etteivät naiset valitse yhtään ketään miehiä, vaan ovat mieluummin itsekseen. Koita nyt vähän keskittyä, jos aiot osallistua keskusteluun.
Idiootti... Tämä ongelma on naisten itseluoma, senkus valitsette parempia miehiä.
Täh, mistä ihmeestä päättelet että tilanne on jokin ongelma? Naiset ovat mieluummin yksin. He eivät halua mitään "parempia miehiä". Siis ovat ongelman jo ratkaisseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, jotka eivät vaan yksinkertaisesti kykene käsittelemään sitä asiaa, että ne naiset tai miehet joista he itse ovat kiinnostuneita, eivät halua heitä.
Tällaiset ihmiset sitten keksivät näitä "mgtow", "boysober" yms nimikkeitä itselleen, kun eivät halua myöntää itselleen tai muille olevansa ikisinkkuja.
Eli kyseessä on ns. psykologinen "coping mechanism".
Ei tuo kyllä kaikkien kohdalla ole niin. Etenkin jotkut nuoret naiset ei ihan oikeasti halua ketään vaikka vientiä olisi. Minäkin olin sellainen. Varmaan siihen voi liittyä myös alhainen libido, itsekin olen miltei aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Se antiikin kuvattu homoilu oli epäpyhää, tuomittavaa, eikä koskenut kuin pientä osaa yläluokasta, heistäkin vain homoja ja heidän vähäistä alamaisjoukkoaan.
Heteroseksuaalisuus on aina ollut nisäkäsurosten, joihin ihmisetkin kuuluvat, normi ja ollut heteroseksuaaleille ihmisuroksille täysin ällöttävää niin kauan kuin ihmisiä on ollut olemassa.
Antiikin homoilunormi on täysin kestämätön myytti.
Historioitsijat ovat kyllä eri mieltä, mutta ehkä palstaukko tietää tämänkin paremmin.
Ennen uutta aikaa jopa kirkko siunasi ystäväliittoja. Miesten kesken ja naisten kesken. Vasta lääketieteen kehittymisen, ja sen vallattua yhteiskunnan monet ilmiöt, homostelusta tehtiin sairaus ja epänormaali.
Korjasin huolimattomuusvirheeni.