#boysober yleistyy: nuoret naiset lopettavat kaiken deittailun ja romanttisen säädön
Nuoret ovat kyynistyneet, rakkautta ei ole.
Kommentit (1103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin on näitä käveleviä dildoja jotka antaa mulkkua joka toiselle akalle 🤢
Hyi hitto ei parisuhdematskua eikä edes panomatskua. Pilalle nussinut itsensä nuo ukot
Mä oon kävelevä dildo joka tuottanut vuosien saatossa paljon iloa sadoille naisille. Osa jäi vuosiksi mun kanssa tästä nauttimaan kun toisille riitti pitkä viikonloppu.
Olen iloinen että olen saanut tuottaa nautintoa niin monelle.
H u o r a mikä h u o r a ja vielä ylpeä siitä 😂 kuinkahan paljon olet tartuttanut sukupuolitauteja eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelnaisten tekosyy, kun eivät saa miestä tai eivät saa pidettyä miestä, kun eivät ole vaimomateriaalia.
Jos täytyy oikein huutaa Hesarissa kuinka miehet ovat surkeita ja ollaan mielummin "vapaaehtoisesti" sinkkuja, niin kyllä jokainen mies osaa lukea rivien välistä totuude. Ja ehkä myös naisetkin, mutta naiset ei sitä ikinä myönnä.
Mitä tarjottavaa näillä nuorilla incelinaisilla on nuorille sinkkumiehille? Ei mitään. Piste.
Sen takia he ei sitä miestä haluakaan. Mun kaveripiirissä on tosi paljon nuoria naisia jotka ei halua suhdetta, ja kyllä, tosi iso syy on se että miesten vaatimukset tuntuvat aivan kohtuuttomilta. "Vaimomatskua" on miss maailma, joka pysyy ikuisesti 18-vuotiaana. Me tavalliset naiset olemme ihan hoikkia ja nättejä, mutta tuohon emme pysty emmekä halua e
Ja vapaaehtoisesti sinkut miehet (incelit teidän miesvihaajien mukaan) ei muka opiskele, käy töissä ja harrasta kaikkea kivaa?
Tietäisitpä kuinka moni nuori mies on vapaaehtoisesti sinkku vela, kun suomalaiset naiset ovat niin vaativia eivätkä pysty tarjoamaan nuorille, moderneille miehille mitään.
En minä vihaa miehiä ja vapaaehtoisesti sinkut eivät ole inceleitä, koska tuo in viittaa ihan määritelmällisesti epävapaaehtoisuuteen. Ihmisiä on sinkkuina eri syistä ja sehän on vain hyvä jos sinkkuus on vapaaehtoista eikä siitä kärsi vaan nauttii elämästään. Jos miehet ovat sinkkuina omasta halustaan kun naisten tarjonta ei täytä heidän vaatimuksiaan niin ei minulla ole mitään sitä vastaan. Kuten sanoin, minä ja moni muu emme enää jaksa yrittää täyttää niitä vaatimuksia koska ne ovat epärealistisia (mm. ikuinen nuoruus). Minulle se on ok että naiset ja miehet elävät erillään, niin teen itse jo nyt.
Incelit ja miesh u o r a t eli ns pelimiehet kannattaa kiertää kaukaa. Onneksi palstamiehistä poiketen normaaleja, inhimillisiä miehiä on vielä olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incelnaisten tekosyy, kun eivät saa miestä tai eivät saa pidettyä miestä, kun eivät ole vaimomateriaalia.
Jos täytyy oikein huutaa Hesarissa kuinka miehet ovat surkeita ja ollaan mielummin "vapaaehtoisesti" sinkkuja, niin kyllä jokainen mies osaa lukea rivien välistä totuude. Ja ehkä myös naisetkin, mutta naiset ei sitä ikinä myönnä.
Mitä tarjottavaa näillä nuorilla incelinaisilla on nuorille sinkkumiehille? Ei mitään. Piste.
Sen takia he ei sitä miestä haluakaan. Mun kaveripiirissä on tosi paljon nuoria naisia jotka ei halua suhdetta, ja kyllä, tosi iso syy on se että miesten vaatimukset tuntuvat aivan kohtuuttomilta. "Vaimomatskua" on miss maailma, joka pysyy ikuisesti 18-vuotiaana. Me tavalliset naiset olemme ihan hoikkia j
Annetaan kyllä mutta ei sulle
Onko mikään yllätys? Niin paljon pettämistä puolin ja toisin, ettei romantiikka tunnu olevan tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen takia he ei sitä miestä haluakaan. Mun kaveripiirissä on tosi paljon nuoria naisia jotka ei halua suhdetta, ja kyllä, tosi iso syy on se että miesten vaatimukset tuntuvat aivan kohtuuttomilta. "Vaimomatskua" on miss maailma, joka pysyy ikuisesti 18-vuotiaana. Me tavalliset naiset olemme ihan hoikkia j
Tarjotaan kyllä, mutta ei sinulle ja kaltaisillesi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto ei parisuhdematskua eikä edes panomatskua. Pilalle nussinut itsensä nuo ukot
Mä oon kävelevä dildo joka tuottanut vuosien saatossa paljon iloa sadoille naisille. Osa jäi vuosiksi mun kanssa tästä nauttimaan kun toisille riitti pitkä viikonloppu.
H u o r a mikä h u o r a ja vielä ylpeä siitä 😂 kuinkahan paljon olet tartuttanut sukupuolitauteja eteenpäin
En ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä miesten lort toilussa on olevinaan niin hienoa ja "alfaa". Likaisia ne miehet ovat siinä missä naisetkin joilla on satoja kumppaneita. En koskaan voisi olla miehen kanssa jolla on ollut paljon yhden illan juttuja tai pelkkiä seksisuhteita. Kertoo että mies on kullinsa vietävissä eikä kykene uskollisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Incelit ja miesh u o r a t eli ns pelimiehet kannattaa kiertää kaukaa. Onneksi palstamiehistä poiketen normaaleja, inhimillisiä miehiä on vielä olemassa
Totta, tällä palstalla ja Ylilaudalla on lähinnä se miesten pohjasakka joka halveksii naisia ja jotka joukolla voimaantuvat kaltaistensa kanssa levittäen naisvihaa, ihannoiden esim Andrew Tatea. Ne normaalit, parisuhteeseen ja normielämään kykenevät miehet viihtyvät ihan muualla
Itse olen vapaaehtoisesti sinkkumies, kun;
1) en tarvitse naista
2) en halua tyytyä
3) tietyllä tasolla on usko romantiikkaan (tällä tarkoitan sitä, että liian moni nainen vain etsii miestä, josta hyötyy ja rakkaus tulee sitten vasta sen hyödyn jälkeen)
4) sinkkuna olen onnellisempi kuin parisuhteessa
5) haluan keskittyä uraani ja harrastuksiini
6) uskon, että miesviha on vaikuttanut naisten käsitykseen liikaa
7) jos jostakin syystä haluaisin myöhemmällä iällä lapsia, niin mielummin adoptoin kuin otan naista taakaksi (saa nähdä tuleeko tähän muutosta, että sinkkumiehet saisi adoptoida lapsen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In your dreams 🤣 inkkeli hän se siellä satuilee joka ei ole koskaan päässyt naisen makuun paitsi unelmissaan
Inkkeli my ass. Kuka sinua on satuttanut?
8) juuri tämä inceliksi haukkuminen on minustakin niin ärsyttävää, että en halua parisuhdetta naisen kanssa, joka puhuu noin rumasti meistä sinkkumiehistä
On ihmisiä, jotka eivät vaan yksinkertaisesti kykene käsittelemään sitä asiaa, että ne naiset tai miehet joista he itse ovat kiinnostuneita, eivät halua heitä.
Tällaiset ihmiset sitten keksivät näitä "mgtow", "boysober" yms nimikkeitä itselleen, kun eivät halua myöntää itselleen tai muille olevansa ikisinkkuja.
Eli kyseessä on ns. psykologinen "coping mechanism".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
In your dreams 🤣 inkkeli hän se siellä satuilee joka ei ole koskaan päässyt naisen makuun paitsi unelmissaan
8) juuri tämä inceliksi haukkuminen on minustakin niin ärsyttävää, että en halua parisuhdetta naisen kanssa, joka puhuu noin rumasti meistä sinkkumiehistä
No yhyy nyyh, on varmasti suuri menetys maailman naisille...
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vapaaehtoisesti sinkkumies, kun;
1) en tarvitse naista
2) en halua tyytyä
3) tietyllä tasolla on usko romantiikkaan (tällä tarkoitan sitä, että liian moni nainen vain etsii miestä, josta hyötyy ja rakkaus tulee sitten vasta sen hyödyn jälkeen)
4) sinkkuna olen onnellisempi kuin parisuhteessa
5) haluan keskittyä uraani ja harrastuksiini
6) uskon, että miesviha on vaikuttanut naisten käsitykseen liikaa
7) jos jostakin syystä haluaisin myöhemmällä iällä lapsia, niin mielummin adoptoin kuin otan naista taakaksi (saa nähdä tuleeko tähän muutosta, että sinkkumiehet saisi adoptoida lapsen)
Ihan hyviä syitä. Itse vapaaehtoisesti sinkkuna naisena koen ihan samoin. Siitä en ole varma, olenko sinkkuna onnellisempi kuin hyvässä parisuhteessa (uskon edelleen että hyviä suhteita on olemassa, mutta se vaikuttaa niin harvinaiselta että tuntuu turhalta laittaa elämässään hirveästi aikaa sellaisen etsimiseen). Mutta takuuvarmasti olen onnellisempi kuin huonossa suhteessa, jos sellaiseen tyytyisin.
Hyvää sinkkukesää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, tällä palstalla ja Ylilaudalla on lähinnä se miesten pohjasakka joka halveksii naisia ja jotka joukolla voimaantuvat kaltaistensa kanssa levittäen naisvihaa, ihannoiden esim Andrew Tatea. Ne normaalit, parisuhteeseen ja normielämään kykenevät miehet viihtyvät ihan muualla
Tämä. Jos mies lukee ylilautaa, on se hälytysmerkki. Siellä esiintyy kaikkein eniten erilaista vihapuhetta ja äärioikeistolaista propagandaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä miesten lort toilussa on olevinaan niin hienoa ja "alfaa". Likaisia ne miehet ovat siinä missä naisetkin joilla on satoja kumppaneita. En koskaan voisi olla miehen kanssa jolla on ol
En ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä miesten lort toilussa on olevinaan niin hienoa ja "alfaa". Likaisia ne miehet ovat siinä missä naisetkin joilla on satoja kumppaneita. En koskaan voisi olla miehen kanssa jolla on ollut paljon yhden illan juttuja tai pelkkiä seksisuhteita. Kertoo että mies on kullinsa vietävissä eikä kykene uskollisuuteen
Luulekko että mua kiinnostaa tollaset siveyden sipulit. Haluan panna oikeita seksiä himoavia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kyllä on naisissa ainoa turn off mitä voin keksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Jos mies lukee ylilautaa, on se hälytysmerkki. Siellä esiintyy kaikkein eniten erilaista vihapuhetta ja äärioikeistolaista propagandaa
Ikinä en ulilaudalla ole käyny enkä käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, mikä siinä miesten lort toilussa on olevinaan niin hienoa ja "alfaa". Likaisia ne miehet ovat siinä missä naisetkin joilla on satoja kumppane
No onnea vaan h u o r a l l e. H u o r a valitsee h u o r a n, näin se menee. Kunhan jätätte meidät tavalliset, siveät naiset rauhaan
En ihmettele, kun lukee nuorten miesten ajatusmaailmasta. Ihaillaan Tatea ja monella on hyvin naisvihamielisiä mielipiteitä.