#boysober yleistyy: nuoret naiset lopettavat kaiken deittailun ja romanttisen säädön
Nuoret ovat kyynistyneet, rakkautta ei ole.
Kommentit (1103)
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän miesten ajatusmaailmaa tulee tutuksi, sitä enemmän olen tyytyväinen että olen sinkku. Suurin osa miehistä ei ole kykeneviä esim aitoon rakkauteen joten naisen ei kannata tyytyä vaan pysyä mieluummin yksin kuin olla huonossa suhteessa
Joo, toki elintaso kärsii kun ei voi loisia miehen rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen hyvännäköinen ihminen jonka tiedän, tapailee ja seurustelee vastakkaisen sukupuolen kanssa käytännössä jatkuvasti.
Rumat on usein ilman kumppania, mutta selittelevät olevansa jotain mgtoweja tai "boysobereita", mutta kyllä kaikki näkevät noiden juttujen läpi. He eivät vaan kykene saamaan kumppania, mutta eivät pysy sitä myöntämään itselleen tai muille
Ne Chadit useimmiten on mgtow.
Ei ne muuten kykene kairaamaan joka viikko uutta naista tai pyörittämään useampaa. Ei vaan onnistu ilman totaalista naisten halveksimista.
Chadit ovat l o r t t o j a joista ei tule ikinä parisuhdematskua. Ovat pelkkiä käveleviä dildoja mutta ei mitään sen enempää
Olet oikeassa, mutta silti ne on miehistä
Joo ehkä niille tyrkyille instabeibeille. Tavallinen nainen ei todellakaan halua miestä joka on nussinut kymmeniä eri naisia
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt miehet valittako, naisethan vaan lopettavat "prinsessaharhojensa" ylläpitämisen. Eikö teidän pitäisi olla iloisia?Naiset eivät sittenkään ole rakkauselokuvien ja -sarjojen aivopesemiä, mitä jaksatte aina jauhaa.
Olen 40v, ja käytännössä jokainen omaa ikäluokkaani oleva nainen jonka tunnen, on joko naimisissa tai jo vuosia kestäneessä parisuhteessa.
Oikeassa maailmassa ihmiset edelleen pariutuvat, toisin kuin kaiken maailman luuserit täällä palstalla yrittävät valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän miesten ajatusmaailmaa tulee tutuksi, sitä enemmän olen tyytyväinen että olen sinkku. Suurin osa miehistä ei ole kykeneviä esim aitoon rakkauteen joten naisen ei kannata tyytyä vaan pysyä mieluummin yksin kuin olla huonossa suhteessa
Et yhtään omaperäisempää kommenttia keksinyt noin nurkkaan ahdistettuna elukkana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ratkaisusi? Naiset pakotetaan lisääntymään näiden (teidän?) väkivaltaisten hullujen kanssa, jotka naisia tyhminä hajuvesikanoina pitävät? Siten mielestäsi jalostuisi ihmislaji oikeaan suuntaan?
Kannattasko femkakkien katsoa peiliin?
Sieltä nimittäin katsoo takaisin juurikin se tyhmä hajuvesikana.
Ja miehet suuressa viisaudessaan ihan oikein radikalisoituvat, kun eivät näitä tyhmiä hajuvesikanoja saa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet niitä loisia ovat kautta historian olleet: pakottaneet naiset hellan ja nyrkin väliin pakkosynnyttämään ja kieltäneet naisten työssä käynnin, tämä selviää kun lukee hieman historiaa. Ja nyt miehillä menee tunteisiin kun nainen ei enää annakaan pakko pillua teille 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ratkaisusi? Naiset pakotetaan lisääntymään näiden (teidän?) väkivaltaisten hullujen kanssa, jotka naisia tyhminä hajuvesikanoina pitävät? Siten mielestäsi jalostuisi ihmislaji oikeaan suuntaan?
Kannattasko femkakkien katsoa peiliin?
Sieltä nimittäin katsoo takaisin juurikin se tyhmä hajuvesikana.
Ja miehet suuressa viisaudessaan ihan oikein radikalisoituvat, kun eivät näitä tyhmiä hajuvesikanoja saa 😄
Miehet on niin heikkoja - halveksivat naisia ja vihaavat mutta kuitenkin syrjäytyvät ja menettävät mielenterveytensä ilman pillun saantia 😆
"mgtow miehet" ja "boysober naiset" riitelevät suu vaahdossa tässä ketjussa siitä kummat heistä ovat enemmän perseestä.
Samaan aikaan normaalit ihmiset tapailevat, rakastuvat, hankkivat perheen ja vaan yksinkertaisesti elävät elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Palataanko ketjun teemaan eli siihen, että multideitataan ja itketään, kun kukaan ei ole aidosti kiinnostunut ja tuo lahjoja sänkyyn.
Vaaditte että miesten pitäisi olla kykeneväisiä johonkin aitoon rakkauteen (=lahjoja ja maksettua viihdykettä) ja multideittaavien naisten vaatimaan deittileikkiin.
Deittskene on rikki, eikä sillä voi enää viihdyttää itseään nelikymppiseksi muiden kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen hyvännäköinen ihminen jonka tiedän, tapailee ja seurustelee vastakkaisen sukupuolen kanssa käytännössä jatkuvasti.
Rumat on usein ilman kumppania, mutta selittelevät olevansa jotain mgtoweja tai "boysobereita", mutta kyllä kaikki näkevät noiden juttujen läpi. He eivät vaan kykene saamaan kumppania, mutta eivät pysy sitä myöntämään itselleen tai muille
Ne Chadit useimmiten on mgtow.
Ei ne muuten kykene kairaamaan joka viikko uutta naista tai pyörittämään useampaa. Ei vaan onnistu ilman totaalista naisten halveksimista.
Bimbo instabeibet ja Chadit ovat toisensa ansainneet. Me tavalliset naiset haluamme tavallisen, normaalin miehen emmekä mitään naisten naurattajaa. Mutta me emme olekaan Suomessa jatkuvasti toisin kuin instabeibet
Mitä miehet edellä, sitä naiset perässä. Länsimaissa ei ole kohta muita kuin panosuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt miehet valittako, naisethan vaan lopettavat "prinsessaharhojensa" ylläpitämisen. Eikö teidän pitäisi olla iloisia?Naiset eivät sittenkään ole rakkauselokuvien ja -sarjojen aivopesemiä, mitä jaksatte aina jauhaa.
Eikö prinsessaleikki-ikään kuuluu ihan kiinteästi, että "mä en ala ootte ihan tyhmiä".
Aika pitkäksi venyy leikit, kun ollaan vielä tuossa iässä aikuisina. Ehkä se some pysäyttää persoonan kehityksen tjsp.
Viisas ohjenuora se on aikuisuuteenkin olla alkamatta tyhmien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanko ketjun teemaan eli siihen, että multideitataan ja itketään, kun kukaan ei ole aidosti kiinnostunut ja tuo lahjoja sänkyyn.
Vaaditte että miesten pitäisi olla kykeneväisiä johonkin aitoon rakkauteen (=lahjoja ja maksettua viihdykettä) ja multideittaavien naisten vaatimaan deittileikkiin.
Deittskene on rikki, eikä sillä voi enää viihdyttää itseään nelikymppiseksi muiden kustannuksella.
Mitäs pahaa multideittailussa on?
Sinä olet vain katkera koska haluaisit itsekin olla Chad mutta et ole 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kulunut läppä. Katsos kun suurin osa nykynaisista käy ihan oikeissa töissä. Mutta niinhän se on että teille miehille se raha on pillun lisäksi kaikki kaikessa
Vierailija kirjoitti:
Pätee vain alemman tason miehiin. Halutut miehet nyt saavat aina naisia trendihömpötyksistä huolimatta.
Niin ja mitä tarkoitat halutulla miehellä? Jos mies hakee pelkkää seksiseuraa niin on ihan hiton sama minkä näköinen mies on. Ei naisia kiinnosta miehet jotka hetken huvia vaan hakee juuri siitähän tuossa jutussa kerrottiin. Jos miesten asenne naisiin ei muutu tuosta objektista ihmiseksi jonka kanssa seurustellaan vakavasti rakastuneena niin te miehet voitte ruveta kehittelemään niitä naisronotteja itsellenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa multideittailussa on?
Sinä olet vain katkera koska haluaisit itsekin olla Chad mutta et ole 😉
Sori mutta olen jo maalissa.
Jos haluan leikkiä deittailua, niin sitten takuun kanssa eli sokerideittailua.
Vierailija kirjoitti:
"mgtow miehet" ja "boysober naiset" riitelevät suu vaahdossa tässä ketjussa siitä kummat heistä ovat enemmän perseestä.
Samaan aikaan normaalit ihmiset tapailevat, rakastuvat, hankkivat perheen ja vaan yksinkertaisesti elävät elämäänsä.
Juuri näin. Jostain kumman syystä juuri ne ihan tavalliset miehet ja naiset (joita suurin osa ihmisistä on) pariutuvat oikeassa elämässä. Tämän palstan mukaan näin ei pitäisi tapahtua, vaan ainoastaan se paras 10% miehistä pyörittää haaremia ja muut miehet jäävät tyystin yksin. Naisista sitten taas 70% kuuluu tällaisen alfan haaremiin, 20% vihaa miehiä joten eivät pariudu vaan hankkivat lapsen yksin jos hankkivat ja 10% jää yksin koska ovat mt-ongelmisia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän ei tosiaan multideittaile 🤣 ihan vain aidon rakkauden asialla koittavat poloiset naispetojen viidakossa selviytyä *viulumusiikkia* feet picien perään vinkuen ja dickpicejä jaellen. Nää on varmaan miehille sitä AiToA välittämistä sänkyyn kannetun aamiaisen ym. naisten kohtuuttomien odotusten sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hätkähdin kun mummo kysyi juhannuksena lapsenlapsilta, 17-21 v, että onko jotain heiloja ollut. Nämä vastasivat tyyliin: evvk!
Kyllä mun nuoruudes aika monilla 17-21 v oli jotain heiloja tai ihastusjuttuja...
t. 1970-l syntynyt
Nämäkin parit on jo aikoja sitten eronneet suurin osa moneen kertaan. Vai mitä?
Harva taisi naimisiin mennä sen nuoruuden ensimmäisen tai toisenkaan ihastuksensa kanssa. Some tai lemmikki on tainnut korvata nykyihmisen läheisyyden kaipuun toiseen elävään olentoon.
Naiset ovat someriippuvaisia. Sen näkee kuntosalillakin kun sitä puhelinta pitää räplätä koko
Salille ja pukuhuoneisiin ei pitäisi saada viedä puhelimia ollenkaan. Kuvaavat muita asiakkaita ja en halua joutua nauhalle.
Eikö prinsessaleikki-ikään kuuluu ihan kiinteästi, että "mä en ala ootte ihan tyhmiä".
Aika pitkäksi venyy leikit, kun ollaan vielä tuossa iässä aikuisina. Ehkä se some pysäyttää persoonan kehityksen tjsp.