Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkaisitko parisuhdetta miehen kanssa jos olisi näin?

Vierailija
28.06.2024 |

1. Mies ei ole kertaakaan usean vuoden aikana ostanut sinulle euronkaan arvoista lahjaa tai ollut laskematta kaikkia kuluja puoliksi? 

2. Omat tunteesi ovat häntä kohtaan kuin kaveria kohtaan? 

3. Miehellä kontrollointia, eri intressit, erilainen luonne? 

4. Sinänsä muuten hyvä ja tunnollinen mies, ei riippuvuuksia 

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kolahda niin en jatkaisi.

Vierailija
2/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatko siis suurimman osan? Jos, niin mistä kaikesta?

Millaista kontrollointia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa?

Vierailija
4/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi että otat salarakkaan ellei hän ryhdistäydy.

Vierailija
5/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan siitä ettet ole nainen etkä ole suhteessa, Mikk Saare.

Vierailija
6/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkin vielä! Eihän tuo ole mikään parisuhde.

Vierailija
7/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, onko tämä joku vitsi? En tiedä mille mutkalle miehen pitäisi taipua, että suostuisin ottamaan suhdetta ollenkaan, puhumattakaan jostain tuollaisesta 50/50 pellestä. Ottakoot mieskämppiksen, jonka kanssa arvot ja tarpeet kohtaavat sekä taloudenhoidon että makuukamarin puolella

Et tee miehellä yhtään mitään. Pelasta itsesi

Vierailija
8/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna käydä kavereiden kanssa viihteellä tai suuttuu ja aloittaa mykkäkoulun. Haluaa kontrolloida omia ostoksiani tai tapojani.ap.

Vierailija
9/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yäk en todellakaan jatkaisi 😂

Vierailija
10/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tunteesi ovat häntä kohtaan kuin kaveria kohtaan? 

No tietysti jättäisin. 

Vierailija
11/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei anna käydä kavereiden kanssa viihteellä tai suuttuu ja aloittaa mykkäkoulun. Haluaa kontrolloida omia ostoksiani tai tapojani.ap.

Minä käyn eroa läpi 7 vuoden suhteesta tästä syystä. Eli kannattaa erota nyt, eikä myöhemmin!

Vierailija
12/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se ihmeessä, iha hirveetä.

Vierailija
13/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kehunut koskaan mitenkään, itseään kyllä jaksaa kehua suorituksistaan työelämässä....ap.

Vierailija
14/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se ihmeessä, iha hirveetä.

Ja vielä toi mykkäkoulu päälle. Rasittava.

Vierailija
15/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun puppet Master ja sä annat sen tapahtua (itsellesi).

Vierailija
16/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mies ei ole kertaakaan usean vuoden aikana ostanut sinulle euronkaan arvoista lahjaa tai ollut laskematta kaikkia kuluja puoliksi? 

mikä hvetin kriteeri tuo on? Miksi lasket olevasi etuoikeutettu ihminen vain siksi, että mies on sinun kanssasi parisuhteessa? Miehen pitäisi mielestäsi kustantaa Sinun elämääsi? Millä perusteella?? Eikö sinua lainkaan hävetä oma itsekkyytesi? Milloin olet maksanut hänen puolestaan jotakin? Hitto mikä lunttu sinä olet!

Olen itse huomioinut häntä monin tavoin, ostanut hänelle yllätyksiä ja tarjonnut. Käyn itsekin töissä. Olet varmaankin mies? Ap.

Vierailija
17/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miehellesi että otat salarakkaan ellei hän ryhdistäydy.

Mieheni ei kestäisi sitä. Hän on hyvin mustasukkainen ja aggressiivinen vätys.

Vierailija
18/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä hvetin kriteeri tuo on? Miksi lasket olevasi etuoikeutettu ihminen vain siksi, että mies on sinun kanssasi parisuhteessa? Miehen pitäisi mielestäsi kustantaa Sinun elämääsi? Millä perusteella?? Eikö sinua lainkaan hävetä oma itsekkyytesi? Milloin olet maksanut hänen puolestaan jotakin? Hitto mikä lunttu sinä olet!

Ei se niin sanonut, miten sinä asian otit. Minusta tuntuu, että tämä nainen on itse saattanut ostaa miehelle ainakin esim. syntymäpäivälahjan?. Ei Ap oikeasti sanonut niin, että miehen pitää tyyliin elättää hänet, huoh. Emt, kyllähän joskus voi edes treffit kustantaa, vaikka syntymäpäivänä..vai onko sekin aivan lunttumaista? Ja voihan nainenkin yllättää huomaavaisesti miehen viemällä treffeille.

Vierailija
19/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan korostaa että olen itse maksanut kaikesta enemmän kuin mies enkä ole laskenut joka euroa, kymppiä tai satastakaan. Mies sen sijaan rahastaa minua kaikesta euron tarkkuudella.

Mies on lisäksi sitä mieltä että kun on parisuhteessa niin ainut parisuhteen ulkopuolinen elämä saa olla yksin kaupassa tai töissä käyminen.  Hänellä ei ole yhtäkään ystävää työn ulkopuolelta eikä käy koskaan missään. Minulla olisi mutta en saa nähdä ystäviäni kuin korkeintaan ohimennen jonkun kauppareissun yhteydessä ettei tule riitaa. 

Asutaan vuokralla ja olisi helppo lähteä. Tsempatkaa😀😀🤗

Vierailija
20/56 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse huomioinut häntä monin tavoin, ostanut hänelle yllätyksiä ja tarjonnut. Käyn itsekin töissä. Olet varmaankin mies? Ap.

Tätä mä vierailijana 20/20 vähän arvelinkin. Se mies sitten hyötynyt sinust, ja tuo teki luntun sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä