Sähköpotkulautailija jäi ratikan alle Tampereella
Aamulehti infosi. Näitähän nyt tulee solkenaan. Ratikka on aika hiljainen ja sen eteen kun potkulaudalla syöksyy niin toiseksi jää.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei skuutilla sais ajaa kävelytien yli. Pitäisi talouttaan niinkun pyöräkin.
Talouttaan....siis taluttaa
Otapa selvää nykyisistä säännöistä. Jos "kävelytiellä" tarkoitat suojatietä, niin saa ajaa, sekä skuutilla että pyörällä. Mutta silloin on väistämisvelvollinen. Jos taas taluttaa, niin auto on väistämisvelvollinen.
Tervetuloa nykyaikaan!!!
Joo, toki voi ajaa sen suojatien yli skuutilla ja pyörällä, mutta silloin on oltava itse tosi varovainen. Jos sillon jäät auton alle niin aikalailla on omaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa varmaan ilkeältä mutta toivon, että moni skuuttihurjastelija kuolisi kolarissa. Näköjään skuutteja ei saada kuriin ennen kuin tulee tarpeeksi ruumiita, ja parempi jos hurjastelijat kuolee itse kuin tappaa muita.
Aika ääliömäinen kommentti. Etkai oikeasti toivo toisille kuolemaa?
Toivoisin tietysti ettei kukaan kuolisi eikä loukkaantuisi, mutta niin ei käy niin kauan kun skuuteilla hurjastelijiita ei saada kuriin. Ja kuten sanoin, siihen vaaditaan ruumiita. Parempi että hurjastelijat kuolee itse kuin että he tappavat viattomia sivullisia.
Tampereella just pari viikkoa sitten, meinasin jäädä skuutin alle ostoskeskuksessa. Tuli kadulta suoraan sisään. Ajoi kahvilan aitaa päin. Sattukohan siihen ;)
Skuutilla ajo tuntuu, kuin irtaantuisi kehostaan.
Miksei voisi tehdä näistä vapaita alueita? Nämä aiheuttavat eniten tapaturmia mihinkään muuhun verrattuna. Taaperoni aivan vierestä ajettiin järjetöntä vauhtia, että sain melkein sydänkohtauksen ja reväytin jalkani säikähdyksestä. On myös melkein ajettu päälle, kun vauva oli kantorepussa.
Toivon niin, että nämä kielletään ainakin kauppakeskusten lähettyviltä.
Vierailija kirjoitti:
Skuutilla ajo tuntuu, kuin irtaantuisi kehostaan.
Joo. Ja vielä enemmän ajon äkillinen päättyminen ilmalentoon ja sen jälkeiseen äkkipysähdykseen.
Anna pari miljardia niin tehdään "skuuttiradat" koko Suomeen.