Irtisanouduin esimiehen kiusaamisen vuoksi, ahdistaa pyytää työtodistusta
Olin neljä vuotta työpaikassa, jossa olin ekat kolme niistä pidetty ja arvostettu työntekijä. Silloinen esimies kuitenkin sairastui vakavasti ja menehtyi ja tilalle tuli talon ulkopuolelta uusi esimies, joka suhtautuu minuun heti ensi kohtaamisella varsin negatiivisesti (moneen muuhunkin) ja koen tulleeni hänen kiusaamaksi. Eli viimeisen vuoden eli uuden esimiehen alaisuudessa työssäolo on ollut ahdistavaa ja piinaavaa, hän haukkui minua ja monia muita usein ja oli todella nyrpeä ja tyytymätön aivan kaikesta. En edes tiedä syytä, kun tämä alkoi heti ensimmäisestä kohtaamisesta ennen kuin ehdin edes sanoa hänelle mitään. Irtisanouduin oman ahdistavan olon vuoksi. Ja niin lähti moni muukin meistä. Nyt ahdistaa pyytää työtodistusta häneltä. Neuvoja?
Kommentit (25)
Vaikka olisi kuinka kauheaa, ei saisi irtisanoutua itse vaan odottaa potkuja, koska irtisanoutuessa esimies ja yritys voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi kuinka kauheaa, ei saisi irtisanoutua itse vaan odottaa potkuja, koska irtisanoutuessa esimies ja yritys voittavat.
Tämä se vasta elämää
Tällaisia "johtajia" on Suomi pullollaan, kuvitellaan itsestään liikoja ja myrkytetään ilmapiiri.
Tilanne on hankala, koska tämmöinen työnantaja alkaa varmasti mustamaalata yms. tämä on sitä epäonnea.