Kauhea vääryys, lapsi jäi ilman ilmaista ruokaa
Lapselle ei tarjolla kasvisruokaa Helsingin puisto ruokailussa.
Kyllä nyt Helena Tanskanen ja hänen 10-vuotias lapsensa joutuivat pettymään.
Kommentit (6)
Itsekin olen kasvissyöjä ja onhan se harmillista, että joka päivä ei ole saatavilla kasvisruokaa. Mutta ei se nyt mikään ylitsepääsemätön ongelma ole ja on täysin ymmärrettävää, että tarjolla on vain yhtä ruokaa päivässä. Se on ekologista ja eettistä, että ruokaa ei mene hävikkiin. Ruokalistat koko kesälle on etukäteen nähtävillä netissä ja leikkipuistoissa, joten kenellekään ei pitäisi tulla yllätyksenä, että keskiviikkona on kalakeittoa. En itsekään vie lasta syömään puistoon silloin, kun tiedän, että siellä on ruokaa mitä hän ei syö. Silloin otetaan omat eväät mukaan tai mennään kotiin syömään.
Kuten yllä, Henno voisi katsoa netistä lapselleen sopivat puistoruokailupäivät. Sen sijaan soitti hesariin ja itki kohtaloaan?
Kotona voi kokkailla ihan mitä keittoja haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen kasvissyöjä ja onhan se harmillista, että joka päivä ei ole saatavilla kasvisruokaa. Mutta ei se nyt mikään ylitsepääsemätön ongelma ole ja on täysin ymmärrettävää, että tarjolla on vain yhtä ruokaa päivässä. Se on ekologista ja eettistä, että ruokaa ei mene hävikkiin. Ruokalistat koko kesälle on etukäteen nähtävillä netissä ja leikkipuistoissa, joten kenellekään ei pitäisi tulla yllätyksenä, että keskiviikkona on kalakeittoa. En itsekään vie lasta syömään puistoon silloin, kun tiedän, että siellä on ruokaa mitä hän ei syö. Silloin otetaan omat eväät mukaan tai mennään kotiin syömään.
10 pistettä! Voisit olla mun miniä, paitsi että me asutaan Saksassa. Juuri tuollaisia fiksuja, maalaisjärjellä toimivia, rauhallisia, ei-vaahtoavia KAIKKI täällä tuntemani vegetaarit ja vegaanit ovat! Kaikkea hyvää ja ruusu 🌹 Sinulle!
Minusta on erikoista että puistoruokaa ylipäätään on tarjolla kun joka asiasta säästetään. Eikö se ole perheiden asia hoitaa omat ruokailukustannukset?
Hennan pitää mennä kotiin väsäämään juuri omalle lapselleen sopiva soppa.