Millä hoidatte häpykarvat pois?
Kommentit (56)
Täytyy kyllä olla aika jäätävä kone että kykenee seksiin karvaisen kanssa, mulle pitäs maksaa että yhtyisin karvaiseen vaginaan, hyi hitto..:D zseesus, valkoinen iho, anus ja kaikki ei, kunnon korvaus rahallisesti kiitos katsotaan sitten.
Minusta mies jolla ei ole karvoitusta on jotenkin kummallinen, vastenmielinen. Kuulemma sokerointia tehdään molemmille sukupuolille. Hyi! Sekä asiakkaat että tekijät ovat mielestäni pervoja. Kuinka joku ilkeää mennä tuollaiseen toimenpiteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä olla aika jäätävä kone että kykenee seksiin karvaisen kanssa, mulle pitäs maksaa että yhtyisin karvaiseen vaginaan, hyi hitto..:D zseesus, valkoinen iho, anus ja kaikki ei, kunnon korvaus rahallisesti kiitos katsotaan sitten.
Vai oikein karvainen vagina, eikö se kutita?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kyllä aika jäätävä kone :P
Eikä tykkää jos olen ajellut posliiniksi. Ei se erektioon vaikuta tai panematta jää, mutta muistaa kyllä aina mainita että karvat saisi olla.
Opettelin sokeroimaan, kyllä kannatti, nyt sujuu se homma! Ainoa harmi odotella aina se vaihe että kasvaa sen verran että voi taas sokeroida, koko ajan ei voi olla ihan sileä.
Veet Expert Karvanpoistovoide Jalat & Keho Kaikille ihotyypeille 200 ml. Ihanan tujua. Pikkuhiljaa karvat on lähtemässä kokonaan pois ja tuolla hoitaa samalla kertaa koko kehon. Mutta pari vinkkiä:
1) Jos kuivat kädet / naarmuja ihossa, käytä kertakäyttöhanskoja. Levittämisessä / vaikutusajassa kestää sen verran, että jos käsien iho ei ole kunnossa, saattaa kirvellä
2) älä käytä sitä mukana tulevaa lastan tapaista, vaan pesusientä. Lähtee paljon paremmin ja pienemmällä hankauksella.
Pensasleikkurilla ja loppusilaus rälläkällä.
Partahöylällä on menty jo reilu 25 vuotta ja hyvin on sujunu.
M48
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kellään järkevää vastausta?
Sytkärillä! Kannattaa mennä vähän kauemmas palovaroittimesta, ettei tule yllätysvieraita!
Kuumavahalla. Tosin vaan kesäkaudella, talvella annetaan kasvaa trimmerimittaan eli muutamaan milliin. Mies hoitaa vahauksen.
Mies ajaa multa kaikki karvat en en kuin menen vieraalle naamaan.
Viikon ryyppy putkella ja valittamisella. Parin kerran jälkeen lähti.
Jokaviikkoinen kysymys. En ajale tai poista. Tosin en ole kauhean karvainen.