Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kaipaa, että nainen on feminiininen ja uskaltaa näyttää myös herkkyyttä ja heikkoutta

Vierailija
27.06.2024 |

Ei mies halua mitään jatkuvaa pärjääjä boss ladya. Mies haluaa olla omalle naiselleen tuki ja turva. Muuten parisuhde ei toimi. 

Miksi tätä on niin monen naisen vaikea käsittää? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölynpölyä. Me miehet haluamme tasavertaisen kumppanin. Ei mitään tasoja ja nais/mies-juttuja. Ihan vaan ihminen, jota rakastaa.

Vierailija
22/31 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitä on tutkittu, että naisen kyyneleet tuottavat miehessä mielihyvää. Mutta minä en naisena halua mitään sadistista kärsimysroolia, missä joku luuserimies voi valella ja sankaroida itsensä minun hyvinvointini kustannuksella, vaan haluan nauraa ja nauttia elämästä. Jos mies ei kykene naurattamaan tai tuottamaan nautintoa, ei jatkoon

"Scent of a Woman's Tears Lowers Men's Desire

What a downer! Men who smell a woman's tears experience a dip in both sexual arousal and testosterone, a new study finds." ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko mies haluaa heikon naisen. 

Vierailija
24/31 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sitä on tutkittu, että naisen kyyneleet tuottavat miehessä mielihyvää. Mutta minä en naisena halua mitään sadistista kärsimysroolia, missä joku luuserimies voi valella ja sankaroida itsensä minun hyvinvointini kustannuksella, vaan haluan nauraa ja nauttia elämästä. Jos mies ei kykene naurattamaan tai tuottamaan nautintoa, ei jatkoon

"Scent of a Woman's Tears Lowers Men's Desire

What a downer! Men who smell a woman's tears experience a dip in both sexual arousal and testosterone, a new study finds." ?

"The results are the first to suggest that humans can chemically communicate with tears.

"We conclude that there is a chemosignal in human tears, and at least one of the things the chemosignal does is reduce sexual arousal," study researcher Noam Sobel, a neuroscientist at the Weizmann Institute of Science in Israel, told LiveScience."

Surulliset naiset johtavat haluttomiin miehiin, tämän mukaan.

Vierailija
25/31 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kun tulee joku oikea ongelma, ei haluta tai osata auttaa!!

Vierailija
26/31 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Minä olen kuulemma herkkä, ja minua on arvosteltu siitä. Naisen herkkyys tuntuu ärsyttävän miehiä. 

Vierailija
27/31 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta nainen voi olla herkkä ja haavoittuva miehen kanssa, pitää miehen olla sellainen, jonka kanssa tuon puolen voi päästää esiin. Turvallinen, sitoutunut, sellainen joka ei ikinä myöhemmin käytä tilannetta mollaamiseen tai vähättelyyn.

Vierailija
28/31 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän miehien olisi suojeltava meitä naisia enemmän.

Vierailija
29/31 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niin kuin Niko Saarinen.

Vierailija
30/31 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappihomot haluaa jätkämäisen naisen?

Vierailija
31/31 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten ryhmänä tätä pitäisi käsittää? Eivät naiset ole maailmassa sitä varten että muokkautuvat sinulle mieleiseksi. Etsi itsellesi sellainen kuvailemasi nainen ja anna muiden olla sellaisia kuin haluavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän