Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kaipaa, että nainen on feminiininen ja uskaltaa näyttää myös herkkyyttä ja heikkoutta

Vierailija
27.06.2024 |

Ei mies halua mitään jatkuvaa pärjääjä boss ladya. Mies haluaa olla omalle naiselleen tuki ja turva. Muuten parisuhde ei toimi. 

Miksi tätä on niin monen naisen vaikea käsittää? 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta nainen voi olla herkkä ja haavoittuva miehen kanssa, pitää miehen olla sellainen, jonka kanssa tuon puolen voi päästää esiin. Turvallinen, sitoutunut, sellainen joka ei ikinä myöhemmin käytä tilannetta mollaamiseen tai vähättelyyn.

Sehän tässä naisena on se ongelma, jos näytät itsessäsi mitään heikkoutta sitä käytetään heti ensimmäisen tilaisuuden tullessa lyömäaseena. 

Vierailija
42/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies?

Existä osa on alkanut huutamaan jos oon itkenyt tai saanut paniikkikohtauksen. Kuulema vaan huomionhakua.

Muutenkin tuppaavat katoamaan, jos on ongelmia tai vastoinkäymisiä, tai tekevät niistä vieläkin suurempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kaipaa, että mies uskaltaa näyttää myös peräsuolen laskeumansa.

Vierailija
44/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noin kuin ap sanoo. Vaan naisen "pitäisi" olla vain sillä tavalla ja silloin heikko, kuin se miehelle sopii. 

Koskaan ei ole nähty kunnon machomiestä, jolla olisi heikko ja herkkä nainen. Miettikää vaikka!

Vierailija
45/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kiva, jos olisi mies, joka osaa suhtautua jotenkin tunteisiin.

Eikö ne nähdä ärsyttävänä ja liiallisena.

Ollaan huomio kipeitä tai draamanhaluisia, pelkkä puhuminenkin otetaan riidanhaastamisena, johon tietenkin tulee vastata vihalla.

Kaikista kamalinta on, jos mies itse on ne negatiiviset tunteet tai itkun aiheuttanut, sitähän ei ole tapahtunut ollenkaan.

Oon tainnut vain yhden miehen kuulla sanovan mulle "minä kyllä pidän huolen sinusta".

Vierailija
46/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastan miehessä tiettyä feminiinisyyttä.

Sensitiivisyyttä, empatiaa, kykyä ottaa ihminen ihmisenä.

Oma miesystäväni tulee hyvin toimeen naisten kanssa ystävyyspohjalta. Hän hoitaa myös äitinsä asioita.

Hän on myös hellä ja romanttinen. 

Mutta ne menevät rikki heti, kun tulee vastuksia. Ei feminiinistä miehestä ole tukea ja auttajaa, kun se pillahtaa itkuun, jos äiti-puolisolle tulee heikko hetki.

Vierailija
47/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka mies siihen suhtautuu?

Oon tehnyt sen virheen, että oon häpeilemättä kertonut, että mulla on ollut kaksi väkivaltaista miestä ja tällä on hyökätty aika kovaa mua vastaan.

Sen sijaan että vaikka tuomittais naisen alistaminen aletaan säälimään itseä kun ei ole ollut tarpeeksi naisia, syyllistämään naista "jänniksien" valitsemisesta ja ihan ansaittuahan se oli, nauretaan asialle, aivopestään lisää, valehdellaan oman edun vuoksi. Jotkut idiootit yrittää käyttää hyväksi jatkaa alistamista, "leikillään" säikyttelee ja lähentelee (v...tu traumatisoitunutta pelkopotilasta, haloo??) ja parhaillaan riidan yhteydessä uhkaa vetää turpaan "kun ne aiemmatkin on saaneet". Ei sit mitään tajua herkkyydestä kun itsellä tekee mieli leikkiä.

Yks tämmönen turvallinen ja empaattinen kiitos, menen mielellään kainaloon turvaan mutta tuntuu olevan joku maaginen satuhahmo.

Vierailija
48/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Itse olen ylpeästi heikompi suku puoli.

Vierailija
49/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaanko näin, että sellainen päällepäsmäröivä aina oikeassa oleva miesvihaaja joka voimaantuu päivittäin miehiä dissaamalla ja yleistämällä on pahin painajainen minkä mies voi saada, eli jos tunnistat naisessa näitä merkkejä niin kannattaa juosta ja helvetin kovaa.

Vierailija
50/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpön höpön. Boss lady on paras. Silloin mies kokee itse olevansa turvassa.

Semmoiset naisselitykset sieltä

Vierailija
51/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama poikahan täällä veivailee veivelinsä kanssa, seuraavaksi "naiset ei kestä mitään, taas masennutaan".

Vierailija
52/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon kiinnosta miesten halut ja tarvitsemiset.

Siinä mielessä jännä logiikka että tänne osaatte silti tulla avautumaan. Ei kiinnosta mutta kumminkin kiinnostaa klikata juttu auki ja vielä kommentoida. Onko tämä sitä "naisten logiikkaa"? Samaan aikaan kiinnostaa, mutta ei "oikeasti" kiinnostakaan

Vierailija
53/53 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän kaipaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan