Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi melkein jokainen mamma luulee olevansa vähintään 10v nuoremman näköinen, rypytön ja kaunotar?

Vierailija
27.06.2024 |

Ne naiset suomessa jotka ovat oikeasti sellaisia mahtuisivat yhteen huoneeseen.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni ihan ikäiseni näköinen nelikymppinen.

Mutta kun vertaan vanhempiini, kun he olivat nelikymppisiä, näytän helposti 10 vuotta heitä nuoremmalta. Ehkä muutkin tekee tätä vertailua? Ei vanhempani olleet mitenkään ryppyisempiä nelikymppisinä, mutta se tyyli oli niin vanhahtava.

Vierailija
82/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Olen seitsemänkymppinen ja pidän totta vie itseäni kaunottarena, olen hyvännäköinen myös kropaltani, jota ihailen itse joka aamu ja se antaa iloa ja mielihyvää elämääni. 

Ja eikä siinä kaikki, mies jaksaa siitä joka päivä muistuttaa, kuinka hän on onnenpekka, kun on minun kaltainen nainen. 

Ja sitä oikeutta ei ap. tai joku muu voi vielä meiltä pois. 

Hyväsydämiset ja rakastavaiset näkevät kauneutta kaikkialla, pahasuopaiset vain rumuutta. Näin sanotaan jo raamatussa. 

Olet hyvin onnekas! Minä olen myös aina ollut joko hoikka tai normaalipainon alarajalla. Mukavaa, kun vanhat vaatteet mahtuu yhtä hyvin kuin ostettaessa. Vähän niinkuin Prinsessa Anne. Hän käyttää vanhoja vaatteita ja on saman kokoinen kuin nuorena. Hänkin on sanonut säästävänsä paljon rahaa pitämällä itsensä samassa painossa kuin nuorena. Hyvä me!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä tätä palstaa lukiessa saa vahvan kuvan, että vähintään joka toinen on mielestään nuoremman näköinen kuin mitä oiekast onkaan. Totuushan on, että he kaikki ovat ikäisensä näköisiä, osa jopa vanhemman.

Tekee nannaa itsetunnolle ja hymy on herkässä, kun peiliin katsoessaan on tyytyväinen siihen, miltä näyttää. Uskooko joku ihan kaiken, mitä tänne kirjoitetaan?

Vierailija
84/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska me olemme. Upeita! Eikä meidän ikämme, ryppymme tai käsityksemme itsestämme kuulu Ap:lle.

Juuri näin!

Vierailija
85/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule olevani rypytön, enkä kaunotar, mutta ainakin 4 on sanonut, että näytän 10 vuotta nuoremmalta.

Enkö saisi kertoa sitä täällä? Ei se minun oma ikäarvioni ole.

Vierailija
86/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen näyttänyt aina ikäistäni vanhemmalta. Se ei ole haitannut minua yhtään.

Vierailija
87/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon näköisiksi olen kuvitellut nää 50v mammat jotka luulevat olevansa parikymppisten missien näköisiä.

Miksi ihmeessä haluaisin olla parikymppisen missin näköinen. Mitä positiivista mulle tuosta koituisi? Kaikenmaailman häiriköt koko ajan kimpussa.

Vierailija
88/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon näköisiksi olen kuvitellut nää 50v mammat jotka luulevat olevansa parikymppisten missien näköisiä.

Miksi ihmeessä haluaisin olla parikymppisen missin näköinen. Mitä positiivista mulle tuosta koituisi? Kaikenmaailman häiriköt koko ajan kimpussa.

Voisit täällä sitten uhriutua ja voivotella siitä, ihan niin kuin nuo jotka täällä valittavat miten kauheata elämä on kun heiltä *ihan joka* kerta kysytään paperit alkossa.

Vierailija
89/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi:llä olen oppinut, että jokaiselta 45-vuotiaalta tädiltä kysytään henkkareita kaupassa JOKA KERTA.

Vierailija
90/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ainakin pyydetään joka kerta paperit alkossa vaikka olen 52v ja kaikki miesystäväni ovat olleet 22-32v. Viime viikolla lauri tilkanen laittoi minulle privaa instassa ja olisi näköjään halukas pettämään vaimoansa.

Kateelliset mammat alapeukuttaa 🤣

Vierailija
91/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule, vaan tiedän olevani 😊 Ja hyvältä tuntuu sanoa niin.

Vierailija
92/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi usein näkee näitä "omg arvaa hänen ikänsä"-otsikkoja, ja toistaiseksi en ole kovin väärään osunut veikkauksissani. Vaikka iho olisi siloiteltu ja vaatteet trendikkäät, aina jostain näkee. Usein silmistä, ne muuttuvat vähän sameiksi iän myötä, ja iho niiden ympärillä veltostuu. 

Vierailija
93/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita joita olen oppinut vauva.fi:llä:

-kaikilta keski-ikäisiltä tädeiltä kysytään jatkuvasti henkkareita

-kaikilla keski-ikäisillä tädeillä on vähintään 15 vuotta nuoremmat miesmallit poikaystävinä

-kukaan, siis EI KUKAAN, nuorempi nainen ole KOSKAAN pitänyt vanhempaa miestä viehättävänä tai pariutunut tämän kanssa 

Oikea elämänviisauden aarreaitta tämä paikka.

Vierailija
94/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se yks suomalainen 50+ of julkkis olikaan, joka teki jonkun videon "inttipojan" kanssa? Näyttää vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
95/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset aina hämmästyvät kun kuulevat ikäni, aina olivat luulleet minua 10 vuotta nuoremmaksi. Ja näin on sanoneet niin naiset kuin miehetkin, töissä, naapuri, ja ihan kaikkialla. Jos mulle on eri ihmiset sanoneet näin noin 50 kertaa, niin kaipa siinä jotain perää? Tuskin kaikki valehtelevat. Ja ihan naimisissa olen joten kyse ei ole mistään panosuhteista

Vierailija
96/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa ottaa hyvin säilynyt tai sitten nuorempi. Jos on vielä hyvä tapainen, niin plussaa.

Ottaa ja ottaa. Näkis vaan.

Vierailija
97/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on sitten aika kurjaa luettavaa. En osaa oikein sanoa, että miksi.

Vierailija
98/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ihmiset on nykyään paremmsn näköisiä kuin ennen. Ehkä panostavat enemmän ulkonäköön? Kasarilla ja ysärillä kauniita oli harvassa, nyt on todella paljon. 

Vierailija
99/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luule. Minä ainakin ajattelen ihan päinvastoin itsestäni.