Miksi melkein jokainen mamma luulee olevansa vähintään 10v nuoremman näköinen, rypytön ja kaunotar?
Ne naiset suomessa jotka ovat oikeasti sellaisia mahtuisivat yhteen huoneeseen.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Minulta ainakin pyydetään joka kerta paperit alkossa vaikka olen 52v ja kaikki miesystäväni ovat olleet 22-32v. Viime viikolla lauri tilkanen laittoi minulle privaa instassa ja olisi näköjään halukas pettämään vaimoansa.
trololololol 😖😖😖
Jos ihan rehellisesti mietitte tuttavia, työkavereita, sukulaisia tai ystäviä, niin moniko siellä on tällainen. Ihan muutama saattaa olla, vaikka katsottaisiin kaikki miehet ja naiset. Ihania, kivoja, komeita ja nättejä saattaa olla, mutta ei 10v nuoremman näköisiä.
Onhan niitä iättömiä ihmisiä olemassa. Eräs työkaverini, jonka luulin olevan vähän päälle 20, olikin 3 lapsen nelikymppinen äiti. Miehissä en ole huomannut samaa ilmiötä.
Koska me olemme. Upeita! Eikä meidän ikämme, ryppymme tai käsityksemme itsestämme kuulu Ap:lle.
Miksi kenenkään pitäisi olla nuoremman näköinen? Vanheneminen on hyvä juttu, muuten olisi kuollut.
Mua luullaan 80 veeksi. Olen 100 vee.
Eniten kiinnostaa, miks jotain ärsyttää että joku luulee itsestään noin?
Vierailija kirjoitti:
Mua luullaan 80 veeksi. Olen 100 vee.
You go girl!! 🙌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: ehhehe, kuka täällä luulee olevansa kaunotar? Käsi ylös.
Miten ap voi tietää mitä "jokainen mamma" kuvittelee?
Mitä ap haluaa vastaukeksi tällaiseen absurdiin miksi-kysymykseen?
Tällaisten ketjujen takia sitä luulen.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3191210/kun-alkossa-kysytaan-papereita-…
Siis kaivoit jonkun 6 vuotta takaperin kirjoitetun ketjun ja sen perusteella nyt sitten olet pätevä kertomaan meille että mitä "kaikki mammat" kuvittelevat. Tyhmyys ei kyllä ole katoava luonnonvara 🤦🏻
Tuollaisia ketjuja missä mammat kertovat miten kauheata se on (kerskuvat) ilmestyy tänne säännöllisin väliajoin.
Tuon nyt vaan sattu oleen eka joka tuli haku koneessa vastaan.
öö kuka täällä koskaan mitään ittekehua ilmoille heittelis, näistä palstamuijista? Emmä ainakaan oo huomannut mitään semmoista. Missä ketjussa. Multa menny kehumuijat ohi.
Onko nämä niitä joilla justa tukka ja kulmakarvat viirut Näyttävät hmm.. naisiksi pukeutuneilta miehiltä? Sotamaalaus kasvoissa ja naama aina norsunketulla?
Vierailija kirjoitti:
Eniten kiinnostaa, miks jotain ärsyttää että joku luulee itsestään noin?
Ja että miksi sille pitää määrittää jokin syy jos joku tosiaan luulee itsestään noin. Mitä ap tällä tiedolla tekee, kehittää itseään paremmaksi ihmiseksi vai?
Miksi sinä ap, luulet olevasi normaali järkinen kun et sitä ole, niinpä. Ja tulet sitä vielä tänne huutelemaan.
Pienet on murheet. Ole onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä ap, luulet olevasi normaali järkinen kun et sitä ole, niinpä. Ja tulet sitä vielä tänne huutelemaan.
Normaalijärkinen on yhdyssana. Sivusta
Ikuinen nuoruus on miehille ja naisille totta, sisäisesti. Ehkä joillain hieman ulkoisesti. Aurinkoa ja uusi elämä.
Siksi, koska töissä asiakkaat olettavat minun olevan tet-harjoittelija ja pyytävät aikuisen paikalle. Olen 30-vuotias.
Ja moni ihan pokkana kertoo tämän. Kuolisin noloudesra jos olisin niin itseä täynnä.