Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi melkein jokainen mamma luulee olevansa vähintään 10v nuoremman näköinen, rypytön ja kaunotar?

Vierailija
27.06.2024 |

Ne naiset suomessa jotka ovat oikeasti sellaisia mahtuisivat yhteen huoneeseen.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan mitään luule. Haluan olla juuri omanikäiseni näköinen 57v, enkä yhtään nuoremman tai vanhemman näköinen. En häpeä ulkonäkööni enkä ikääni. En myöskään tunne mitään kateutta hehkeitä nuorempia ja kauniimpia kohtaan.

Vierailija
62/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella ap. väittää noin?

Mä en ole kuullut kenenkään naisen sanoneen noin. Eikä täälläkään ole ollut tuollaisia väittämiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan rehellisesti mietitte tuttavia, työkavereita, sukulaisia tai ystäviä, niin moniko siellä on tällainen. Ihan muutama saattaa olla, vaikka katsottaisiin kaikki miehet ja naiset. Ihania, kivoja, komeita ja nättejä saattaa olla, mutta ei 10v nuoremman näköisiä.

Jos rehellisiä ollaan, kuka edes miettii tälläisiä ihmissuhteissa, onko kaunotar  tai näyttääkö nuoremmalta? 

Ainakin jos on yhtään sivistyneempiä, sillä muut arvot ratkaisevat enemmän, jotka ovat kaikkien saatavilla, niin halutessaan, kuten ystävällisyys, toisen huomioiminen, empatia, älykkyys, hyvät käytöstavat, puhetapa jne. 

Kauneus on tahtotila ja yleensä pahansuopaiset eivät juuri kauneutta näe, vaan mieluimmin etsivät toisista negatiivisia asioita, huonoutta, vähättelyä jne. kuten ap. tekee 

Vierailija
64/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä iättömiä ihmisiä olemassa. Eräs työkaverini, jonka luulin olevan vähän päälle 20, olikin 3 lapsen nelikymppinen äiti. Miehissä en ole huomannut samaa ilmiötä. 

Ollaan varmaan samassa paikassa töissä, kun mäkin tiedän tällaisen henkilön :D

Vierailija
65/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ap. tuntee kaikki suomen naiset.

Vierailija
66/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt jokainen mutta filttereillä ja valaistuksella on helppo huijata myös itseään. 

Vierailija
67/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v nainen, ja ihan ikäiseni näköinen. Nuorempana enemmän olin huolissani ikääntymisestä ja rypyistä, nyt ei enää jaksa moisista huolehtia; ja miehet lähestyvät minua usein, pyytävät treffeillekin, tai sitten suomimiesten perustyyliin meille panemaan- etenkin ne nuoremmat miehet. 

Ok, siisti pukeutuminen, nätti meikki ja se että pidän huolta itsestäni on ehkä osa syytä tähän, kuten myös se että olen perusluonteeltani iloinen ja positiivinen. Niinkuin pitääkin, nämä ovat ehdottomasti naisen parhaita aikoja! 

Rock on! 

Terv. Hevimumma. 

Vierailija
68/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten ketjujen takia sitä luulen.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3191210/kun-alkossa-kysytaan-papereita-…

Tuon ketjun takia luulet kaikkien naisten kuvittelevan itsensä nuoremman näköiseksi ja kaunottareksi. Voi luoja... 🙄

Vierailija
69/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nyt jokainen mutta filttereillä ja valaistuksella on helppo huijata myös itseään. 

Mä en käytä filtteriä. Onko se kaikkien puhelimien kamerassa?

Vierailija
70/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v nainen, ja ihan ikäiseni näköinen. Nuorempana enemmän olin huolissani ikääntymisestä ja rypyistä, nyt ei enää jaksa moisista huolehtia; ja miehet lähestyvät minua usein, pyytävät treffeillekin, tai sitten suomimiesten perustyyliin meille panemaan- etenkin ne nuoremmat miehet. 

Ok, siisti pukeutuminen, nätti meikki ja se että pidän huolta itsestäni on ehkä osa syytä tähän, kuten myös se että olen perusluonteeltani iloinen ja positiivinen. Niinkuin pitääkin, nämä ovat ehdottomasti naisen parhaita aikoja! 

Rock on! 

Terv. Hevimumma. 

Miehet lähestyvät niitä, jotka näyttävät helpoilta saaliilta. 

Vierailija
71/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monien puhelimien etukamerassa on automaattinen "kaunistus"-toiminto oletusasetuksena. Sen saa kyllä laitettua pois.

Vierailija
72/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä tuollaista luulet?

Vierailija
73/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monien puhelimien etukamerassa on automaattinen "kaunistus"-toiminto oletusasetuksena. Sen saa kyllä laitettua pois.

Mulla ei ole. Näkyy rypyt ja kaikki muut.

Vierailija
74/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta ainakin pyydetään joka kerta paperit alkossa vaikka olen 52v ja kaikki miesystäväni ovat olleet 22-32v. Viime viikolla lauri tilkanen laittoi minulle privaa instassa ja olisi näköjään halukas pettämään vaimoansa.

Mulla sama, vaikka oon jo 60 v. 

Vierailija
75/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rock on! 

Terv. Hevimumma. 

45-vuotias mumma :D Mä olen 43 enkä ole aikeissa kutsua itseäni mummaksi vielä kahteenkymmeneen vuoteen..

Vierailija
76/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rock on! 

Terv. Hevimumma. 

45-vuotias mumma :D Mä olen 43 enkä ole aikeissa kutsua itseäni mummaksi vielä kahteenkymmeneen vuoteen..

Mä olen kohta 49-vuotias, enkä aio kutsua itseäni mummaksi tms. KOSKAAN.

Vierailija
77/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkö huononee iän myötä. Rypyt, näpyt ja ihokarvat eivät näy enää.

Vierailija
78/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole. Näkyy rypyt ja kaikki muut.

Ei sekään ihmeisiin pysty :D

Vierailija
79/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin, kauheita valaita. Epätervettä toi on.

Vierailija
80/99 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luule, olen 67 ja mummo.