Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi melkein jokainen mamma luulee olevansa vähintään 10v nuoremman näköinen, rypytön ja kaunotar?

Vierailija
27.06.2024 |

Ne naiset suomessa jotka ovat oikeasti sellaisia mahtuisivat yhteen huoneeseen.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisko joku että oliko tässä joku ongelma? Ja jos niin millainen??

Vierailija
22/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Olen seitsemänkymppinen ja pidän totta vie itseäni kaunottarena, olen hyvännäköinen myös kropaltani, jota ihailen itse joka aamu ja se antaa iloa ja mielihyvää elämääni. 

Ja eikä siinä kaikki, mies jaksaa siitä joka päivä muistuttaa, kuinka hän on onnenpekka, kun on minun kaltainen nainen. 

Ja sitä oikeutta ei ap. tai joku muu voi vielä meiltä pois. 

Hyväsydämiset ja rakastavaiset näkevät kauneutta kaikkialla, pahasuopaiset vain rumuutta. Näin sanotaan jo raamatussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketää ärsyttäisi jos joku pitää itseään kauniina ja hyväänäköisenä? sehän on vain hyväksi sille henkilölle :D Ei ole minulta pois

Vierailija
24/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: ehhehe, kuka täällä luulee olevansa kaunotar? Käsi ylös.

Miten ap voi tietää mitä "jokainen mamma" kuvittelee?

Mitä ap haluaa vastaukeksi tällaiseen absurdiin miksi-kysymykseen? 

Vierailija
25/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kuvittelet tuollaista?

Vierailija
26/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias, ja toistaiseksi täysin rypytön. En kyllä näytä kymmentä vuotta nuoremmalta, mutta usein minua luullaan n. 5 vuotta nuoremmaksi. Naama on säilynyt luultavasti sen ansiosta, etten harrasta auringonpalvontaa, en juuri juo alkoholia, enkä polta. Lisäksi olen vhh-ruokavaliolla, eli mitään pöhötystä ja turvotusta ei ole. Minulla on kapea vyötärö ja muodokkaat reidet ja takapuoli luonnostaan. Painoindeksi lähemmäs 25, eli normaalin yläluvuissa mennään. Luulen, että hoikempana naama voisi olla vanhemman näköinen. Mikään kaunotar en ole, minulla on mm. huonot hiukset. Mutta olen silti ihan tyytyväinen ulkonäkööni, kasvoni ovat nätit, ja kroppakin ihan ok vaatteet päällä. Toki kaksi raskautta on jättänyt jälkensä...

Vierailija
27/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihotutko ap viivapilluista, kuten innielover Wille R?

https://imagedelivery.net/cyuZzWywsYlsu7DPQZIgOg/06f3b706-8f87-41fa-988…

Vierailija
28/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuon näköisiksi olen kuvitellut nää 50v mammat jotka luulevat olevansa parikymppisten missien näköisiä.

Kuvan perusteella he täyttäisi kokevan paljon iloa ja nauttivam täysin elämästään ja  levittävän sitä myös ympärilleen ja muille läheisille. Ei lainkaan hassumpia kaunottaria, olisi ilo olla heidän seurassaan ja jakaa iloa ja onnea. Ja todennäköisesti saavat elää kauan, kun tutkitusti nauru pidentää ikää. Ja ilmeistä päätellen, hallitsevat hyvät käytöstavat ja ystävällisen kommunikoinnin. 

Vierailija
29/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tätä palstaa lukiessa saa vahvan kuvan, että vähintään joka toinen on mielestään nuoremman näköinen kuin mitä oiekast onkaan. Totuushan on, että he kaikki ovat ikäisensä näköisiä, osa jopa vanhemman.

Vierailija
30/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten ketjujen takia sitä luulen.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3191210/kun-alkossa-kysytaan-papereita-…

Vierailija
32/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varmaan kertaakaan livenä nähnyt naisella sixpackiä, eikä suurimmalla osalla huippu-urheijoistakaan näytä olevan sitä, paitsi itsensä näännyttäneillä fitness-tyypeillä. Näin siksi, että normaalilla naisella rasvaprosentti on sellainen, ettei lihaserottuvuutta juuri ole. Mutta annas olla, kun täällä oli ketju aiheesta. Siihen ilmoittautui heti pilvin pimein palstamammoja, joilla kuulemma on ihan luonnostaan sixpack. Samoin täällä pyörii paljon täysin rypyttömiä yli 50-vuotiaita. Ihme kun ei näitä irl ikinä tapaa.

N53

Harvoinpa tulee nähtyä kenenkään paljasta vatsaa tai kyseltyä satunnaisten vastaantulijoiden ikiä.

Olen käynyt lukemattomia kertoja naisten pukkareissa. Olen käynyt myös uimarannoilla.

Tiedän tuttavien ja kollegojen iät. Koskaan ei ole ollut tilannetta, jossa olisin äimistynyt tyyliin, että mitä ihmettä, luulin 10 tai 20 vuotta nuoremmaksi. Kerran kyllä nauratti, kun kollega täytti 50 ja kertoili, miten nuoren näköinen on. Ihan oli vähintään ikäisensä näköinen. 

N53

Vierailija
33/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te kaljamahaiset SEDÄT luulette että jokainen 30 vuotta nuorempi, eli teiän potentiaalisen LAPSEN ikäinen TYTTÖ kuolaa teidän perään??????

Vierailija
34/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole varmaan kertaakaan livenä nähnyt naisella sixpackiä, eikä suurimmalla osalla huippu-urheijoistakaan näytä olevan sitä, paitsi itsensä näännyttäneillä fitness-tyypeillä. Näin siksi, että normaalilla naisella rasvaprosentti on sellainen, ettei lihaserottuvuutta juuri ole. Mutta annas olla, kun täällä oli ketju aiheesta. Siihen ilmoittautui heti pilvin pimein palstamammoja, joilla kuulemma on ihan luonnostaan sixpack. Samoin täällä pyörii paljon täysin rypyttömiä yli 50-vuotiaita. Ihme kun ei näitä irl ikinä tapaa.

N53

Harvoinpa tulee nähtyä kenenkään paljasta vatsaa tai kyseltyä satunnaisten vastaantulijoiden ikiä.

Olen käynyt lukemattomia kertoja naisten pukkareissa. Olen käynyt myös uimarannoilla.

Tiedän tuttavien ja kollegojen iät. Koskaan ei ole ol

Pick me. 

Vierailija
35/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Ap tällaista muka tiedät? Ai että koska vaikka keski-ikäinen nainen pukeutuu kivasti ja meikkaa, sinä luulet, että hän kuvittelee itsensä nuoremmaksi? Vai sanooko hän sinulle aina sinut nähdessään, että olenpa nuori vaikka olen 10v vanhempi? Kuka muka ikinä missään sanoo jotain iästään tuntemattomille? Tätä palstaa ei lasketa, koska et näe heitä etkä voi arvioida. Instassa taas et tiedä ikää. Eli MISTÄ saat naisen iän ja ulkonäön tietoosi samalla kertaa ja vielä tiedon, että hän luulee olevansa 10v nuorempi? Mikä se paikka on?

Vierailija
36/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks te kaljamahaiset SEDÄT luulette että jokainen 30 vuotta nuorempi, eli teiän potentiaalisen LAPSEN ikäinen TYTTÖ kuolaa teidän perään??????

Sinähän sellaisesta fantasioit.

Ps. Taisi aihe osua arkaan paikkaan.

Vierailija
37/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten ketjujen takia sitä luulen.

https://www.vauva.fi/keskustelu/3191210/kun-alkossa-kysytaan-papereita-…

Siis kaivoit jonkun 6 vuotta takaperin kirjoitetun ketjun ja sen perusteella nyt sitten olet pätevä kertomaan meille että mitä "kaikki mammat" kuvittelevat. Tyhmyys ei kyllä ole katoava luonnonvara 🤦🏻

Vierailija
38/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rahapussi

Vierailija
39/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä kaikilta, jotka ovat sinulle niin sanoneet, niin sitten sinulla parin sadan tuhannen yksilön aineisto, josta voit poimia syyt.

Vierailija
40/99 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa ottaa hyvin säilynyt tai sitten nuorempi. Jos on vielä hyvä tapainen, niin plussaa.