Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hankkimassa sähköhammasharjaa ja tarvitsisin hieman apua niistä ymmärtävältä

Vierailija
01.12.2024 |

Teinit ovat toivoneet joululahjaksi sähköhammasharjaa ja minulla on siihen ajateltuna hintakatto, 50 euroa. Nyt Black Friday alesta näyttäisi sillä rahalla saavan. Ongelma on nyt sähköhammasharjan merkki. Olin ajatellut perinteistä Oralia mutta markkinoilla on joku uusi Oclean ja niissä paremmat tarjoukset. Mietin pidemmällä aikajänteellä, että onkohan se hyvä ja kestävä ja maksaako ne vaihtoharjat jatkossa enemmän.

Lämmin kiitos avustasi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostimme uudet hammasharjat oral iO sarjaa. Suosittelen. Näillä tulee hampaat paljon puhtaammaksi kuin vanhemmilla malleilla.

Vierailija
2/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen. Tulee varmasti puhtaaksi ja hienoa että ostitte kalliit sähkähammasharjat. Minun budjettini on tuo 50 euroa. Sillä en näitä saa,

Vierailija
4/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ehdottomasti harja jossa on se nopeavärähtelytoiminto. Omalla kohdalla kaikki Oralit on olleet ihan kuraa, olen erehtynyt ostamaan näitä monta kertaa, pitää olla sellainen missä on se värähtelytekniikka sekä normaalin näköinen harja, ei siis se pyöreä. Esim. Philips sonicare on hyvä, nyt itsellä käytössä. Puhdistaa niin että tuntuu että hampaat ei ole ikinä olleet niin puhtaat. Näitä saa alle viidellä kympillä.

Vierailija
5/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Philipsin vaihtoharjat vaikuttavat tosi kalliilta? 

Vierailija
6/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
7/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vielä.

Vierailija
8/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisissa tutkimuksissa halvimmat Oral-B mallit puhdistavat hampaay yhtä hyvin kuin kalliimmat Oralit tai Sonicaret. Lisäksi harjat ovat halpoja.

Ainoa miinus on että halvimmista malleista lähtee paljon enemmän ääntä. 75db vrt iO mallien 60db kovillakin teholla. 

Vierailija
9/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös sähköhammasharjan uusinta edessä, ja nuo Oral iOs -vaihtoharjat ovat tolkuttoman kalliita, noin 10 e/kpl. Olen päätymässä Oral B:n halvempaan, vanhaan malliin juurikin vaihtoharjojen edullisuuden vuoksi.

Vierailija
10/10 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauni on varmin ostos. Kato vaikka amatsoonin hinnat Saksasta. Ainakin harjapäät paaljon halvempia.