Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia Hyacinth-piirteitä sinussa on?

Vierailija
27.06.2024 |

Minulla on eri astiastot eri vieraita varten. Järjestin myös vitsillä sarjaan viitaten tupaantuliaiset uusille sohvakalusteille, mutta oikeasti halusin leveillä niillä :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kanssa nautin ihan tavallisia digestive-biscuitseja. Ja varmasti ostaisin pikku kopperon vapaa-ajan asunnoksi, jos samalla saisi hulppeat tilukset ympärille.

Vierailija
22/28 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhteyteni Hyacinthiin on Onslow. Mun siskonmies on Onslowin identtinen kaksoisveli autonromua myöten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee lopulta pieleen :(

Vierailija
24/28 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään esittää hieman parempaa kuin olen. Työväenluokkainen taustani ei näy, paitsi suvustani... Tässä ei ole taustalla halveksuntaa duunareita kohtaan, olen vain aina tuntenut oloni kotoisammaksi ylemmässä yhteiskuntaluokassa. Esim. sukujuhlat ovat omituisen vaivaannuttavia, kun en tunne olevani osa sitä sakkia.

Vierailija
25/28 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Oon joskus yhtä mahdoton. Siis itsekseni vaan.

-Pidän ruusuista ja kukkakupeista. Ei ole kukkakuppeja vielä.

-Viihdyn kotona.

-Olisin varmaan apukuskin paikalla mielellään ja kommentoimassa maisemia, asioita. Pitäisin ajeluista kovasti.

-Tippuisin jokeen varmaan ihan samalla tavalla kuin H ja R. Ei vaan pysy vaikka roikkuu. Parempi välttää riskipaikkoja siis.

Vierailija
26/28 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään  mekoista ja koruista. Kukkakuosit ovat ihania. Astiastoja pitää olla ja juhlapyhinä kangasliinat ym. Rakastan englantilaisia ns mökkipuutarhapihoja. Baletti ja klassinen musiikki viehättävät.

Vierailija
27/28 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään esittää hieman parempaa kuin olen. Työväenluokkainen taustani ei näy, paitsi suvustani... Tässä ei ole taustalla halveksuntaa duunareita kohtaan, olen vain aina tuntenut oloni kotoisammaksi ylemmässä yhteiskuntaluokassa. Esim. sukujuhlat ovat omituisen vaivaannuttavia, kun en tunne olevani osa sitä sakkia.

Vähän sama juttu täällä. Olen kyllä itsekin duunaritöissä, mutta sosiaalinen piirini koostuu akateemisista ja yleensäkin ylemmästä yhteiskuntaluokasta kuin mitä itse olen. En jotenkin sovi duunariporukoihin, yritetty on - minulla on aivan erilaiset mielenkiinnonkohteet, harrastukset, keskustelutapa ja arki.

Vierailija
28/28 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama juttu täällä. Olen kyllä itsekin duunaritöissä, mutta sosiaalinen piirini koostuu akateemisista ja yleensäkin ylemmästä yhteiskuntaluokasta kuin mitä itse olen. En jotenkin sovi duunariporukoihin, yritetty on - minulla on aivan erilaiset mielenkiinnonkohteet, harrastukset, keskustelutapa ja arki.

Tuttu tunne. Kun yrittää yhteiskunnallisista ajankohtaisista asioista keskustelua. Keskustelua ei synny sillä keskustelukumppanit on täysin pihalla noista aiheista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi