Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein peset munasi / miehenne pesee munansa?

Vierailija
27.06.2024 |

Itse pesen sen melkein joka kerta vessakäynnin jälkeen, sillä koskaan ei voi tietää, koska avovaimo on sillä tuulella. Etenkin, koska hän ottaa sen myös joka kerta suuhun. Olisi tosi harmi sanoa että "Odotappas hetki" ja rientää vessaan huuhtelemaan. Mutta olenko ainut? Joutuvatko muut huuhtelemaan jos tulee yllättävää seksiä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna suuseksiä. Vaikka tuo ruma elin olisi pestykin. Ja sen on oltava, jos jotain haluaa. Mielellään en edes tyydytä kädellä, se on jotenkin tuhmaa. Jos on yhdyntä, elimen on oltava koko ajan sisällä. Jos se tulee ulos, on käytävä suihkussa välillä. Asentoja ei siksi voi vaihtaa. Lähärissä siis aina. Seksin jälkeen suihkuun. Molemmat pesevät itsensä. Sitten  vaihdetaan lakanat.

Minua saa ja pitää kyllä nuolla, jos heittäydyn tuhmaksi. Olen lukenut, että naisen elin puhdistaa itsensä, ei suihkua tarvi kuin ehkä  kerran kuukaudessa. En myöskään sheivaa. Jos mies ei suostu tähän, joutaa ulkoruokintaan.

Vierailija
22/28 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätysseksi, jossa ei ehdi pesulle taitaa olla naisten "etuoikeus".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pesee ainakin 4 kertaa päivässä,koska voin milloin vain ryhtyä imulle. Jos mies tulaa ja sanoo, että pesty on, tarkoittaa että hän haluaisi nyt.

Tai sanoo mulle käys pesulle niin silloinkin asia selvä. Ollaan aika suoria, kaluun tai pilluun vaan kiinni niin asia on selvä.

Vierailija
24/28 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ympärileikattu eli helppo pitää puhtaana. Jopa kovan työpäivän jälkeen kalu kuin suihkusta tullut, ei ole päivän pääteeksi hajuja, ei mitään sissijuustoja kuten ennen. 

Vierailija
25/28 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 6 kertaa päivässä munan pesen! Ja ennen seksiä 3 kertaa ja ainakin 2 kertaa, yleensä kuitenkin 3-4 kertaa, seksi myös keskeytetään siksi aikaa että menen välillä pesemään munani!

Minäpä herään kesken yön ainakin 3 kertaa pesemään munani!

Vierailija
26/28 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin 6 kertaa päivässä munan pesen! Ja ennen seksiä 3 kertaa ja ainakin 2 kertaa, yleensä kuitenkin 3-4 kertaa, seksi myös keskeytetään siksi aikaa että menen välillä pesemään munani!

Hyi hitto olet siis tuntikausia pesemättä munaasi?? Minulla on paikallaan 24/7 siveysvyöhon rakennettu munanpesuri. Ja luuletteko että esim. vaimoni saastaiseen suuhun laittaisin munani? Pesuri hoitaa myös seksuaalisen tyydytykseni. Pesuriin on ohjelmoitu imuohjelma 3 kertaa vuorokaudessa

Vierailija
27/28 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto olet siis tuntikausia pesemättä munaasi?? Minulla on paikallaan 24/7 siveysvyöhon rakennettu munanpesuri. Ja luuletteko että esim. vaimoni saastaiseen suuhun laittaisin munani? Pesuri hoitaa myös seksuaalisen tyydytykseni. Pesuriin on ohjelmoitu imuohjelma 3 kertaa vuorokaudessa

Sullahan loisto-olot on!  Kerro mikä laite, hommaan miehelleni myös.

Vierailija
28/28 |
25.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäisen suihkussa käynnin lisäksi pesen kalun aina vessassa käynnin jälkeen ja anuksen myös sisintä myöten. Puhtaan kalun ja anuksen kiihottamiminen on sitten hygieenistä. 

M54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi