Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentava maailma rahan takia

Vierailija
27.06.2024 |

Olen kai vain liian herkkä ja pohtivainen ihminen, mutta jotenkin tämä saa kaiken ilon pois elämästä. Kaikkeen on raha vastauksena. Ennen hyvä valmisruoka on kalliimpi ja siinä on nykyään vähemmän syömistä. Puhelinliittymät pitäisi jatkuvasti kilpailuttaa. 

Vaikka en tykkää rahasta, niin haluaisin olla siltikin miljonääri, kun voisi tehdä kirjaimellisesti mitää haluaa. Mitään ei saa tuonpuoleiseen mukaa, mutta mikäpä missään tekisi järkeä.

Parempia/monipuolisempia hoitomuotojakin saa rahalla, eli vaikeasti sairas voi selvitä niillä hoidoilla, joihin taviksilla olisi varaa. 

Lista asioista voisi olla loputon. Rahalla saa kirjaimellisesti kaiken. 

Ahdistaako muitakin tämä "oivallus"?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö muut näitä asioita?

Ap

Vierailija
2/6 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En samastu. Musta tuntuu päinvastoin, että vaikka voittasin jättipotin lotossa, en innostuisi. Raha ei tee mua onnelliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi järkeä??? Mua masentaa huono suomi. 

Vierailija
4/6 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kurjaa olla köyhä.

Vierailija
5/6 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaa, ihmettelen lähinnä että noinkin pitkälle olet selvinnyt tiedostamatta että rahalla saa vaikka mitä. 

Vierailija
6/6 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä miljoonallakaan pitkälle pötkitä. Siinä maksetaan isoja lainoja jne. Eikä sitä rahaa voi käyttää, koska muuten sitä ei enää ole. Jos koko 1 milj. on sijoitussalkussa, niin sieltä voi ottaa kuussa elämiseen, lainojen maksuun ynnä muuhun noin 5000 euroa kuussa, mistä jää verojen jälkeen noin 3000. Että eipä tuolla kummoista elintasoa vielä saa, jos siis kuvitellaan tuollaista vapautta, ettei kävisi töissäkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä