Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
501/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ei kiinnosta paskan vertaa. Sinä itse luulet vaan, että muita ärsyttäisi. Mene terapiaan, että saat nämä harhaluulot pois mielestäsi. 

Vierailija
502/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhotti kuulemma itsensä...näin tarina hänestä kertoo. Enkä kyl ihmettele. Niin sekavia juttuja päästelee ja sit poistattaa omia ulostuloja. Ei ymmärrä, että omituisuudet jäävät ihmisten mieleen.

Eri

"kuulemma" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solvatkaa vain niin paljon kuin lystäätte, jos siitä tulee parempi mieli. :)

Fakta on se, että nuoret miehet ovat naisia onnellisempia sinkkuina ja Tokio on nuorten miesten suosituin matkailukohde tilastojen mukaan. ~Mies26

Vierailija
504/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?"

Käännetäänpä toisin päin: suomalaisella naisellla ulkomaalainen miesystävä. Mikä siinä pänniin niin suunnattomasti?

Ja tätä kysyn ihan omasta kokemuksesta 9 vuoden kokemuksella. Tosin ei miesystävä vaan aviomies.

Eikä  näytetä pelkkää sitruunanhapanta naamaa, törkeydet ja rasistiset heitot on arkipäivää. 

Sama tilanne, mutta miksi ap saa enemmän alapeukkuja ja sinä yläpeukkuja? 

Vierailija
505/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on se, että nuoret miehet ovat naisia onnellisempia sinkkuina ja Tokio on nuorten miesten suosituin matkailukohde tilastojen mukaan. ~Mies26

Ja muistakaa alapeukuttaa! :D Eihän me muuten aleta uskomaan, että me sinkkumiehet olisimme onnettomia ja huonompia kuin sinkkunaiset. ~Mies26

Vierailija
506/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen elämä näillä palstamammoilla. Valehtelevat päivät pitkät palstalla ja varmaan myös joka paikassa muuallakin. Ai että jos perheenjäsenet tietäisivät, millaisia reppanoita paskanpuhujia heidän mammelinsa ovatkaan.

Vierailija
507/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ei kiinnosta paskan vertaa. Sinä itse luulet vaan, että muita ärsyttäisi. Mene terapiaan, että saat nämä harhaluulot pois mielestäsi.

Ei kiinnosta ei. Vain n. 500 viestiä mammoilta ja kovin kiukkuisia sekä katkeruutta tulvillaan enimmäkseen. JOS sinua ei aidosti aihe kiinnostaisi, niin et olisi kommentoinut mitään.

Vierailija
508/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta ei. Vain n. 500 viestiä mammoilta ja kovin kiukkuisia sekä katkeruutta tulvillaan enimmäkseen. JOS sinua ei aidosti aihe kiinnostaisi, niin et olisi kommentoinut mitään.

Vastasin, koska tämä on keskutelupalsta. Minua ei kiinnosta ulkoelämässä, jos jollain on ulkomaalainen vaimo, mutta minua kiinnostaa vastata tähän aiheeseen, koska haluan tuoda ilmi ettei minua kiinnosta ulkoelämässä ulkomaalaiset vaimot. Ymmärrätkö? 

Vierailija
509/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä keskutelu voi kiinnostaa, mutta ei välttämättä itse keskustelun aihe. 

Vierailija
510/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen poikittainen imubillu tekee guttaa

Vierailija
511/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä voi kirjoittaa, ettei kiinnosta vaikka on han sama minkä maalainen vaimo jollakin on? Tännekö pitää vaan kirjoittaa, jos on kiinnostunut korealaisista vaimoista? 

Vierailija
512/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä voi kirjoittaa, ettei kiinnosta vaikka on han sama minkä maalainen vaimo jollakin on? Tännekö pitää vaan kirjoittaa, jos on kiinnostunut korealaisista vaimoista? 

Kyllähän se näyttää hölmöltä tulla sanomaan, ettei kiinnosta hevon paskaa, paitsi omaan aamukahviin voi sitä sekoitella aamuisin, kun aloittajan kysymys kuului näin:

"Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?"

Vierailija
513/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se näyttää hölmöltä tulla sanomaan, ettei kiinnosta hevon paskaa, paitsi omaan aamukahviin voi sitä sekoitella aamuisin, kun aloittajan kysymys kuului näi

MInkä takia? Monet luuleet, että heidän asioistaan ollaan kiinnostuneita vaikka itse asiassa ei olla. Eikö ole ap:n hyvä tietää, ettei ihmiset normaalielämässä välitä yhtään eivätkä ole kiinnostuneita? Minä tarkoitan elämää ulkoelämässä eikä täällä netissä, jossa voin hyvin keskutella asiasta, mutta jos ulkoelämässä näen ulkomaalaisen naisen, niin en ole hänestä mitenkään kiinnostunuit, mutta itse aiheesta voi olla kiinnostavaa keskustella täällä netissä. Mulle nämä on kaksi ihan eriä kiinnostuksen aiheita. 

Vierailija
514/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä sinun "faktat" ovat peräisin? Oletko kysellyt näiltä naisilta, vai miehiltä? Misogynisti olet kyllä, se on selvää ja silloin ei faktat paljoa paina.

Seurannut asioita jo 30 vuotta. On nähty. Ranskalainen työkaveri kehui vuoden aikana panneensa 150 suomalaista naista vaikka oli vaimo kotona. Mies ei ollut edes komea. Toisaalta ihmetteli sitä ja mietti onkohan vaimonsa jaellut ulkomaalaisille ennen kuin tapasi tämän hepun. Vastaavia juttuja voisin kertoa vaikka kuinka paljon. 

Eräällä työmaalla oli sihteeri Suomesta. Kuinka ollakaan, paukkui heti paksuksi eräässä keskisen Euroopan maassa. 

Suomalaisten naisten käytös on häpeällistä, koko maan ongelmat johtuvat siitä.

Sun työkaveri panee NAIMISISSA OLEVANA VARATTUNA MIEHENÄ vuodessa 150tä naista ja tässä tarinan kaaressa voivottelet suomalaisnaisten häpeällistä käytöstä?!:D ja tämä mies itsekin vaan ihmettelee että onkohan vaimokin antanut sitten ulkomaalaisille?! Mites noin niin kuin se oma toiminta sitten😂😂 Mies itse panee satojen ulkomaalaisten kanssa. Mistä se voi tietää oliko hän näiden naisten ainoa, kolmas tai viides irtopano vuodessa ja peräti ainoa ulkomaalaistaustainen. Tuossa esimerkissä se joka jakaa kaikille ulkomaalaisille, pettää ja käyttäytyy häpeällisesti on se mies itse. Toki mistä voi tietää oliko naisetkin pettämässä ja oliko vuodessa satoja irtosuhteita mutta tuo mies ei voi mitenkään siitä arvostella kun itse elää samoin. Jos itse eläisi ihan eri arvojen pohjalta niin silloin voi sitten ihmetellä muiden toimintaa, sekä miehet että naiset. Niin yksinkertaista se on. Hyvä luoja mitä itsekeskeisiäkaksinaismoralistisia vatipäitä miehet osaa olla.

Vierailija
515/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ärsyttää, jos tietää että nainen ei ole kanssasi vain köyhyyden takia. Se olisi hyväksykäyttöä ja se ärsyttäisi. Mutta jos olette tasavertaisessa suhteessa, enpä usko että montaakaan tämä kiusaa. Aasialaisissa naisissa on toki aina se, että moni olettanee hänen olevan thaimaalainen tilausmorsian, vaikka onkin Koreasta, ja tästä varmasti tämä väärinkäsitys johtuu.

Vierailija
516/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että tämän palstan miehet hakevat jonkun ummikkovaimon Aasiasta. Kuka suomenkielinen näiden höpinöitä jaksaisi livenä kuunnellakaan. Englanniksi on helppo murahdella parin sanan lauseita kuten "I'm hungry" ja "I want sex". 

Vierailija
517/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa ärsyttää, jos tietää että nainen ei ole kanssasi vain köyhyyden takia. Se olisi hyväksykäyttöä ja se ärsyttäisi. Mutta jos olette tasavertaisessa suhteessa, enpä usko että montaakaan tämä kiusaa. Aasialaisissa naisissa on toki aina se, että moni olettanee hänen olevan thaimaalainen tilausmorsian, vaikka onkin Koreasta, ja tästä varmasti tämä väärinkäsitys johtuu.

Se on tosiaan aika surullista, ettei palstamammoilla ole maantieto ja erilaiset kulttuurit hallussa. Itse en kyllä kehtaisi paljastaa tietämättömyyttäni edes anonyyminä.

Vierailija
518/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Nurmeksessa ukostaa?

Vierailija
519/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytäpä nyt ne tilastotkin sitten. Luulisi kirjanpitäjältä sujuvan näppärästi. Vaikka itse en kyllä kirjanpitoani sinun käsiisi luottaisi, kun näyttää tuossa iässäsikin olevan jatkuvasti melkoista heittoa. 

Vierailija
520/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasismia?"

Käännetäänpä toisin päin: suomalaisella naisellla ulkomaalainen miesystävä. Mikä siinä pänniin niin suunnattomasti?

Ja tätä kysyn ihan omasta kokemuksesta 9 vuoden kokemuksella. Tosin ei miesystävä vaan aviomies.

Eikä  näytetä pelkkää sitruunanhapanta naamaa, törkeydet ja rasistiset heitot on arkipäivää. 

Sama tilanne, mutta miksi ap saa enemmän alapeukkuja ja sinä yläpeukkuja? 

Luulen, että ap sai alapukkuja, koska hän aloitus oli vänkyti, vänkyti, vänkyti ja vastaus sai yläpeukkuja, koska vastaaja kertoi asiallisesti ulkomaalaisesta puolisostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi