Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
441/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi heti soida päässä Wiskarin Kuningaslohi.

Niin mullakin. Tuli mielikuva, että suurin osa näistä nillittäjänaisista on Wiskari pitkillä ohuilla hiushaituvilla varustettu, ehkä hitusen pienemmillä tisseillä ja isommalla mahalla kuitenkin. Eli ei paljon kannattaisi ilkkua, kun sillä ulkonäöllä ei taitaisi olla asiaa edes halvimpaan mahdolliseen tyttöbaariin thaikuissa.

No sinä tiedät, palstamies, mitä halvimmasta thaikkutyttöbaarista olet lopulta itsellesi löytänyt; Wiskarin näköisen nillittäjänaisen. Luultavasti olette ihan naimanaamat 😂😂😂😂

Vierailija
442/910 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitoalalla, joten työkavereita on ollut Filippiineiltä, Intiasta, Kiinasta ja Nepalista. Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että palstamiesten kuvitelmat Aasialaisista naisista ovat suorastaan harhaisia. Aasiassa on pari miljardia naista, ja jokainen heistä on omanlaisensa.

Tiedätkö että asialaiset ovat aika ujoja näyttämään ulospäin miten romanttisia esimerkiksi ovat. Vai kerrotko/näytätkö sinä työpaikalla mitä kaikkea teet miehen kanssa, jos sellainen löytyy ja miten puhut miehelle? Suomessa taitaa mennä niin, että nainen esittää miehen edessä ja selän takana alkaa paskanpuhuminen.

Ai nyt se meneekin näin päin? Kun joka ikinen kerta kun olen täällä jutellut romantiikasta (ja ilman että on edes mistään monikansallisista suhteista kyse) tulee joku palstapölvästi huutelemaan, kuinka AASIAN naiset osaavat näyttää suorastaan ilotulitusmaisesti romanttisuuttaan ja kukat ja perhoset vain pörrää ympäriinsä. 

Mitä tulee tuohon sun loppulauseeseen, kyllä mä ainakin työpaikalla kerron noista asioista ja moni muukin. Yhtenä esimerkkinä, mulla oli töissä mustikkapiirakkaa, jonka mieheni oli leiponut ja kerroin työkaverilleni, että mun ihana mussukkani sen oikein eväsrasiaan laittoi mulle.

Ei nämä ole ollenkaan harvinaisia asioita, mistä me töissä miehistämme puhutaan, ihan jatkuvasti kertoillaan mitä ollaan yhdessä tehty, koska olisi hassua puhua vain minusta, vaikka ollaan me. En ole kertaakaan kuullut työpaikalla kenenkään puhuvan pahaa miehestään ja olen kuitenkin ollut työelämässä jo 30 vuotta. Sitten kyllä, jos on tullut ero, on saatettu vähän avata eron syitä ja siitäkään ei olla kailotettu kaikille. 

Missä ihmeen maailmassa sä elät? Onko sulla edes ystäviä? Oletko työelämässä? Perustako koko maailmankuvasi ainoastaan kaikkeen netissä näkemääsi?

T:Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vihtiläinen kengittäjä. Puuduttavan kiemuraista, mukanokkelaa selittelyä.

On tainnut herätä. Sekoittaako hevosenpaskaa aamukahviinsa?

Vierailija
444/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno ketju, ap vastailee itselleen, osoite paljastaa. 

Logitiedot eivät ole näkyvissä ainakaan sinulle.

-eri

Vierailija
445/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan nyt minäkin lusikkani tähän soppaan. Minulla on ulkomaalaistaustainen puoliso, vaimo. Minulle on esitetty useita kertoja kysymys että miten sinä olet tehnyt tuollaisen valinnan, ja eikö muka Suomesta olisi löytynyt parempaa naista? Ja parhaimmillaan minua on aikaisemmin yritetty jopa "pakko naitattaa", eli puoli pakottaa treffeille jonkun kanssa mikä ei herätä pienintäkään kiinnostusta. Ja tottahan varmaan sekin että tietty kateus on ollut myös näkyvissä.

Koetaanko lopulta ja kumminkin pitkä, hyväkäytöksinen kaunis vaalea nainen uhkana, kun ei olekaan syntyperäinen suomalainen? Ja taas toisaalta,

pienempi kokoista aasialaista tms saa ali-arvioida ja sanoa ihan surutta ostomorsiameksi? Tietämättä heidän taustoista yhtään mitään. Näihin edellämainittuihin syyllistyy yleensä naiset, ei miehet. Ymmärtämättä sitä että kaikki ei ole elämässä ostettavissa, ainakaan ihmis

ajattelevat, että se on tyttäresi.

Vierailija
446/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen iloinen siitä, että kaikki palstaäijät ovat löytäneet itselleen, upean, kauniin, älykkään, seksikkään ja täydellisen ulkomaalaisen naisen. Onnea teille kaikille ja nyt voittekin sitten lopettaa täällä marisemisen ja suomalaisten naisten haukkumisen. Nauttikaa omasta elämästänne ja pitäkää vaimoa hyvänä 💞

Vierailija
447/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi heti soida päässä Wiskarin Kuningaslohi.

Niin mullakin. Tuli mielikuva, että suurin osa näistä nillittäjänaisista on Wiskari pitkillä ohuilla hiushaituvilla varustettu, ehkä hitusen pienemmillä tisseillä ja isommalla mahalla kuitenkin. Eli ei paljon kannattaisi ilkkua, kun sillä ulkonäöllä ei taitaisi olla asiaa edes halvimpaan mahdolliseen tyttöbaariin thaikuissa.

No sinä tiedät, palstamies, mitä halvimmasta thaikkutyttöbaarista olet lopulta itsellesi löytänyt; Wiskarin näköisen nillittäjänaisen. Luultavasti olette ihan naimanaamat 😂😂😂😂

Joudun tuottamaan sinulle pettymyksen, jälleen kerran. En ole koskaan edes käynyt Thaimaassa. Mitäs nyt tehdään?

Vierailija
448/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen iloinen siitä, että kaikki palstaäijät ovat löytäneet itselleen, upean, kauniin, älykkään, seksikkään ja täydellisen ulkomaalaisen naisen. Onnea teille kaikille ja nyt voittekin sitten lopettaa täällä marisemisen ja suomalaisten naisten haukkumisen. Nauttikaa omasta elämästänne ja pitäkää vaimoa hyvänä 💞

Niin, on se ihme kun rinnalla seisoo upea aasialainen palvelualtis kaunotar, mutta silti pitää täältä pitää hakea suomalaisten naisten huomiota 😂 Mikä siinä oikein on?

Vierailija
449/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitoalalla, joten työkavereita on ollut Filippiineiltä, Intiasta, Kiinasta ja Nepalista. Oman kokemukseni perusteella sanoisin, että palstamiesten kuvitelmat Aasialaisista naisista ovat suorastaan harhaisia. Aasiassa on pari miljardia naista, ja jokainen heistä on omanlaisensa.

Mitäs kuvitelmia ne on, kun monet miehet ovat naimisissa aasialaisten naisten kanssa? Varmasti ovat kaikki erilaisia yksilöitä ja teidän palstanaistenkin pitäisi se ymmärtää, että jos kaveri- ja lähipiirinne miehet koostuvat lihavista juopoista ja heillä on ns. postimyyntimorsiamia, niin ei pidä yleistää kuitenkaan. Mun tuttavapiirissä on vain fiksua porukkaa ja kaikki normaalipainoisia.

Kyllä aasialaisilla on yleensä paljon ystävällisempi luonne ja ovat ahkeria ja se voi varsinkin hoitoalalla vähän ärsyttää ei niin ahkeria suomalaisia naisia.

Miksi ketään ärsyttäiai ahkera työkaveri? Miksi kukaan haluaisi laiskan? Omituisia kuvitelmia.

Et selvästikään ole työelämässä. Suomessa on AINA ollut se tyyli, ettei ahkeria työkavereita suvaita, koska silloinhan johtoporras kiinnittää huomion laiskempiin ja pian laiskatkin joutuvat tekemään oikeasti töitä. Usein ahkera työkaveri voidaan jopa savustaa pihalle.

Vierailija
450/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehiä pännii että minulla on brittiläinen mies?

Siksi, että parempiakin miesmaita olisi. Ne istuu vaan pubissa ja räyhää kännissä ja jalkapallomatsissa. Ja koska enkkunaiset ei paljon pihtaile, niin tuskin se kauan siinä roikkuu, kun helpommallakin saa.

Ja briteiltä löytyy sellaisia murteita, että ihan kuin puhujalla tulikuuma peruna ja tekarit pyörisi kuin betonimyllyssä. Ei saa siis mitään selvää puheesta.

Vierailija
451/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonipaljastus: ketään ei ärsytä, koko aloitus on mielikuvitusta.

Vierailija
452/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et selvästikään ole työelämässä. Suomessa on AINA ollut se tyyli, ettei ahkeria työkavereita suvaita, koska silloinhan johtoporras kiinnittää huomion laiskempiin ja pian laiskatkin joutuvat tekemään oikeasti töitä. Usein ahkera työkaveri voidaan jopa savustaa pihalle.

Oho, oletpa ollut oudoissa työpaikoissa. Onneksi ei minun 35 vuoden työuralle ole moisia paikkoja sattunut. Millä alalla olet?

Vierailija
453/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, onko Spessu tosiaan hevosenkengittäjä?! No se selittääkin ne hevostallihorinat... 🐎

Vierailija
454/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on vihtiläinen kengittäjä. Puuduttavan kiemuraista, mukanokkelaa selittelyä.

Hevostallista on Vonkulan väki siis edustettuna täällä. Ei vieläkään ole löytynyt miehiä teille. No, en yhtään ihmettele.

Vierailija
455/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö että asialaiset ovat aika ujoja näyttämään ulospäin miten romanttisia esimerkiksi ovat. Vai kerrotko/näytätkö sinä työpaikalla mitä kaikkea teet miehen kanssa, jos sellainen löytyy ja miten puhut miehelle? Suomessa taitaa mennä niin, että nainen esittää miehen edessä ja selän takana alkaa paskanpuhuminen.

Ai nyt se meneekin näin päin? Kun joka ikinen kerta kun olen täällä jutellut romantiikasta (ja ilman että on edes mistään monikansallisista suhteista kyse) tulee joku palstapölvästi huutelemaan, kuinka AASIAN naiset osaavat näyttää suorastaan ilotulitusmaisesti romanttisuuttaan ja kukat ja perhoset vain pörrää ympäriinsä. 

Mitä tulee tuohon sun loppulauseeseen, kyllä mä ainakin työpaikalla kerron noista asioista ja moni muukin. Yhtenä esimerkkinä, mulla oli töissä mustikkapiirakkaa, jonka mieheni oli leiponut ja kerroin työkaverilleni, että mun ihana mussukkani sen oikein eväsrasiaan laittoi mulle.

Ei nämä ole ollenkaan harvinaisia asioita, mistä me töissä miehistämme puhutaan, ihan jatkuvasti kertoillaan mitä ollaan yhdessä tehty, koska olisi hassua puhua vain minusta, vaikka ollaan me. En ole kertaakaan kuullut työpaikalla kenenkään puhuvan pahaa miehestään ja olen kuitenkin ollut työelämässä jo 30 vuotta. Sitten kyllä, jos on tullut ero, on saatettu vähän avata eron syitä ja siitäkään ei olla kailotettu kaikille. 

Missä ihmeen maailmassa sä elät? Onko sulla edes ystäviä? Oletko työelämässä? Perustako koko maailmankuvasi ainoastaan kaikkeen netissä näkemääsi?

T:Eri

Yritän auttaa sinua lukihäiriöistä.

Silloin, kun on ujo näyttämään tunteitaan ulospäin, se tarkoittaa sitä, että tunteet näytetään vain perheenjäsenille kotona.

Tälle repesin: "Yhtenä esimerkkinä, mulla oli töissä mustikkapiirakkaa, jonka mieheni oli leiponut ja kerroin työkaverilleni, että mun ihana mussukkani sen oikein eväsrasiaan laittoi mulle."

Ihan kuin 8-vuotias lapsi kertoisi innoissaan mitä kivaa tapahtui tänään koulussa.

Vierailija
456/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat vainoharhaiselta. Voin kertoa, että kaupan kassaa ei kiinnosta pätkääkään, kenen kanssa joku täysin random asiakas heiluttaa peittoa. Hän ei muista edes naamaasi kolme minuuttia sen jälkeen kun olet poistunut kaupasta. Terv. Aspa

Vierailija
457/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän auttaa sinua lukihäiriöistä.

Silloin, kun on ujo näyttämään tunteitaan ulospäin, se tarkoittaa sitä, että tunteet näytetään vain perheenjäsenille kotona.

Tälle repesin: "Yhtenä esimerkkinä, mulla oli töissä mustikkapiirakkaa, jonka mieheni oli leiponut ja kerroin työkaverilleni, että mun ihana mussukkani sen oikein eväsrasiaan laittoi mulle."

Ihan kuin 8-vuotias lapsi kertoisi innoissaan mitä kivaa tapahtui tänään koulussa.

Sinulla ei taida olla mennyt kovinkaan kauan tuosta kahdeksasta vuodesta? Oletko nyt jo 13 v? Mielipiteesi ja kirjoitustyylisi sopivat ainakin tuohon (teini)ikään. 

Sivusta toinen

Vierailija
458/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, on se ihme kun rinnalla seisoo upea aasialainen palvelualtis kaunotar, mutta silti pitää täältä pitää hakea suomalaisten naisten huomiota 😂 Mikä siinä oikein on?

Mikäs teillä on selityksenä, kun teillä on kaikilla pitkät, komeat, isokulliset, leveäleukaiset ja rikkaat miesmussukat, jotka päivät pitkät leipoilevat mustikkapiirakoita teille töihin ja silti olette täällä aamusta iltaan, myös oletettuna työaikana?

Vierailija
459/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ja varsinkin aasialaiset on kivoja onneksi et oo mikään sepastian tynkky

Vierailija
460/910 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tainnut herätä. Sekoittaako hevosenpaskaa aamukahviinsa?

Sekö on teidän naisten resepti sille, että olette jo heti aamusta aivan sekaisin?